Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä TEIDÄN häissä meni piloille?

Vierailija
16.03.2010 |

Meillä oikeastaan kaikki mahdollinen meni piloille.

-Ensin aamulla 2v kuopus pomppi mummilan sohvalla, vaikka kuinka kiellettiin ja ennen kuin kukaan ehti kissaakaan sanoa, poika pomppasi tyhjää ja tippui alas ja löi päänsä takan reunaan -> vaija ja taata lähtivät sitten kuskaamaan poikaa tikattavaksi.

-Sitten huomattiin, että 4v ja 6v neitien kengät olivat kotona eli kenkien ostoon (välimatkaa vaijalan ja kodin välillä oli n. 400 kilsaa). Mummu ja mummi lähtivät sitten kenkä ostoksille neitien kanssa. Ei siinä mitään, mutta meidän esikoinen on niiiiiiiin ronkeli kenkien(kin) suhteen eli heillä hieman kesti ostokset, kun neiti ei suostunut kelpuuttamaan mitään.

-Itse huomasin, ettei hame meinannut mennä kiinni (olin kuudennella kuulla raskaana ja hametta oli sovitettu toissapäivänä). Onneksi äitini oli kätevä käsistään.

-Ennen kirkkoa käytiin kuvauksessa ja kuopus pelkäsi kameraa ja kiljui kurkku suorana + esikoinen murjotti vielä niiden kenkien takia eli kummankin ilme oli hieman mörtsi + kuvaaja oli täys tumpelo lapsien suhteen (meillä piti olla toinen kuvaaja, mutta hän oli kipeä).

-Kirkossa soi väärä musiikki sisään mentäessä.

-Ulkona oli karmea ukkoskuuro, vettä tuli kuin Esterin perseestä ja salamoi. Muuten ihan kiva, mutta tuo juhlapaikan piha oli tuon jäljiltä sitten karmeaa mutavelliä.

-Pelimannit olivat myöhässä.

-Keittiössä oli tehty moka ja maidoton ruoka sisälsikin maitoa ja paikalla oli muutama maitoallerginen lapsi. Onneksi mitään vakavampaa ei sattunut, ainoastaan oksentelua ja masukipua.

-Siiderit, tequilat ja viski loppui kesken. Kiitos muutaman sukulaisen, jotka vetivät perseet olalle. Ja kahta ekaa oli laskettu 5 tölkkiä + 4 pulloa per lärvi ja kaikki eivät edes juoneet. Samoin löytyi kaljaa.

-"Seurojentalolalla" oli vaan 4 vessaa + ulkohuussi. Yksi noista sisävessoista meni epäkuntoon (ei vetänyt) eli 250 vieraalle oli 2 vessaa. Ja neljäs vessa oli jo muutenkin epäkunnossa.

Ja mitähän vielä. Yksi vanha sukulaismies vietiin ambulanssilla sairalaan, kun sai sydänkohtauksen.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin vasta 20 vuoden päästä

Vierailija
22/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jännitys laukesi kirkon jälkeen ja mua rupesi oksettamaan juuri kun piti mennä juhlapaikalla. Kesti n. 7 min. kauemmin ennen kuin sain itseni ruotuun.

- Bestman peruutti hääauton puuhun, kun "häähörsykkeet" haittasi näkyvyyttä. No, firman auto ja firman kulut. Betsmania joutui aavistuksen odottelemaan iltajuhlaan.

- Ruokaa oli iltajuhlassa ihan liikaa. Jouduttiin heittämään paljon pois.

- Ravintolassa oli yhden mun tädin mielestä raakaa lihaa (medium :)), joten otti pussiin mukaan ja paistoi kotona. Seuraavana päivänä oli soittanut ja kertonut, että hyvää lihaa oli, kun oli paistanut kypsäksi. :)

Oli kyllä mahtavat kemut kaiken kaikkiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ostettuna kakun päälle oma koriste, joka jäi sitten kotiin. Hääpaikalla olivat laittaneet normaalin hääparin kakun päälle. Itse en edes huomannut koko asiaa, ennen kuin seuraavana päivänä kotona. :) Eli ei kovin paha. Häistä jo 13v aikaa ja edelleen muistelen lämmöllä tuota ihanaa päivää.

Vierailija
24/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä oli parjatut gourmet-ruoka-plaseeraus-kalliit häät ja kaikki nauttivat. Vieläkin jaksavat muistella häitämme, vaikka jo viisi vuotta kulunut.

Vierailija
25/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti sitten kirkkoon jotkut ihan muut kengät (jotka olivat jonkin verran hassut).

Monet läheiset ystävät joutuivat jäämään juhlista pois, lapsia oli sairaina jne. Juhlat tuntuivat kuivilta ja tylsiltä, monet lähtivät aikaisin pois.

En ollut halunnut isoja ja komeita häitä, vaan pienet ja kivat. Jälkikäteen ajatellen olisi vain pitänyt nähdä tolkuttomasti vaivaa ja yrittää järjestää isot, niin olisi saanut edes kivat.

Vierailija
26/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap olisi mennyt naimisiin ennen lastentekoa.

Oltiin oltu 15 vuotta yhdessä, joista 10 vuotta kihloissa ja sitten päätettiin mennä naimisiin. Ei kaikki tee niin, että ensin häät ja sitten lapset.

ap

Vierailija
27/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua hävetti sen jutut! Onneksi äitini (jolla iski migreenikohtaus päälle) sai vietyä isäni hyvissä ajoin nukkumaan ettei mun tarvinnut "vahdata" sen tekemisiä koko iltaa..

Leipomo oli unohtanut toimittaa hääkakun juhlapaikalle. Leipurilla oli ollut onnettomuus ja joutunut sairaalaan hääpäivämme aamuna, onneksi kaasoni sai järjestettyä niin että saivat itse nopeasti haettua kakun, siinä sitten kaaso ja bestman kuljettivat kakun +25 asteen helteessä pikkuautolla hääpaikalle, roikkuivat ne kermakoristukset, mutta hyvälle maistui kakku kuitenkin:-)

Sukulaismies, jolla piti filmata koko häät videolle, veti myöskin räkäkännit, ja viimeiset pari tuntia oli kuvannut vaan naisten takapuolia ja rintamuksia ennen kuin sammui (kamera edelleen käynnissä) pöytään. Onneksi meillä on kuitenkin kauniita kuvia (sekä myös viralliset kuvat) muiden vieraiden ottamina.

Kova riita erään homokaverini ja heterokaverini kesken. Homokaverini oli alkanut iskemään heteromiehiä, ja tämä eräs kavereista sitten oli jo lyömässä "heinäseivästä" sinne minne aurinko ei paista:-) Onneksi sopivat kuitenkin:-)

Poliisit tulivat yöllä paikalle, koska bändi kuulemma soitti liian lujaa (lähimmät talot puolen km:n päässä juhlapaikasta). Lähinnä naureskelivat valittajalle, mutta bändin piti sitten lopettaa soittaminen... soittelimme sitten loppuyön musiikkia nauhalta.

Mikään noista ylläolevista ei ollut kamalan kamalaa, ja oikeastaan naureskeltiin jo samana päivänä noille jutuille. Lisäksi paljon muita kivoja muistoja tuosta päivästä. Tänä vuonna meillä 10. hääpäivä, ja olen edelleen sitä mieltä että menin naimisiin maailman parhaan miehen kanssa!:-)

Vierailija
28/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (myös me hääpari) ihmettelimme kun pappi puhui asioista, jotka eivät liittyneet meihin mitenkään. No tilanne selvisi siinä vaiheessa kun pappi kutsui meitä nimeltä... ja sanoi ihan vieraiden ihmisten nimet :D

Kyllä hääväki kohahti. Minä siinä yritin kuiskata papille oikeita nimiä. No vihdoin viesti meni perille, ja pappi sanoi aamen. Toki puhe oli ihan toisille tehty.

Olisi pitänyt ymmärtää, se liitto päättyi eroon.

Toisissa häissä pappi piti sellaisen "nettipuheen", eli hääpuhe joka löytyy netistä. Ei mitään henkilökohtaista. Hän myös pakeni saman tien. Ehkä mokana se, että nukahdin heti kun pääsimme kotiin (joo, tulimme suoraan kotiin juhlista).

Vierailija
29/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hääpäiväni pilasi sulhanen ja yksi hänen naispuolisista ystävistään, joka oli kutsuttu ja tulikin häihin. Sulhanen nimittäin jäi jos ei nyt ihan rysän päältä kiinni niin melkein muutama päivä ennen häitä. Pikkuisen meni fiililkset hääpäivästä ...

Vierailija
30/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan asiakaspalveluhenkinen ja joku ollut kuullut niiden riitelevänkin siellä keittiössä kesken juhlien. No ehkä se johtui sitten juuri tästä että ne sähläsivät. Esim. itse olin kasvissyöjä ja minulle (ja muutamalle muulle kasvissyöjälle) oli varattu lihan tilalle muuta, jonka keittiöväki oli kokonaan unohtanut kattaa pöytään, eikä sitä oltu tietysti sitten edes lämmitetty. Kahvin lisäkupillista he eivät tuoneet ensimmäisenä meille, vaan aloittivat sieltä jostain reunasta ja tämä vitutti todella.

Siskoni, joka oli apuna järjestelyissä kilahti ja itse olin ihan hermona kanssa koko ajan. Kauhea päivä!

Vierailija
31/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamille vain 5 päivää ennen ja vieraat maksoi itse ruokansa. Mikään ei mennyt pilalle, liittokin toimii =)

Vierailija
32/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuilta meni ihan hyvin, mutta sulhanen heräsi väärän naisen vierestä aamulla.

Vierailija
33/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaikki kyllä tosi hyvin, toisaalta mitään paineita ei otettu alunperinkään. Ainoastaan sää olisi voinut olla mukavampi, menimme naimisiin tammikuussa ja maassa ei ollut yhtään lunta, se kyllä harmitti. Samoin hääpukuni olisi voinut repeytyä vasta vihkitoimituksen jälkeen :) toisaalta oli myös kovin huvittavaa kun helpa repesi kirkkoon kävellessä :D onneksi ei kuitenkaan siinä tyllihelmassa mitään huomannut.

Vierailija
34/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen sille ei kelvannut mikään. Kampaus oli mukamas perseestä ja oli loppu päivän naama norsunvitulla.

Muuten täydellinen päivä

Vierailija
35/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kaikki hyvin, mutta...

Meillä oli siis pienimuotoiset häät, ensin maistraatissa sitten syömään hienoon ravintolaan ja illalla kakkukahvit minun vanhemmilla, johon oli kutsuttu appivanhemmat, sisarukset ja mummut.

Oltiin meidän vanhemmilla siellä iltakahvilla, niin anoppi rupes kesken illan vihjailemaan että pitäisi varmaan hääparinkin lähteä jo nukkumaan kun on niin aikainen herätys aamulla (oltiin lähdössä aamulla 9 aikaan Pariisiin). Anopilla oli kiire kotiin kusettamaan koiria ja siksi halusi lähteä kotiin. No, juhlat sitten loppuivat siihen kun kaikki muutkin lähtivät kotiin. Että kiitti vaan anoppi että menit keskeyttämään meidän kivat bileet!

Vierailija
36/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kovin vahvatahtoisesti vaatimassa kaikenlaista, mutta vastoin lupauksiaan eivät osallistuneet esim kustannuksiin, talkoisiin, järjestelyihin.

Esim äitini vaati että juhlat on pidettävä ihkulla maamiesseuran talolla, joka oli ihan pölyssä ja hämähäkin seiteissä. Piha täynnä rojua jne. Piti porukalla laittaa kaikki oikein nätiksi jne, mutta eipä tullut kukaan auttamaan. Loppuanalyysi oli se, että morsian on vähän hermona ja yrittää nyt jotain oikein ihmeellistä naapureiden kohahduttamiseksi.

Vierailija
37/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa, enkä kuullut papin puuhesta missä mennään. oltiin vielä puhuttu että jos lapset alkais huutaa niin pois yms. muutenkin lapset oli rajattu määrä.

siskon mies pilasi paljon, siitä en edes voi puhua. mutta muuten oli hauskaa. ja paljon stressiä.

Vierailija
38/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa ap sun häilles. Ja hyvässä hengessä vaan. Vaikka nuo maitoallergiat ja sairaalareissut ei kivoja olleet, oli teillä ainakin mieleenpainuvat häät =). Meillä oli ihan mukavat ja onnistuneet häät, mutta kaikki muistavat ne varmaan ihan yhtä hyvin kuin kumminkaimansa rippijuhlat ;).

Vierailija
39/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautta ennen häitä polttareissani loukkasin polveni jonka seurauksena häissäni taapersin jalka tönkkönä ja olin kuin mikäkin ankka. Ei tietenkään voitu polvistua alttarillekaan.

Aika monet vieraista eivät oikein tykänneet kun häissämme ei tarjottu alkoholia, joten vieraat oli sit tosi aikaisin lähdössä pois. Toisaalta, päästiinpä itsekin sit jo ajoissa hotellille. Uutisvuotoa siinä katseltiin eli ysin jälkeen tais hääjuhla jo loppua. (Vieraat oli tosin lähteneet anoppilaan ryyppäämään)

Eräs hääleikki (ne oli muotia sillon ysärillä) oli vähän huono, mun piti neuvomalla opettaa mies neulomaan, mutta eihän siitä mitään tullut kun itse olen vasuri ja huono neulomaan.

Kaaso oli saada hermoromahduksen, vaikka sillä oli tosi vähän duunia. On vaan tosi hermoilevaa sorttia.

Niin ja valokuvassa näkee kun mulla on puvusta pitsireuna kääntynyt väärinpäin tuosta vyötärön kohdalta, sitä tuskin onneksi kukaan muu huomasi kuin minä.

Vierailija
40/129 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa ap sun häilles. Ja hyvässä hengessä vaan. Vaikka nuo maitoallergiat ja sairaalareissut ei kivoja olleet, oli teillä ainakin mieleenpainuvat häät =). Meillä oli ihan mukavat ja onnistuneet häät, mutta kaikki muistavat ne varmaan ihan yhtä hyvin kuin kumminkaimansa rippijuhlat ;).

39. Ihan turhaan yrität provoilla siellä. Mitä se sun pyllyäs kaivelee, jos toiset tekee ensin lapset ja stten vasta naimisiin? Meidän tuttava piirissä ainoastaan muutama on mennyt naimisiin lapsettomina.

Ja muuten, me ollaan vieläkin yhdessä eli sinä ja sun analyysis :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi