KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Nyt siellä oli tapahtunut aivan hulluja: KEITTIÖNPÖYTÄ OLI NURIN, KEITTIÖNLAMPPU OLI MURSKANA ETEISEN LATTIALLA JA KOUKUSSA LAMPUN TILALLA OLI LAKANASTA JA MAKUUHUONEEN VERHOISTA VÄSÄTTY KÖYSI JOSSA OLI HIRTTOSILMUKKA SILMUKAN SISÄLLÄ OLI POIKANI JALKAPALLO "PÄÄN TILALLA" MYÖS MATOT JOTKA ON OLLEET VÄLILLÄ AMMEESSA/VANNASSA OVAT HOMEESSA JA HAJU SEN MUKAINEN HEITIN MATOT PARVEKKEELLE TUULETTUMAAN. -ap
Nyt siellä oli tapahtunut aivan hulluja: KEITTIÖNPÖYTÄ OLI NURIN, KEITTIÖNLAMPPU OLI MURSKANA ETEISEN LATTIALLA JA KOUKUSSA LAMPUN TILALLA OLI LAKANASTA JA MAKUUHUONEEN VERHOISTA VÄSÄTTY KÖYSI JOSSA OLI HIRTTOSILMUKKA SILMUKAN SISÄLLÄ OLI POIKANI JALKAPALLO "PÄÄN TILALLA" MYÖS MATOT JOTKA ON OLLEET VÄLILLÄ AMMEESSA/VANNASSA OVAT HOMEESSA JA HAJU SEN MUKAINEN HEITIN MATOT PARVEKKEELLE TUULETTUMAAN. -ap
Olen lukenut tämän ketjun läpi kauan se vei mutta hauskaa oli.
Sovimme alustavasti että voisi tulla ensiviikonloppuna käymään kaverini siskon kanssa mutta ajankohta ei ole viellä varma mutta parantaja lupasi auttaa kykyjensä mukaan. -ap
AP OLI PUHUNUT PARANTAJAN KANSSA PUHELIMESSA (LUKEE ALKUPERÄISEN VIESTIN OTSIKOSSA LA 17.4)
Ap:n viimeinen viesti meni muutenkin aika lailla yli. Mutta toki olisi mielenkiintoista tietää miten tämä juttu jatkuu. Ap on jaksanut kirjoittaa tähän ketjuun jo aika kauan. Muut väsähtää jo muutamassa päivässä.
en ole aukaissut tätä ketjua aikaisemmin. piruuttani nyt avasin, ja voi luoja. mä en hetkeäkään olis enää tuossa kämpässä!!
ap, kerrothan kuulumisia!
Siis et saanut unta sen videon katsomisen jälkeen? Miksi? Pitihän sinun tietää, että miehesi tanssi oli siitä rituaalista, koska olit videonkin kuvannut... eikö?
Urbaani legenda sanon minä!
siis sitä Norsunluurannikolla tapahtunutta reissua...
nostako tätä ketjua koko ajan!! Kyllä ap sen nostaa sitten kun kerrottavaa on... ei jaksa lukea näitä nostoja.
Iltasatuja
Satu on keksitty ja tämä ei. Olen itse ollut todistamassa tätä kummittelua. -ap:n kaveri
Oletteko kuulleet ikinä kielestä siansaksa!!!
Oletteko kuulleet ikinä kielestä siansaksa!!!
EI TOIMI MULLA. TOIMIIKO MUILLA? VAI OLENKO AINOA JOLLA NE EI TOIMI?
ja kysyä tarvitaanko lastensuojelua myös. Kirjoittaja vaikuttaa häiriintyneeltä. Onneksi ip-osoitteen perusteella saa kirjoittajan selville. Taidankin tehdä sen nyt heti...
Vitti että ottaa päähän nää typerät nostot, kirjottaisitte edes jotain luettavaa eikä aina sama up up up...
Arrrrrgh