Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjotin sekasaunasta tänne perjantaina

Vierailija
15.03.2010 |

että kun mieheni menee sekasaunaan ja olin kauhuissani siitä.

Päätin sitten mennä itsekin ekaa kertaa elämässäni. Minulla on PALJON raskausarpia, iso roikkuva nahkapussi-maha ja riippu rinnat.. sekä löysä lylly pylly. Mutta menin silti ja olen ylpeä itsestäni :)

Saunassa oli 4 miestä ja 7 naista (kaikki lapsetttomia ja laihoja).

mut silti mieheni istuu tuossa vieressä eikä jättäny mua (sitähän mä alunperin pelkäsin) :D

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menit sinne vaikket itse halunnut etkä saanut miehellesi sanottua, että koet loukkaavana. Kynnysmatto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvi helvetti!

Vierailija
4/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sinut itsensä kanssa ja mennä sekasaunaan? ;-)

että menit sinne vaikket itse halunnut etkä saanut miehellesi sanottua, että koet loukkaavana. Kynnysmatto...

Vierailija
5/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ylitin tuon kynnyksen joskus olla vain oma itseni((

Vierailija
6/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä ilkosillaaan joidenkin muiden eteen kuin oman perheen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei halunnut sekasaunaan ja että miehesä painosti tähän. Mielestäni paljon enemmän sinut itsensä kanssa on silloin, kun pystyy pitämään pintansa. Eli en ole kateellinen, enempi säälin, että ap antoi periksi. Varsinkin kun miehensä kuulosti ajatelemattomalta kusipäälä, joka ei nähnyt mitään tarvetta ottaa ap:ta asiassa huomioon.

olla sinut itsensä kanssa ja mennä sekasaunaan? ;-)

että menit sinne vaikket itse halunnut etkä saanut miehellesi sanottua, että koet loukkaavana. Kynnysmatto...

Vierailija
8/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama fiilis. Ei ollut kyse sekasaunan ihanuudesta, vaan miehen painostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kyse itsensä voittamisesta vaan alistumisesta (kusipää)miehen tahtoon. Olisit ap pitänyt kiinni omasta mielipiteestäsi.

Vierailija
10/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ihmettelen teidän sekasaunoja...hyvi helvetti!

sellaisista asioista, jotka oikeasti ansaitsevat sen, älä siitä, että aikuiset ihmiset saunovat yhdessä. vaikka sä et harrasta, niin ei se tarkoita sitä, että siinä olis jotain pahaa. mä sekasaunon sekä opiskelija- että prätkäporukassa, eikä sitä kukaan pidä mitenkään erityisenä. kaikki ei sekasaunaan tule, ja sekin on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis onnellinen kun miehesi ei JÄTTÄNYT sua? Mikäs sen parempaa hänelle, kuin että vaimo suostuu sekasaunoihin ja saa oikein luvan kanssa tuijotella toisia naisia.



On surullista, että sä et vaimona voinut kestää miehen painostusta. Toi sekasaunameininki ei oikeesti ole ihan asiallista. Alastomuus täytyisi pitää miehen ja vaimon välisenä juttuna, on ne sen verran herkkiä juttuja ja jos ei ole, voi miettiä, miks ei.

Vierailija
12/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa toista ja toisen mielipiteitä.



Jos ap alistui sekasaunaan vain siksi, ettei mies jätä niin säälittävää on.



Ja voi voi, ei mies jättänyt, vaikka näki hyvännäköisiä kroppia siellä. Kyllä onkin saavutus....hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvi helvetti!

meillä käy usein saunavieraina kaverien kavereitakin, joita en välttämättä ole aikaisemmin tavannut. kukaan ei ole koskaan kieltäytynyt sekasaunasta.

Vierailija
14/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa itseänikin tietää tiiraileeko ja kuolaavatko muiden perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan tiirata ja kuolata. Jos joku jotain väristyksiä saakin, niin mitä sitten.

Vierailija
16/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä ilkosillaaan joidenkin muiden eteen kuin oman perheen!

En ymmärrä mikä siinä kiehtoo, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
17/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän vielä kuvittelee, että on syytä olla itsestään ylpeä. Ja miehestäkin vielä! Kun oikeasti hänen pitäisi olla pettynyt itseensä. Ja mieheen tietenkin edelleen niin kuin oli viime viikollakin.

Vierailija
18/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään ole sekasaunoja, vaikka haluaisinkin. Mutta hyvä ap kun sinä uskalsit! Ehkä minäkin vielä joskus...

Ajattelen muutenkin, että jos mieheni ei minun kanssa halua olla, niin en minä väkisin häntä pitele. Siis jos joku muu kiinnostaa enemmän kuin minä. Olen kuitenkin suht itsevarma, vaikka joku voisi kirjoittamani perusteella päätellä muuta.

Vierailija
19/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole kynnysmatto.

Mieheni oli todella positiivisesti yllättynyt kun tupasahdin sinne saunaan. Oletti tietenkin etten tulisi koska tunsin itseni rumaksi. Mutta menin silti :)



ap

Vierailija
20/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mitään pornoluolia ole. jos on rento fiilis niin miks pitäs kehitellä jotain naisten- ja miestenvuoroja? ei sinne oo pakko mennä.



hyvä ap kun rikoit henkilökohtaisia rajoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän