Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
541/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muuta kuin että jotain tuollaista oikeasti sitten tapahtuu ja ei nuku kolmeen kuukauteen... Mitä riskejä??

Vierailija
542/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on muistettava se jos saa "jonkun kiinni" spiritismin avulla niin ei koskaan kysy missä se on/näyttäydy tai milloin itse kuolee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te tosiaan tätä p***?

Siiderikummitus, just joo. Kyllä pitää harvinaisen tyhmä olla että menee täydestä!

Vierailija
544/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jospa kummitus katoais niiden mukana..

Vierailija
545/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mitä lauseita tai sanoja on sitten muka tullut?huuhaata koko homma!

Vierailija
546/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on muistettava se jos saa "jonkun kiinni" spiritismin avulla niin ei koskaan kysy missä se on/näyttäydy tai milloin itse kuolee..

Vierailija
547/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mitä lauseita tai sanoja on sitten muka tullut?huuhaata koko homma!

Vierailija
548/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennä

Kun spiritismissä laitetaan kädet lasille ja kysytään kysymyksiä niin muista ettet ikinä kysy missä "tämä" on, miltä näytät/tule esiin tai sitten omasta kuolemasta milloin kuolee.

Vierailija
549/899 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teetä nautittuamme rukoilimme Jumalaa yhdessä sängyn alla. Tänä yönä alkaa tapahtua. Riisi Iiron viikset vavahtivat siihen malliin. Paras varautua Ritva.

Vierailija
550/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennä

Kun spiritismissä laitetaan kädet lasille ja kysytään kysymyksiä niin muista ettet ikinä kysy missä "tämä" on, miltä näytät/tule esiin tai sitten omasta kuolemasta milloin kuolee.

Vierailija
551/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut kakarat leikkii spiritismiä teltoissa tai kellareissa niin varmaan heti henget juoksee sinne liikuttelee lasia..:D

Vierailija
552/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut kakarat leikkii spiritismiä teltoissa tai kellareissa niin varmaan heti henget juoksee sinne liikuttelee lasia..:D

Vierailija
553/899 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missä luuraa ap?

Vierailija
554/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei saa tehdä? mitä sitten tapahtuu? noin aina sanotaan, mutta kukaan ei perustele

Vierailija
555/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä joka joskus liikutteli spiritismissä lasia ja muodosteli sanoja. Eihän se hauskaa ole jos kukaan ei sitä lasia liikuta ;)

Vierailija
556/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Näin ei saa tehdä? mitä sitten tapahtuu? noin aina sanotaan, mutta kukaan ei perustele

Se sanoo kuolemaksesi ajan joka on pelin jälkeen kun olet yksin ja sitten delaat.

Sama jos peilit esillä niin ilmestyy niihin ja heittää henkensä.

SPOOKYYY!!!!!

Vierailija
557/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ketju muuten kauaa pelkillä uppauksilla tule enää täällä pysymään.

Vierailija
558/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomaan onko siellä tapahtunut mitään uutta toivottavasti ei ole ainakaan vesihanat auki -ap

Vierailija
559/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kotona ja siellä oli: eteisenmatto kylpyammeessa/vannassa, VESIHANA HIKJAISELLA PÄÄLLÄ JA KYLPYHUONEEN LATTIA LAINEHTI JOS HANA OLISI OLLUT TÄYSILLÄ PITKÄÄN OLISI VOINUT TULLA VESIVAHINKO (LATTIAKAIVO OLI VÄHÄN TUKOSSA) MUTTA EI ENÄÄ, VEITSI OLI SIIRTYNYT AMMEESEEN (SAMA JOKA JOSKUS SIIRTYY TIETSIKAN LUOKSE, keittiössä oli valot päällä ja keittiönmatto vaatehuoneessa. -ap

Vierailija
560/899 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sen nauhan vaan laittaa kaikille näkösälle niin sitten ehkä voisi kuunnellakin.. Vähän tarinalta kuullostaa nämä kirjoituksesi mitä nyt vasta ensimmäistä kertaa luen juttujasi