Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
41/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani kummitteli myös ja sielläkin menee sähköt jatkuvasti. Syynä ylikuormitus vaikkei sen pitäisi olla sähkölaitteiden puolesta todennäköistä.

Mut ap ja muutkin, ei mitään syytä pelätä. Mitä tahansa tapahtuu, niin noi ilmiöt ei voi vahingoittaa ketään. Niitten kanssa täytyy vaan oppia elämään.

Vierailija
42/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minkään Aabrahamin uskonnon mukaan. Kuolleet ovat sieluineen haudassaan tuomionpäivää odottamassa.

Henkiolennot ovat oma "lajinsa" jinneiksi, aaveiksi, maahisiksi jne niitä kutsutaan (taitaapi olla kaikissa vanhemmissa kulttuureissa uskomus jonkin sorttisiin henkiolentoihin)

Jokaisessa Aabrahamin uskonnossa on usko henkiolenstoihin: tässä raamatun osia:

Efesolaiskirje:

6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

Juudaan kirje:

1:8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulepas klousaamaan tää juttu...

Vierailija
44/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä osoite: http://www.skepsis.fi/haaste/

Tää on kyllä jo aika kulahtanut juttu, tavallaan jopa harmi kun joku keksi heittää ton skepsis -haasteen mukaan :)

Vierailija
45/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaisi keskustella tämän tyyppisista asioista, vaikutat siltä että tiedät näistä jotain.

Jotkut ihmiset ovat hyvin herkkiä ja pelokkaita tällaisille asioille.

Henkiolentoja on toki olemassa ja niin paljon, ettei käsityskykymme edes riitä sitä tajuamaan. Yleensä olemme yhteydessä henkioppaisiimme ja enkeleihin. Kuolleet ihmiset voivat myös jäädä "kummittelemaan", jos jostain syystä vaihtoivat tasoa ennen aikojaan tai he eivät osaa mennä kohti valoa.

Tällaista ap:n kuvailemaa toimintaa eivät henkiolennot eivätkä kuolleet ihmiset kuitenkaan harjoita.

Keskityin ap Sinuun ja kotiisi. Erittäin vahva tuntemukseni oli, että valehtelet. Koko kirjoittelusi on valetta. Minkäänlainen henkiolento ei ilmoittanut minulle itseään kun kehotin "syyllistä" ilmoittautumaan. Kun näin tekee, hengen on pakko ilmoittautua.

Älä pidä henkimaailmaa pilkkanasi, löydät sen joskus edestäsi. Oma enkelisi viestittää Sinulle, että etsi valoa elämääsi.

Ja olen "harrastanut" ns. rajatiedon asioita n. 25 vuotta. Aistin enkeleitä ja olen heihin jatkuvasti yhteydessä. Myös monet muut henkiolennot ovat "tuttuja", olen poistunut ruumiistani useita kertoja, tavannut kuolleita läheisiäni. En ole selvänäkijä enkä mikään manaaja, mutta usein kun keskityn johonkin asiaan ja pyydän apua henkimaailmasta, saan voimakkaan tunteen tai aavistuksen miten asia on. Työkseni teen käsilläparannusta ja energiahoitoa. Kekustelen oikein mielelläni kanssasi, miten se onnistuisi?

Vierailija
46/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa eräs menneisyydessä tapahtunut juttu, asunnostani varastettiin tuolloin rahaa. Saatko tuntumaa, oliko varas tuntemani henkilö, vai joku jota en ole koskaan tavannut kasvotusten? Asia vaivaa todella.

Vierailija
47/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkiolento imuroisi sen. Ja jospa se/hän intoutuisi imuroimaan koko asunnon? Oikea, aito kotihengetär! (Vähänkö kävis kavereillakin kateeksi.)

Vierailija
48/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme valitettavasti asu samalla paikkakunnalla tai edes lähekkäin, mutta olisiko sinulla jotain sähköpostiosoitetta jonka haluaisit täällä luovuttaa (tosin törkypostia voi kenties tulla?) mitä kautta voisin ottaa sinuun yhteyttä?

Nämä asiat kiinnostavat minua todella, joitakin pieniä omia kokemuksiakin on mutta koen että tarvitsisin keskusteluseuraa näistä asioista.

