KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Mun nykyisessä asunnossa on tapahtunut outoja ja täällä oli selvästi jotain ylimääräistä. Aloin kyllästyä tähän ainaiseen "kiusaamiseen" omassa kodissani ja pyysin erästä reikihoitaja tuttuani käymään kylässä (vaikken reikijuttuihin uskonut pätkääkään). Hän puhdisti asunnon ja sen jälkeen asiat muuttui. Ei ole enää tapahtunut mitään. Tämä tuttavani kertoi että kannattaa pyytää näitä tyyppejä menemään valoon ja ihan yksinkertaisesti sanomaan niille että jättää rauhaan. Kannattaa kattoa reikifoorumi googlesta, sieltä voi löytyä jotain vinkkejä.
Edelleen kysyn, miks et ole vielä hankkinut apua, jos paikka tuntuu niin KAMALALTA? Eikö tältä jutulta ole mennytkin jo pohja? Hohhhoijaaa!!!!!
Onko sen nyt niin tarkkaa väliä mistä se kahvinkeitin aamulla löytyy, kunhan jostain edes :-)
Mutta jos ilmiöistä haluaa eroon, niin on niille jotain muutakin tehtävä kuin käytävä täällä raportoimassa.
Mitä sitten tulee pitkän provon kehittelyyn, niin tässä alkaa draaman kaari jo lerpsahtamaan, eli siinä tapauksessa olisi ehkä jo aika kehittää joku toinen ,eri aiheesta.
näköjään noita juttuja tapahtuu jatkuvasti(?)etkä pysty tekee mitään..itse en asuis lapsen kanssa tollasessa paikassa..vaik en kyl oikeen ees usko tätä juttua!
Entinen luokkatoverini järjesti spiritismi-iltamia omassa ammattikoulun asuntolan huoneessaan. Hän kutsui sinne muita asuntolan asukkeja. Yhtenä yönä kun olivat pelanneet, he olivat kysyneet hengeltä milloin kuolevat, niin kun tuli luokkakaverini vuoro, ilmoitti lasi sanan "pian" ja tämän jälkeen vesihanat aukenivat itsestään, peilejä särkyi ja verhot heiluivat kuin tuuli olisi niitä heiluttanut. Osa porukasta juoksi ulos hälyttämään apua ja joku tajusi soittaa papille, joka tuli paikalle ja sai tilanteen rauhoitettua. Tämä pappi asui naapuritalossamme ja kertoi meille tapauksesta seuraavana päivänä (kertoi sammuttaneensa vesihanat ja väistelleen peilinsirpaleita). Luokkakaverini oli istunut keskellä lattiaa, tuijottanut tyhjin katsein ouijalautaa, ei ollut puhunut kenellekään mitään ja tästä seuraavana päivänä hän ampui itsensä. Sekosi siis ilmeisesti täysin tästä tapauksesta. Että tällaisia riskejä.
Oooh uvoh aiiïh oooo iiiïii MÄ SAIN MÄ SAIN MÄ SAIN 69 SIIS 8(69)
jos vaikka selvyys tulee ensi yön aikana... Huhuu...
Varsinaisia vinkkejä ne osaa antaa, muuta kuin että pimeää ja hiljaista pitää olla, eli älkää pitäkö tvtä päällä tms.
kysyin naapurin mummolta tämän asunnon entisistä asukkaista: täällä on viimeeksi asunut keskiikäinen lapseton pariskunta nainen oli kuollut syöpään 2005 mies oli sen jälkeen masentunut ja kuollut viime kesäkuussa (ilmeisesti teki itsemurhan) sitä ennen täällä on asunut eläkelläis pariskunta mies oli kuollut ja seuraavana vuona mummo oli muuttanut vanhain kotiin, naapurin mummo on asunut täällä 87 asti eikä muista tarkkaan muita asukkaita niitä tässä on ollut kuulemma paljon. TÄMÄHÄN ON KAMALA PAIKKA! -ap
IIIK!
Että meillä asuu joku josta me ei tiedetä. Nämä tuntemukset alkoi viikko sitten. Aina kun minä istun koneella myöhään illalla ja muut on nukkumassa, kuuluu yläkerran vinttikomerosta hirveän kova pamaus, aivan kuin joku polkaisis jalkaa lattiaan. Tätä on tapahtunut 3 kertaa ja kerran oli niin että tuli 2 pamausta peräkanaa. No tänä aamuna kun mieheni heräsi ensimmäisenä, oli tv päällä :o ja minä ihan varmasti sen sammutin ennenkuin painelin sänkyyn. Ja olisin sen kyllä kuullut koska makuuhuoneemme on aivan television vieressä. Ensiyötä odotellessa =)
Ihtiä alako nyt kauhistuttaan :) Asutaan vanhassa talossa ja meijän "vieressä" on hautausmaa :O
Tähän asti oon ajatellu kaiken olevan vilkkaan mielikuvituksen aiheuttamaa, mutta.. kääk..
Miten tuota nyt uskaltaa hengailla kotona.. rapsahduksia odotellessa vissiin.. :D
Ja siellä oli eteisenmatto keittiössä, magneetit lattialla ja veitsi vessan lavuaarissa onneksi ei sen pahempaa tällä kertaa MUTTA TÄMÄ EI VOI JATKUA NÄIN ! Aijon ensiviikolla ryhtyä toimenpiteisiin soitan papille tai jotain muuta. Meille sopivia asuntojakaan ei täältä Vantaalta ole ainakaan vielä löytynyt ilmoituksista. -ap
Oooh uvoh aiiïh oooo iiiïii MÄ SAIN MÄ SAIN MÄ SAIN 69 SIIS 8(69)
Uskotteko te tosiaan tätä p***?
Siiderikummitus, just joo. Kyllä pitää harvinaisen tyhmä olla että menee täydestä!
TYHJIÄ TAI VAJAITA PULLOJA ON LÖYTYNYT VESSASTA: LATTIAKAIVON LUOTA, LAVUAARISTA JA KERRAN WC-PÖNTÖSTÄ SEKÄ KERRAN AMMEESTA/VANNASTA JA YLEESÄ KEITTIÖSTÄ:TISKIALTAASTA JA PARI KERTAA MUUALTA poikani ei ole niitä tyhjentänyt (ei ole ollut läheskään aina edes paikalla) enkä tarkoita oma juomiani n. 2-5 pulloa viikossa. -ap
Ja miksi sä kopioit koko aika tota aloitusviestiä tänne? Näkeehän sen tosta ekasta viestistä ja joka sivun alusta! Se riittää jo.
Ja miksi sä et vaan vie niitä alkoholejasi pois sieltä asunnostasi?? Jos veisit ne pois niin sillä kuka nyt onkaan, ei olisi mitään mitä juoda!
tule sitten vasta kertomaan kun oot saanu jotain aikaseksi! ei enään jaksa tätä samaa..
kun sulla on oikeasti jotain asiaa! Eikä turhan takia joka toinen minuutti. PLEASE!!!
En usko että joku henki tai kummitus kävisi kaatelemassa siidereitä pois tai juomassa ne, vaan jos nämä jutut pitää paikkaansa, niin luulen että kyseessä on joko joku juoppo talonmies tai joku nuori henkilö, joka on saanut avaimesi/talon yleisavaimen jostain ja pilailee kustannuksellasi. Enemmän ehkä viittaisi talonmieheen, koska joku nuoremman henkilön poistuminen kotoa olisi ehkä jo huomattu ja asiaan puututtu.. Onko talonmiehellä jälkeläisiä? Pallosalamakaan ei liity millään lailla kummituksiin tai henkiin enkä usko tämän aineiston olemassaoloon, koska olisit muuten jo ottanut yhteyttä skeptikkoyhdistykseen! Kuka tahansa ottaisi jos olisi mahdollista tienata kymppitonni. Jos meillä olisi nauhalla moinen tallenne, niin olisin saman tien pistänyt tuulemaan ja näyttänyt sen heille. Mitäpä sitä itsellään pimittämään.. aineistoa, mitä kukaan ei ole koskaan saanut kuvattua!
Aiemmin kerroin tuon spiritismi-jutun ja siitäkään ei pysty täysin sanomaan ovatko hanat menneet varmasti itsestään auki yms. Pappihan kertoi oman versionsa ja siinä hanat olivat kyllä kaikki auki, mutta tiedä kuitenkaan vaikka joku muu olisi käynyt avaamassa ne kuin henki. Mutta se on tosi, että luokkakaverini sekosi täysin. Hän ei puhunut kenellekään enää sanaakaan tapauksen jälkeen. Löytyi vaan kuolleena perheensä mökiltä seuraavana päivänä ja ase vieressä.
kerta ei apua hakenu vielä vaan täällä kirjoittelee :)