KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Olimme käyneet norsunluurannikolla 2 viikon mittaisella lomalla. Osallistuimme jonkinlaiseen seremoniaan missä oli muitakin turisteja. Seremoniassa uhrattiin kanoja ja niiden verta pyrskäyteltiin kasvoille.
En osallistunut siihen. Mieheni sai verta kasvoilleen ja vitsaili kasvonaamiollaan poikamaisesti. Koko tempaus oli turisteille tarkoitettu juttu.
Jo samana yönä heräsin hotellihuoneessamme siihen, kun mieheni vaelteli ympäriinsä omituisesti askellen. Olin aivan unenpöpperössä ja kuvittelin hänen käyneen vessassa tai hakemassa mehua.
Sama toistui useina iltoina. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän väitti nukkuneensa kuin tukki. Saimme tilanteesta melkein riidan aikaiseksi. Loma sujui muuten ok ja palasimme kotiin.
Mieheni öinen heräily jatkui, mieheni myös mutisi jotain mistä en saanut selvää. Heräsin aina tarkkailemaan mieheni touhuja. Huomasin hänen askeltavan hassusti unissaan. Tarkkailin ettei hän satuta itseään tai kompastu.
Kerroin aamulla asiasta miehelleni, hän naureskeli mutta uskoi minua.Heräily jatkui, olen aina ollut herkkäuninen ja heräsin varmistamaan ettei mieheni satuttanut itseään.
Päätin kuitenkin eräänä yönä ohjata hänet takaisin sänkyyn.Kun tartuin olkapäästä hän säpsähti ja kääntyi minua kohti kuin robotti.
Pupillit ylöspäin kääntyneenä hän päästeli kurkustaan ihme äänteitä, ikäänkuin vetäisi sanoja sisäänpäin keuhkoihinsa. Hänen hengitys kiihtyi ja epäilin jo jonkin asteista epileptistä kohtausta.Välillä toivoin mieheni leikkivän tai pelleilevän kuten usein poikamaiseen tapaansa tekeekin.
Ilmekään ei värähtänyt, siinä makuuhuoneen matolla hän sitten otti minut aluksi väkisin. Hän nai minulta aivot pellolle noin neljän tunnin ajan. Klo oli 2 kun heräsin ja 6 kun nousin lattialta suihkuun.Koko aktin aikana hän päästi ihmeellisiä ääniä ja liikutteli kieltään eläimellisesti. Minusta se oli kamalaa joten suljin silmäni ja nautin...
Kaikessa kauheudessaan se oli nautinnollista, poikkeuksellista ja jännittävää seksiä.
Lähdin töihin klo 7, mies jäi vielä nukkumaan. Sain tekstiviestin mieheltäni hän oli myöhästynyt töistä. Vastasin viestiin että ehkä otettaisiin sama uudestaan viikonloppuna niin ei mene yöunet.
Sain pian tekstiviestin vastaukseksi ?.Viikonloppu tuli ja meni mitään ei tapahtunut. Enkä asiaa ottanut enää puheeksi.
Myöhemmin 12 vuotta tapahtumasta, kun katselimme esikoisen kanssa lomavideoita näimme kuvaamani videon Norsunluurannikon turisti rituaalista jossa kanoja uhrattiin ja ihmiset tanssivat hassuin askelin. Samalla askeleella kuin mieheni askelsi öisin unissaan. Sinä yönä en saanut unta.Mieheni on nukkunut kuin tukki sen hikisen yön jälkeen. Minua vieläkin puistattaa ajatus seksistä hengen kanssa joka nyt "toivottavasti" on jättänyt mieheni rauhaan.
T: pelokas
Olisit lyönyt miestäsi kellolla päähän.
Tilanne on säilynyt entisellään matot on siirtyneet, magneetit putoilleet jääkaapin ovesta, veitsi on siirtynyt ja välillä matot ovat olleet ammeessa/vannassa. Olemme edelleen kaverini luonna evakossa en ole käynyt kotona enää joka päivä harkitsin jo vuokrasopimuksen irtisanomista ja muuttoa kotikaupunkiini MUTTA EILEN KAVERINI SISKO TULI YÖ-KYLÄÄN TOISELTA PAIKKAKUNNALTA JA KUN KERROIMME MEIDÄN TILANTEESTA KAVERINI SISKO KERTOI TUNTEVANSA NS. AMATÖÖRI-HENKIPARANTAJAN JA SOITTI TÄNÄÄN PARANTAJALLE JA KERTOI KOKEMUKSISTAMME JA TILANTEESTA PARANTAJA LUPASI ETTÄ VOISI TULLA KÄYMÄMÄÄN LÄHI AIKOINA AJAN KOHTAA EI OLE VIELLÄ SOVITTU. PARANTAJA ARVELEE ETTÄ VOISI AUTTAA MEITÄ -ap
PERJANTAINA 16.4.2010
Sovimme alustavasti että voisi tulla ensiviikonloppuna käymään kaverini siskon kanssa mutta ajankohta ei ole viellä varma mutta parantaja lupasi auttaa kykyjensä mukaan. -ap
AP OLI PUHUNUT PARANTAJAN KANSSA PUHELIMESSA (LUKEE ALKUPERÄISEN VIESTIN OTSIKOSSA LA 17.4)
Nyt siellä oli tapahtunut aivan hulluja: KEITTIÖNPÖYTÄ OLI NURIN, KEITTIÖNLAMPPU OLI MURSKANA ETEISEN LATTIALLA JA KOUKUSSA LAMPUN TILALLA OLI LAKANASTA JA MAKUUHUONEEN VERHOISTA VÄSÄTTY KÖYSI JOSSA OLI HIRTTOSILMUKKA SILMUKAN SISÄLLÄ OLI POIKANI JALKAPALLO "PÄÄN TILALLA" MYÖS MATOT JOTKA ON OLLEET VÄLILLÄ AMMEESSA/VANNASSA OVAT HOMEESSA JA HAJU SEN MUKAINEN HEITIN MATOT PARVEKKEELLE TUULETTUMAAN. -ap
AP:N RAPORTTI
TIISTAINA 20.4.210
Sovimme alustavasti että voisi tulla ensiviikonloppuna käymään kaverini siskon kanssa mutta ajankohta ei ole viellä varma mutta parantaja lupasi auttaa kykyjensä mukaan. -ap
AP OLI PUHUNUT PARANTAJAN KANSSA PUHELIMESSA (LUKEE ALKUPERÄISEN VIESTIN OTSIKOSSA LA 17.4)
Siis kyseessä on kaverini siskon tuttu ns. "Amatöörihenkiparantaja" joka asuu toisella paikkakunnalla (asumme Vantaalla ja olemme edelleen kaverini luona evakossa) Parantajan piti alustavan sopimuksen mukaan tulla jo eilen kaverini siskon kanssa käymään mutta suunnitelmat muuttui. Sovimme tänään puhelimessa että tulevat joko vapun jälkeisen eli ensi sunnuntaina tai sitten se siirtyy seuraavaan viikonloppuun joka ei ole kamalan hyvä idea koska haluaisin kummittelun loppuvan ja päästä kotiin NYT PITÄÄ VAIN TOIVOA ETTÄ PARANTAJA PÄÄSISI ENSI VIIKONLOPPUNA. Tiistain kamaluuksien jälkeen olen käynyt kotona vain kerran perjantaina ja siellä oli tapahtunut: Homeiset matot olivat siirtyneet parvekkeelta sisälle sekä magneetit pudonneet. ONNEKSI EI OLLUT TAPAHTUNUT SAMANLAISIA KAMALUUKSIA KUIN VIIME TIISTAINA -ap
Tilanne on säilynyt entisellään matot on siirtyneet, magneetit putoilleet jääkaapin ovesta, veitsi on siirtynyt ja välillä matot ovat olleet ammeessa/vannassa. Olemme edelleen kaverini luonna evakossa en ole käynyt kotona enää joka päivä harkitsin jo vuokrasopimuksen irtisanomista ja muuttoa kotikaupunkiini MUTTA EILEN KAVERINI SISKO TULI YÖ-KYLÄÄN TOISELTA PAIKKAKUNNALTA JA KUN KERROIMME MEIDÄN TILANTEESTA KAVERINI SISKO KERTOI TUNTEVANSA NS. AMATÖÖRI-HENKIPARANTAJAN JA SOITTI TÄNÄÄN PARANTAJALLE JA KERTOI KOKEMUKSISTAMME JA TILANTEESTA PARANTAJA LUPASI ETTÄ VOISI TULLA KÄYMÄMÄÄN LÄHI AIKOINA AJAN KOHTAA EI OLE VIELLÄ SOVITTU. PARANTAJA ARVELEE ETTÄ VOISI AUTTAA MEITÄ -ap
Se alkoholisti-kummitus parantajan kannattaisi ottaa pikaisesti tutkinnan alle..