Voin toki itsekin luoda sähköpostiosoitteen minkä voisi julkaista täällä palstalla, mikäli emme keksi muuta yhteydenottotapaa.

Ja olen "harrastanut" ns. rajatiedon asioita n. 25 vuotta. Aistin enkeleitä ja olen heihin jatkuvasti yhteydessä. Myös monet muut henkiolennot ovat "tuttuja", olen poistunut ruumiistani useita kertoja, tavannut kuolleita läheisiäni. En ole selvänäkijä enkä mikään manaaja, mutta usein kun keskityn johonkin asiaan ja pyydän apua henkimaailmasta, saan voimakkaan tunteen tai aavistuksen miten asia on. Työkseni teen käsilläparannusta ja energiahoitoa. Kekustelen oikein mielelläni kanssasi, miten se onnistuisi?

Vierailija
49/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa eräs menneisyydessä tapahtunut juttu, asunnostani varastettiin tuolloin rahaa. Saatko tuntumaa, oliko varas tuntemani henkilö, vai joku jota en ole koskaan tavannut kasvotusten? Asia vaivaa todella.

En valitettavasti pysty tällaisia menneitä näkemään, enkä yleensäkään tämän tyyppisiä asioita. Lähinnä voin saada vastauksia tällaisiin henkimaailman asioihin. Joku muu näkijä ehkä voisi auttaa sinua?

Vierailija
50/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matolle suolaa ja katso mitä tapahtuu...

Vierailija
51/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sitä julkisesti jaella. Olen kerran sen virheen tehnyt ja sain paitsi valtavasti avunpyyntöjä, myös sitä törkypostia. Mutta jos voit laittaa oman osoitteesi, otan yhteyttä kun ehdin :)

Hyvä keskustelupalsta on ainakin astro.

Vierailija
52/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te ihmiset oikeasti uskottekin, ihmisten typeryydellä ja hyväuskoisuudella ei ole rajaa.

Vierailija
53/899 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kummitus piilottanut ap:n smaan paikkaan kuin sen kahvinkeittimen...

Vierailija
54/899 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on matto haettu kellarista, jääkaapissa maitoa ja sidua kummitukselle kaveri tulee kymmeneksi. Kaverini oli kuulemma pakko ostaa pullo salmiakkikossua "rohkaisuksi" mutta varmaan parempi ettei sitä paljon ennen aamu seitsemää juo itse aion pysyä 3 pullossa sidua. NYT OTETAAN SELVYYS KUMMITTELUSTA! -ap

Vierailija
55/899 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahdu. Ainakaan luonnostaan.

Vierailija
56/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuvan yhtä sun toista ihmeellistä päivän mittaan.

Vierailija
57/899 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan hirvittää mutta myös naurattaa kun kuvittelen teitä siemailemassa sidua ja salmaria kummitusjahdissa! Jaksamista pitkään yöhön, älkää nukahtako.

Vierailija
58/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat hyvin herkkiä ja pelokkaita tällaisille asioille.

Henkiolentoja on toki olemassa ja niin paljon, ettei käsityskykymme edes riitä sitä tajuamaan. Yleensä olemme yhteydessä henkioppaisiimme ja enkeleihin. Kuolleet ihmiset voivat myös jäädä "kummittelemaan", jos jostain syystä vaihtoivat tasoa ennen aikojaan tai he eivät osaa mennä kohti valoa.

Tällaista ap:n kuvailemaa toimintaa eivät henkiolennot eivätkä kuolleet ihmiset kuitenkaan harjoita.

Keskityin ap Sinuun ja kotiisi. Erittäin vahva tuntemukseni oli, että valehtelet. Koko kirjoittelusi on valetta. Minkäänlainen henkiolento ei ilmoittanut minulle itseään kun kehotin "syyllistä" ilmoittautumaan. Kun näin tekee, hengen on pakko ilmoittautua.

Älä pidä henkimaailmaa pilkkanasi, löydät sen joskus edestäsi. Oma enkelisi viestittää Sinulle, että etsi valoa elämääsi.

Vierailija
59/899 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärinyt ap:n ja lapsen siihen eteisen mattoon, eikä ap pysty nyt just tulemaan tänne tekemään päivitystä?

Vierailija
60/899 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten uskon kun näen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi