KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
niin se on sitten tämän kummitusketjun syytä!!! Luin melkein koko ketkun (ja monta tunti siihen vierähtikin) ja nauroin oikeasti välillä niin lujasti, että tuntui kun synnytys alkaisi. Ai kauheeta sentään, en ole kikattanut näin sitten teini-vuosieni jälkeen :D parhaita hetkiä oli aavejahdit ja vale ap-kirjoitukset. Ihan loistava ketju!!!!
Pitäkää nyt peukkuja, että vauva pysyy kuitenkin vielä mahssa rv 30
niin olisin kauhuissani! ja etsisin jo uutta asuntoa! kauhean kuulosta!
etten saa haukottelua loppumaan.
Harmi, ettei ap:llä ollut paukkuja tehdä tästä Kaikkien Aikojen spookyketjua.
Tilanne on säilynyt entisellään matot on siirtyneet, magneetit putoilleet jääkaapin ovesta, veitsi on siirtynyt ja välillä matot ovat olleet ammeessa/vannassa. Olemme edelleen kaverini luonna evakossa en ole käynyt kotona enää joka päivä harkitsin jo vuokrasopimuksen irtisanomista ja muuttoa kotikaupunkiini MUTTA EILEN KAVERINI SISKO TULI YÖ-KYLÄÄN TOISELTA PAIKKAKUNNALTA JA KUN KERROIMME MEIDÄN TILANTEESTA KAVERINI SISKO KERTOI TUNTEVANSA NS. AMATÖÖRI-HENKIPARANTAJAN JA SOITTI TÄNÄÄN PARANTAJALLE JA KERTOI KOKEMUKSISTAMME JA TILANTEESTA PARANTAJA LUPASI ETTÄ VOISI TULLA KÄYMÄMÄÄN LÄHI AIKOINA AJAN KOHTAA EI OLE VIELLÄ SOVITTU. PARANTAJA ARVELEE ETTÄ VOISI AUTTAA MEITÄ -ap
mikä provo tämä ketju on! Unohtakaa nyt koko juttu, tuon nyt haistaa kilometrin päähän että ap sepittelee minkä keksii, aika läpinäkyvästi vielä. Huh, mitä typeryksiä täällä palstala on kun tällaista lapsellista ketjua jaksaa seurata. Ettekö oikeesti huomaa mikä on totta ja mikä valetta.
Ja ap please siirry jo seuraavaan provoon.. tää on jo nähty.
kaipaisin lisää Riisi-Iiroa.
Missä riisi iiro?
kaipaisin lisää Riisi-Iiroa.
Missä riisi iiro?
eihän Riisi iiro ole ap vaan joku muu.
Tämä on provo, eikä ap tule enää jatkamaan tätä. Luultavasti loppui mielikuvitus.
vain sitä miten näin tiuhaan nostettu ketju on voinut mennä minulta OHI!!!
on ihan todellista. Olen törmännyt niihin elämäni aikana usein eri tilanteissa. Kysymys on pahoista hengistä, joita ihmiset kutsuvat kummituksiksi.
Ne eivät lähde millään muulla, kuin että joku uskovainen ajaa ne pois Jeesuksen nimessä. Itse et voi niitä ajaa, jos et oel uskossa, etkä kirkoituksestasi päätellen taida olla.
Kaikki riivaajat ja pahat henget kavahtavat Jeesuksen nimeä.
Sinun tilaneteessasi pyytäisin apua paikalliselta seurakunnalta. Ei evlut. srk:lta,koska heidän papppinsa ei välttämättä ole edes uskossa. Helluntai- tai vapaaseurakunnan papilta. He voivat tulla siunaamaan kotisi ja ajamaan riivaajat ulos.
terv. uskovainen
p.s joskus ihmetyttää, kun ihmiset kieltävät niin voimakkaasti Jumalan olemassaolon ja kuitenkin nämä pahojen henkien kohtaamiset ovat monelle todellisuutta. Henkimaailma on totta. on Jumala ja on Saatana.
on ihan todellista. Olen törmännyt niihin elämäni aikana usein eri tilanteissa. Kysymys on pahoista hengistä, joita ihmiset kutsuvat kummituksiksi. Ne eivät lähde millään muulla, kuin että joku uskovainen ajaa ne pois Jeesuksen nimessä. Itse et voi niitä ajaa, jos et oel uskossa, etkä kirkoituksestasi päätellen taida olla. Kaikki riivaajat ja pahat henget kavahtavat Jeesuksen nimeä. Sinun tilaneteessasi pyytäisin apua paikalliselta seurakunnalta. Ei evlut. srk:lta,koska heidän papppinsa ei välttämättä ole edes uskossa. Helluntai- tai vapaaseurakunnan papilta. He voivat tulla siunaamaan kotisi ja ajamaan riivaajat ulos. terv. uskovainen p.s joskus ihmetyttää, kun ihmiset kieltävät niin voimakkaasti Jumalan olemassaolon ja kuitenkin nämä pahojen henkien kohtaamiset ovat monelle todellisuutta. Henkimaailma on totta. on Jumala ja on Saatana.
Herää nyt jo todellisuuteen.
Herkkiin ihmisiin pahat henget iskevät kiinni,ei voimakkaisiin persooniin.Kotiini tuli pappi poistamaan pahat henget,eivät lähteneet heti vaan pappi tuli muutaman kerran ja sitten kaikki oli hyvin.
Herkkiin ihmisiin pahat henget iskevät kiinni,ei voimakkaisiin persooniin.Kotiini tuli pappi poistamaan pahat henget,eivät lähteneet heti vaan pappi tuli muutaman kerran ja sitten kaikki oli hyvin.
Ei ole sullakaan kaikki muumit laaksossa.
T. Se höpöhöpö
Ei lapsuuden kodin määritelmä ole se, että talossa ei ole ketään muuta ennen sinua asunut. Itsellä lapsuuden koti on kerrostaloasunto ja siis perheeni ei sitä taloa ole itse rakentanut.
i]Siis lapsuudenkodissasi oli kuitenkin asunut joitain muita ennen teitä,eli ette olleet itse rakentaneet?
[/quote]
Edelleenkin odottelen ap:n vastausta, kun kysyttiin mistä skepsiksessä sanottiin?
tulepa nyt kertomaan vieläkö on sattunut outoja
Koska sillä aikaa kun olin töissä näppäimistö oli kadonnut ja poika löysi sen ja kahvinkeittimen aamulla vaatehuoneesta paitojensa seasta. Viime yönä matto oli siirtynyt vaatehuoneeseen sekä telkkari oli aamulla päällä nyt kyllä vien maton kellariin. -ap
Koska sillä aikaa kun olin töissä näppäimistö oli kadonnut ja poika löysi sen ja kahvinkeittimen aamulla vaatehuoneesta paitojensa seasta. Viime yönä matto oli siirtynyt vaatehuoneeseen sekä telkkari oli aamulla päällä nyt kyllä vien maton kellariin. -ap
Hanki jo apua! Kuulostaa kamalalle.
niin se on sitten tämän kummitusketjun syytä!!! Luin melkein koko ketkun (ja monta tunti siihen vierähtikin) ja nauroin oikeasti välillä niin lujasti, että tuntui kun synnytys alkaisi. Ai kauheeta sentään, en ole kikattanut näin sitten teini-vuosieni jälkeen :D parhaita hetkiä oli aavejahdit ja vale ap-kirjoitukset. Ihan loistava ketju!!!!
Pitäkää nyt peukkuja, että vauva pysyy kuitenkin vielä mahssa rv 30