ostin makeisia ja tapanani oli heitellä papereita penkkirivien väliin.
Laskelmieni mukaan olin heittänyt papereita joka penkkirivin väliin. Kun kävelin takaisin ja laskin rivit joille olin heittänyt mellipaperit, niin ne olivat kadonneet.
Etsin kaikkialta. Kuvittelin itseni hulluksi. Sitten jätin asian sikseen ja kävin tarkastuskäynnillä tornissa, jonne museoesineet eli kirkon vanhat tavarat olivat jätetty.
Kaikki näytti olevan paikoillaan kun avasin oven.
Ovi ei kuitenkaan teidän lukijoiden toiveen mukaan paukahtanut kiinni ja huone oli muutenkin valoisa. Muutama kärpänen surisi ikkunoissa joita koristelivat valkeat pitsiset verhot.
Kun käännyin takaisin ovelle niin edessäni seisoi oranssi,keltainen,valkea,punainen valopylväs. Se välkehti eikä enteillyt hyvää. Aistin sen. Yritin hädissäni kiertää pylvään, mutta se heitti minut sähköisesti takaisin huoneen perukoille.
Kaikki oli ennallaan. Huone arkinen vanhoine esineineen. Ainoastaan pylväs paloi edessäni kylmää energiaa. Muutama villakoira pöllähti mukaan pylvään pyörintään.
Pylväs pyöri ja suuntasi korviini painostavaa mekaanista hurinaa. Tunsin kokoajan tarvetta tehdä jotain parantaakseni ahdistustani. Kova kylmä hiki painosti minut riisuutumaan. Makailin lattialla ja yritin selvittää mielelleni missä olin (tiesin kyllä missä olin) kuvittelin uneksivani.
En nähnyt unta. Olin edelleen kirkossa. Pylväs pyöri edessäni värit välkkyen, tunsin tarvetta oksentaa.
Oksensin vatsani tyhjäksi karamellipapereita.
Juoksin huoneen nurkkaa pitkin rappusiin. Tällä kertaa pääsin pakoon. Juoksin ales asti ja pihalle jossa tuomi tuoksui ja linnut visersivät. Pihalla oli häävalmistelijat sillä lauantaina pidettäisiin häät. Häistä en välittänyt vaan kysyin savuketta heti ensimmäiseltä vastaantulijalta.
Sain savukkeen ja jäin polttelemaan sitä rapuille.
Se helvetin pylväs seurasi minua.
Se seuraa minua vieläkin. Ei tule lähelle tai satuta, mutta seuraa. Työmatkoilla ja kaikkialle.
En tiedä mistä on kyse. Kuulen hurinan vielä nytkin. Tiedän vessaan tai keittiöön mennessäni että pylväs heijastuu ikkunasta eteeni samalaisena kuin se kirkon ullakolla oli. Sama helvetin pylväs. Voi kuinka vihaan sitä. Enkä apua saa.
T: Airi
Tunnetko sukusi taustaa? Olet ehkä verenperimältäsi juutalaista sukua.
Tuo pylväs on Enkeli. En nyt tarkalleen muista kuka. Hän varjelee sisintäsi. Hän on varjosi.
Tehtävän kuvaa minä en tuon tarinan perusteella osaa sanoa.
Hän seuraa sinua jostain syystä. Oletko varastanut kirkosta jotain?
Anteeksi että epäilin sinua, mutta olet nainen. Naiset ovat kavalia ja lihallisia olentoja.
Tähän väliin meidän tulisi rukoilla armoa sieluillemme ja niille sieluille jotka eivät koskaan etene.
Pylväs on merkki enkelistä ei hengestä. Eli toistaiseksi olet hyvissä hoivissa Airi.
Me muut emme ole niin onnekkaita. Käteni on edelleen loitsuttu. Henki asuu siinä, menetän käteni hallinan tuon tuosta. Kädestäni kasvaa paksua syylärihmastoa. Pelkään todella käteni saastuttavan koko vartaloni.
Olen valellut itseni kauttaaltani bulgarianjugurtilla ja valkosipulilla. Tämä kyllä pitää hengen aisoissa. Käteeni en jugurttia pane. Se on kuuma ja kiehuu. Naapurini valittivat hajusta joka leviää rappuun.
Viheliäinen jugurtti ei tepsi aaveisiin. Odotan vieraita Moskovasta. Ystäviä jotka osaavat oikeasti manata, olen itse amatööri. Uhrasin terveyteni ap:n takia. Nyt käteni on hengen valtaama.
Heillä on ikivanha taito hallussa. Konstantinopolin vanhat kirjeet ovat opiskeltu monien munkkien piireissä. He tekevät töitä yötä päivää rajatakseen henget omaan maailmaansa.
Lähestymme vuotta 2012. Se on lähellä. Nämä ilmiöt lisääntyvät ja uskomme on koetuksella.
T: Rakkain terveisin Rice Iiro
että kukaan ei enää nosta tätä ketjua. ÄRSYTTÄVÄÄ lukea koko ajan "nosto" "uppistakeikkaa" "up" "ylös" tai jotain muuta paskaa. Kyllä se ap tän sitten nostaa kun kummitus on saatu kiinni!
Nyt siellä oli tapahtunut aivan hulluja: KEITTIÖNPÖYTÄ OLI NURIN, KEITTIÖNLAMPPU OLI MURSKANA ETEISEN LATTIALLA JA KOUKUSSA LAMPUN TILALLA OLI LAKANASTA JA MAKUUHUONEEN VERHOISTA VÄSÄTTY KÖYSI JOSSA OLI HIRTTOSILMUKKA SILMUKAN SISÄLLÄ OLI POIKANI JALKAPALLO "PÄÄN TILALLA" MYÖS MATOT JOTKA ON OLLEET VÄLILLÄ AMMEESSA/VANNASSA OVAT HOMEESSA JA HAJU SEN MUKAINEN HEITIN MATOT PARVEKKEELLE TUULETTUMAAN. -ap
Anteeks nyt vaan mutta miten ihmeessä saa jalkapallon ees pysymään hirttosilmukassa... Ja vielä että verhoista ja lakanoista oli aave punonut köyden... Ei todellakaan enää mene läpi (:
että kukaan ei enää nosta tätä ketjua. ÄRSYTTÄVÄÄ lukea koko ajan "nosto" "uppistakeikkaa" "up" "ylös" tai jotain muuta paskaa. Kyllä se ap tän sitten nostaa kun kummitus on saatu kiinni!
Tarpeeksi on mittaa tällä ketjulla jo muutenkin, niin todellakin ärsyttää kahlata sivukaupalla noita up, ylös jne. viestejä... Etenkin kun mitään uutta mielenkiintoista ei ole tullut.
Onko tällä palstalla muuten ollut tapana paljastaa kun kyseessä on ollut provo vai jääkö vaan lukijan mietittäväksi??? Tää on ollut ihan viihdyttävä ketju ja mielenkiinnosta odotan mitä ap vielä keksii mutta provohan tää ihan selvästi on..
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
ja katsomassa miten reagoimme. Tosi hauskaa.
Huono vitsi sanon minä.
Kummitushan tätä nostelee! Iiik!
Tiedät olevasi aivokuollut tai todella, todella tyhmä jos olet edes hetken uskonut että tämä lapsellinen, kusinen provo on totta.
Odotellaan, sytytellään kynttilöitä ja odotellaan..