Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi finnin puristamisesta saa niin suurta nautintoa?

Vierailija
08.03.2010 |

se hetki, kun peiliin präiskähtää talia ja verta ja kudosnestettä ja mitälie mätää, on aivan mahtavan upea. Mikä ihme siinä tuntuu niin kivalta? Näkee töittensä tuloksen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa elävälle finnin roiskahdus on orgasmin korvike.

Vierailija
62/64 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teinejä joilla naama täynnä kypsiä mustapäitä, niin itesellä sormet syyhyäisi päästä puristelemaan niitä. Ällöttää miksi ne kulkee sellaset naamassa, eikä mene ihonpuhdistukseen tai puristele niitä itse...

Mene joskus puristelemaan ja katso, mitä tapahtuu....:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mieheni tykkää puristella omia ja minun finnejä, aina silmät ovat niitä etsimässä. Itse tykkään irroittaa pinseteillä paksuja tummia karvoja. Joskus vietän ihanan tunnin kainalokarvojen nyppimisen parissa. Tosi hyvältä tuntuu kun karvan saa ulos. Mieheltä silloin tällöin poistan pari partakarvaa.

Vierailija
64/64 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä silloisella poikaystävälläni oli akne ja ihan megalomaanisen kokoisia mustapäitä (en edes tiennyt että niin isoja voi olla), eikä hän koskaan puristanut niitä itse. Silloin tällöin sain maaniteltua, että saisin puristaa edes isoimmat. Hirveetä kidutusta ja kärsimystä pitää tuollaiset itsellään, joutuu vaan kattelemaan vieressä kun ne kasvaa ja kehittyy 😂 nykyään voisin jopa maksaa jollekin, jos saisin puristella semmosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä