Miksi finnin puristamisesta saa niin suurta nautintoa?
se hetki, kun peiliin präiskähtää talia ja verta ja kudosnestettä ja mitälie mätää, on aivan mahtavan upea. Mikä ihme siinä tuntuu niin kivalta? Näkee töittensä tuloksen?
Kommentit (64)
mä vaan puristelen niitä liian aikaisin, kun eivät vielä ole täysin kehittyneet, pitäisi vaan malttaa mieli... Kerran mulla tulehtui sormessa joku haava, ja siihen tuli mätää, sitä oli ihana painaa oikein kovaa niin että se mätä tuli sieltä sitten ulos. Sairasta :)? Ja jotain talipötkylöitä/miliumeja on kanssa ihana puristaa, miliumit humpsahtaa yhtenä kovana pallona ulos, mutta ne talipötkylät vaan venyy ja venyy. Ihanaa :DD
Suosittelen lämpimästi ostamaan talousvoi paketin, sitä normia missä on semmonen paperi/folio päällä. Sitten neulalla siihen voipakettiin reikiä täyteen ja sitten ku niitä puristaa niin sieltä pursuaa semmosia talipatsaita. Se tuntuu hyvältä :D mustapää simulaattori
En ymmärrä teitä lainkaan. Itse olen puristanut elämäni aikana 2-3 finniä ja jokainen kokemus oli niin oksettava ja järkyttävä, että tänäkin päivänä vilistää kylmät väreet pitkin selkää.
Liittyy varmaan jotenkin samaan asiaan kuin, miksi ulosteen änkeäminen pois ruumiista tuntuu kivalta, miksi pissaamisesta tulee mielihyvän tunne, miksi miehillä helpottaa, kun lastit lentää.
AI herranjumala, että mä repesin tälle ketjulle!!! :-D Finnien Vesuvius ja mustapääsimulaattori... Ei saatana!! :-D
Mutta. Jaan hurmionne. Kun kypsä, pitkä, paksu mustapää purkautuu hitaasti leuanpäästä kynsilleni... Ah. Se reikä ihossa sen jälkeen
näyttää niin puhtaalta ja tyydyttävällä jotenkin.
Täälläkin yksi mustapäähullu ilmoittautuu. Olen kosmetologi, ja kun ihminen jonka kasvot ovat täynnä mustapäitä saapuu paikalle... Voi hyvä luoja. Ainoa tyydyttävä asia työssäni!
Voisin tehdä nämä hoidot ilmaiseksi, monesti annan alennusta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2010 klo 09:50"]poistaneensa vastaanotolla selästä kanamunankokoisen paiseen, josta tuli talia aika lailla. Ihan puudutuksessa ja oikeilla steriileillä lääkärinvehkeillä. Apuna ollut hoitsu vaihtoi jostain syystä eväät työpaikkalounaaseen, eväänä kun oli ollut raejuustoa jne... Miten jollakin voi olla kananmunankokoinen paise selässä, eikö sitä huomaa jo pikkasen aikasemmin?
Mulla oli eilen 3 mustapäätä kasvoissa, vaikka ei ole vuosiin ollut oikeasti mitään. Sitä se raskaus ja kovat juustot teettävät.
[/quote]
Aika jännä, kun yks tuttu NAISlääkäri kertoi ihan saman jutun, hoitsun raejuustolounasta myöten. Joko hoitsut syö vaan raejuustoa, tai meitä on viilattu linssiin urbaanilegendalla.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:06"]
Täälläkin yksi mustapäähullu ilmoittautuu. Olen kosmetologi, ja kun ihminen jonka kasvot ovat täynnä mustapäitä saapuu paikalle... Voi hyvä luoja. Ainoa tyydyttävä asia työssäni!
[/quote]
Sä oot sitten alasi löytänyt :-D Mä en lähetä teinipoikaani kosmetologille, koska tahdon putsata sen naaman ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:06"]Täälläkin yksi mustapäähullu ilmoittautuu. Olen kosmetologi, ja kun ihminen jonka kasvot ovat täynnä mustapäitä saapuu paikalle... Voi hyvä luoja. Ainoa tyydyttävä asia työssäni!
[/quote]
Vau, olen kade sun työlle. Jätätkö muhkeat finnit rauhaan vai turautatko niistä ilmat pihalle?
Niin, joku mainitsi että housut kastuu. Häh? Ei mulla liity puhdistamisen ilo mitenkään alapäähän, siitä tulee henkisesti mahtava olo.
Mies jaksaa aina kysellä, kastuuko pikkarit kun putsaan sen naaman finneistä, mutta ei, ei todellakaan kastu. Mies vaan ei ehkä tajua, että on muitakin hyvän olon tunteita, kuin seksuaalisia...
