KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Googlaa kamasutra 69
eli mitä ihmettä se 7 tarkoittaa???
Kävin just kämpällä hakemassa aamutakin ja lääkkeet kun kaverilla ei ole niitä samoja ja sitten huomasin heti kotiin saavuttuani että siellä on tosi outo haju sellainen paha ja auoin ikkunoita ja partsilta löytyi 12 tyhjää sidukkapulloa!!!! Tiskialtaassa oli jotain vihreetä mömmöä ja mun sängyssä oli ihan selvästi hypitty sillä keskellä oli iso lommo ja päiväpeitto oli rypyssä ja siinä oli jotain vaaleita tahroja!!!! Puhelimen johto oli katkaistu saksilla ja etsin sitä räikeää mattoa jonka kummitus aina rullaa ja se löytyi sängyn alta rullattuna ja sen sisällä oli ne SAKSET!!!!!!! Katsoin vielä vessaan ja suihkussa tippui vettä vaikka se ei oo ennen vuotanut ja pöntössä uiskenteli iso piiitkä pökäle joka ei oo varmana multa sillä mulla on maha löysällä lääkkeiden takia (antibiootti). Juoksin pää kolmantena jalkana kaverille enkä tiedä voinko enää palata tuonne asuntoon kun en tajua tätä enää yhtään.
Olitko viime yönä kotona, mitä tapahtui?
666 menee rikki varmaan sillä välin, kun tulen katson heti mitä siinä lukee...uih!
vaikka vaan pätkä siitä videosta, tai jos on valokuvassa jotain outoa. Laita nyt jotain.
Olitko viime yönä kotona, mitä tapahtui?
Olemme toistaiseksi majoittuneet kaverilleni, mulla on vapaapäivä ja lähden jossain vaiheessa käymään kotona sitten kerron on onko siellä tapahtunut mitään. Pyydettiin rekisteröitymään nyt olen rekisteröitynyt, pyydettiin myös videoa you tubeen sitä en kuitenkaan ainakaan toistaiseksi aijo levittää.
tulla rehellisesti kertomaan onko tämä kaikki kummittelu paksua puppua. Alkaa usko hiipua.
Otta yhteyttä johonkin seurakuntaan (vaikka emme kuulu mihinkään kirkkoon) vai etsiä heti uusi asunto? Laitan nyt viellä tämän: (-ap) tähän -ap
Takaisin sitten kun olen käynyt kotona. -ap
Otta yhteyttä johonkin seurakuntaan (vaikka emme kuulu mihinkään kirkkoon) vai etsiä heti uusi asunto? Laitan nyt viellä tämän: (-ap) tähän -ap
laita siitä nyt jotain todisteita jonnekin! Ihan oikeasti, näistä asioista aina puhutaan ja kukaan ei ikinä todista mitään, ole sinä ensimmäinen!! Mä ottaisin sinuna yhteyden jonnekin paikkaan missä tutkitaan yliluonnollisia juttuja (onko se sitten se skeptis vai mikä lie onkaan), saisi joku ammattilainen tutkia tuon perusteellisesti. Älä nyt tuohon sitä jätä!
helluntai- tai vapaaseurakunnan pastoriin. Ei ne muuten lähde. Missä asut? Etsin sulle numeron valmiiksi, jos kerrot paikkakunnan.
Terv. uskovainen
mistä matto nyt löytyy, vai jäikö se sinne kellariin... Kyllä teillä jonkun "manaajan" varmaan tarttis käydä. En uskaltais asua tuossa asunnossa hetkeäkään.
Googlaa kamasutra 69
eli mitä ihmettä se 7 tarkoittaa???
helluntai- tai vapaaseurakunnan pastoriin. Ei ne muuten lähde. Missä asut? Etsin sulle numeron valmiiksi, jos kerrot paikkakunnan.
Terv. uskovainen
Vantaalla asun.
mut kuitenkaan kukaan sitäkään usko.
ja nyt kun tätä hommaa olet näin kylmähermoisesti tähän asti vetänyt niin älä nyt vaan jätä kesken, täytyyhän tuo homma selvittää. Mites se skepsis? Tai sitten tosiaan srk, esim. se helluntaisrk auttaa varmasti vaikka et kirkkoon kuuluisikaan, kunhan vaan saat käsiisi oikean henkilön sieltä.
Googlaa kamasutra 69