pahimmat kännimokat
Pakko avautua tänne kun nolottaa niin paljon.
Olin viime vkl kaverilla ja juhlittiin aika railakkaasti, olin ns. pelti kiinni kun päästiin baarista kaverin luo aamuyöllä. Join paljon vettä ennen nukkumaanmenoa, ettei tulisi krapulaa.
Heräsin sitten joskus aamulla, vielä aikamoisessa humalassa ja lähdin vessaan. Istuin alas ja hetken päästä tajusin että kuuluu kauhea lorina ja jaloille roiskuu jotain märkää. Olin mennyt vessan sijasta kaverin työhuoneeseen ja lorottelin sitten siinä työpöydän ääressä tuolilla istuen.
Onneksi lattia oli laminaattia, eikä puuta, varsinkin kun mulla kesti jonkin aikaa kuivata se lattia, kun päässä heitti niin julmetusti.
Jostain syystä alkkarini säilyivät täysin kuivina tämän operaation ajan, en tiedä olenko sitten ottanut ne kokonaan pois ennen 'pöntölle' istumista.
Kommentit (13)
ne amerikkalaisten kännimokat, joita ne laittaa nettiin :DD
Täällä on yleensä näitä hienostelijoita, joille ei koskaan ole tapahtunut mitään humalassa, kun juovat vaan lasin viiniä. Siis mikäs siinä, mutta ei tarvis ehkä olla noin törkeä toisia kohtaan??
Mulla ei sulle ap mitään ihmeempiä kämmejä ole, mutta olenpa minäki ollut joskus "pelti kii".. =D Älä siis välitä, onneks ei mitään ihmeempää sattunu.. =)
ei tämmöisiä juttuja pitäisi täällä kertoa koska kunnon av mammat ei koskaan juo alkoholia!! ;) En edes kehtaa kertoa omista kännimokista ja jos kertoisin saisin varmaan syytteen sadoista sydänkohtauksista kun av mammat lukee... ;)
Täällä on yleensä näitä hienostelijoita, joille ei koskaan ole tapahtunut mitään humalassa, kun juovat vaan lasin viiniä. Siis mikäs siinä, mutta ei tarvis ehkä olla noin törkeä toisia kohtaan??
Mulla ei sulle ap mitään ihmeempiä kämmejä ole, mutta olenpa minäki ollut joskus "pelti kii".. =D Älä siis välitä, onneks ei mitään ihmeempää sattunu.. =)
mutta ystäväni kävelee yleensä humalassa unissaan. hän ei tarvitse kuin pari lasia viiniä ja seuraava yö on yhtä showta. hänen miehensä oli vastikään herännyt, kun vaimo istui sängyn päädyssä jalat ristissä ja tuijotti silmä kovana vaatekaappien ovia vuoronperään. miehen kysyessä mitä ihmettä tämä puuhasi, vaimo oli vastannut jonottavansa vessaan, mutta kaikki kopit olivat varattuja. sitten hän oli huomannut "vapaan vessan" seinän vierellä ja lähtenyt sitä kohti. mies sanoi, että jos kyseessä olisi ollut vaimon oma vaatekaappi, hän olisi antanut tämän käydä tekemässä tarpeensa sinne, mutta kun oli hänen vaatekaapistaan kyse, hän ohjasi vaimon vessaan.
Hävettää ihan kamalasti. Onneksi kukaan ei herännyt tähän tempaukseeni enkä jäänyt kiinni.
Kaikki joskus mokailee, kännissä tai ilman, kaiķki ei vain kehtaa niistä puhua, meistä kun ei täydellisiä tule.
Useimmiten päädyn väärien ihmisten kanssa sänkyyn ja nakuilen muutenkin liikaa. Nainen.
Törmäsin kahdesti samaan lasioveen luullen siinä olleen oviaukko ja tapausten välillä oli alle 15min. Lähdin tuon jälkeen kotiin...
Roikuin Ulko-ovessa hihitellen ja hihkuen "tilu lililu lii, nyt se on auki ja nyt se on kii! "
Ikää jo yli 30.. takana railakas tyttöjen ilta.
Mies heräsi ja oli kuulemma vain katsonut suu auki että " mitä helvattua nyt?" :-D
onneksi lapset eivät sentään heränneet!
Olin nuorempana varsinainen vajakki humalassa. Olen mm. eräällä mökkireissulla reiluparikymppisenä saunasta suoraan lähtenyt hakemaan joulukuusta, alastomana, -20 pakkasta, ilman sahaa. Tullut mökille takaisin aivan jäässä, ylpeänä esitellen lopulta hampailla katkaisemaani "joulukuusta" joka sattui olemaan todella säälittävä männyn oksa.
Tuon mökkireissun seurauksena sain tosi pahan tulehduksen nieluun, paleltumat poskipäihin ja kuumeen joka kesti melkein viikon.
Mitä kivaa siinä on? Tulee vaan tehtyä tyhmiä ja pahimmassa tapauksessa tulee ryöstetyksi ja raiskatuksi. En kyllä sinuna yhtään ylpeilisi täällä.