Te muut jotka huolehditte miestenne finneistä: ovatko he kamalan kipuherkkiä? Oma mieheni häiritsee aina tosi paljon operointiani vääntelehtimällä kivusta ja käskemällä olemaan hellempi :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:15"]
Te muut jotka huolehditte miestenne finneistä: ovatko he kamalan kipuherkkiä? Oma mieheni häiritsee aina tosi paljon operointiani vääntelehtimällä kivusta ja käskemällä olemaan hellempi :D
[/quote]
On kipuherkkä ja valittaa aina kun sattuu. Silti se pyytää puristamaan, jos finni on vaikka selässä tai muussa hankalassa paikassa. Ja minähän puristan!
Joskus jää vähän kurja tunne, jos finni ei kunnolla lähdekään tai sen puristaminen sattuu niin paljon, että mies ei annakaan tehdä sitä. Yleensä se näppylä parissa päivässä sitten joko kypsyy niin että sen kimppuun voi taas käydä, tai kuivuu pois.
Nautinnollisimpia on kunnolla poksahtavat finnit, joista lähtee paljon mömmöä, tai sitten sellaiset isot mustapäät, joista jää reikä ihoon. Joskus miehellä on ollut leuassa sellainen partakarvaksi naamioitunut finni, eli puristaessa on lentänyt sekä finnin sisus että partakarvan juuri - aah....
Itse puristan hellästi niin ettei satu ja operaatio kestää ihanan pitkään, isompi tyydytys lopputuloksesta itselle
Puolison finnien puhkominen oli yhteen aikaan melkein päivittäinen "rentoutumishetki" kunnes yksi kerta suupieliini lensi visvat muhkeasta finnistä:( noh, nykyään sama meininki jatkuu pää kenossa puristellen.
Mää saan valtavaa tyydytystä finnien puristelusta, helpottavaa kuulla että näin on muillakin... Kerran 15-vuotiaana minulle tuli kainaloon valtaisa finni, siis sellainen kukkulamainen jonka reunat olivat 5 cm pitkä ja ai että se oli aamulla kipeä, mutta kun puristin sen niin ah! Sitä mömmöä lensi ja lensi ja pärskähteli peiliin ja sain puristella sitä kolme minuuttia putkeen kunnes se tyhjeni. Sen jälkeen olen aina hekumoinut vastaavasta ja jos kainaloon on tullut finni, olen jättänyt sen rauhaan jotta siitä kasvaisi monsteri. Sellaista ei kuitenkaan ole tullut enää... Alapäähän jos tulee niin siellä yleensä finnistä kasvaa muhkea. Jos suihkussa huomaan jossain ison yksilön, nautiskelen siitä hiplaamalla sitä ja hekumoimalla purskauttamisesta, kunnes sitten kuivattuani itseni, päästän mömmön pihalle.
Mun mies on mahtava talipallo, harmi vaan, ettei se anna minun "puhdistautua" juuri ikinä. Silti muistelen lämmöllä muutamaa saalista hänen korvistaan (miten korviin aina kertyykin niin runsaat saaliit). Ne olivat nuppineulan nupin kokoiset laakeat kraaterit, jotka piti puristaa mustapääkoukulla. En voi edes tajuta, miten ohuen oloiseen korvaan mahtuukaan niin paljon tavaraa! Kerran puolesta tällainen eldorado oli tulehtunut hänen korvakäytävässään ja kasvattanut päälleen paiseen, ja kun viimein puristin sen, sieltä tuli varmaan monta grammaa rahkamaista mätää ja sitten vielä kunnon talimakkara. Ahh!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:06"]Täälläkin yksi mustapäähullu ilmoittautuu. Olen kosmetologi, ja kun ihminen jonka kasvot ovat täynnä mustapäitä saapuu paikalle... Voi hyvä luoja. Ainoa tyydyttävä asia työssäni!
[/quote]
Vau, olen kade sun työlle. Jätätkö muhkeat finnit rauhaan vai turautatko niistä ilmat pihalle?
[/quote]
Riippuu millainen finni on kyseessä, onko henkilöllä aknea. Aika helposti oppii ajan kanssa näkemään onko finnin puristamisesta hyötyä vai ei.
Henkilökohtaisesti nautin mustapäistä enemmän. :)
Kun finnit loppuvat kesken, tässä puristelijoille potentiaalinen uusi harrastus: (huom. ällövaroitus, jopa tässä ketjussa).
Mistä on kyse: http://www.tohtori.fi/?page=3177789&id=0919814
Oon ite kans nuori ja en pysty käsittään miten mun ikäset tulee kouluun 50 isoo valkosta palloo naamassa maksaisin mun viikko rahat jos saisin painaa ne vittu tulis itellekkin niin kevyt olo ps.omat on kyllä parasta painaa