Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi finnin puristamisesta saa niin suurta nautintoa?

Vierailija
08.03.2010 |

se hetki, kun peiliin präiskähtää talia ja verta ja kudosnestettä ja mitälie mätää, on aivan mahtavan upea. Mikä ihme siinä tuntuu niin kivalta? Näkee töittensä tuloksen?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnejä ei IKINÄ saisi puristella, jos ei tee sitä oikealla tavalla...mutta kun se tuntuu vaan niin helpottavalta... :D

Vierailija
2/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten ole niitä naisia, jotka puristelevat poikaystävänsä finnejä. Olin väärässä - nyt se on yksi elämän suurista iloista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä puristeluvideoita! Joku intialaislääkäri lataa niitä kun tulee herkullisia tapauksia. Hakusanalla acne löytyy mun lemppari! Syvältä tulevia valkoisia paksuja matoja. Orgastisia.

Vierailija
4/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 20:05"]

Luulin etten ole niitä naisia, jotka puristelevat poikaystävänsä finnejä. Olin väärässä - nyt se on yksi elämän suurista iloista. 

[/quote]

Sama täällä. Mieluummin puristelen mustapäitä tosin.

Vierailija
5/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, se on tosi ihanaa. Kun saa rutsahtamaan oikein ison finnin josta lentää kunnolla mömmeliä,  niin herahtaa vesi kielelle. Siinä saa kunnon saaliin, tekisi oikein mieli kuvata ne huippukohdat.

Kaikista ihanimpia on sellaiset tosi isot finnit, että sieltä tulee ihan hirveästi ja roiskahtamalla kun saa sen rusautettua, mutta kun luulee että se on tyhjä ei  olekaan. Sieltä tulee mömmöä lisää vaan kun puristaa sieltä sivuista, se ehtymätön, se on kuin finnien Vesuvius.

Vierailija
6/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sickening

Vierailija
7/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi ihanaa, kun finni on valtava ihonalainen paise ja sen puristaminen sattuu niin pirusti. 

Vierailija
9/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa! Taivaallista! Jopa vähän hassua.

Vierailija
13/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan kivaa. Sattuu, tulee verta ja leukaan jää järkyttävä jälki, joka kestaa parantua monta viikkoa.

Vierailija
14/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin molemmat. Niissä oli jotain taianomaista, mutta ruokaa ei tee nyt mieli.,

Vierailija
15/64 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, mä taas syön samalla. haluan puristaa noi! ah!

Vierailija
16/64 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minunkin mieheni vääntelehtii ja voivottelee puristelun aikana häiritsevästi! Nautinto menee melkein pilalle :)

Mieheni on teini-iässä jättänyt aknelääkkeensä osittain syömättä, jonka vuoksi hänelle tulee vieläkin ehkä kerran vuodessa aivan mahtava megafinni naamaan. Huh, odotan näitä herkkupaloja kieli pitkällä! Päällepäin näyttää vaatimattomilta perusfinneiltä, sinertävyys paljastaa että on megalaatua.. Ja se sisältö! Mätää ja kovempia pesäkkeitä räiskähtelee useita peräkkäin. Juuri kun luulee, että nyt se on tyhjä niin vielä tulee kerran pari! Kun viimein saa viimeisen pesäkkeen ulos, alkaa tulla verta oikein kunnolla. Aaah, Mikä draaman kaari, kunpa kaikki finnit olis yhtä herkkuja!

Vierailija
17/64 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole finnejä ja harmittavasti miehelläkään ei ole enää selässä. Välillä menee tikkuja jalkapohjaan niin niitä on ihana kaivaa pois. Mikä ihanan huojentava olo kun tikku on pois.

Vierailija
18/64 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin äsken tota intialaisen lääkärin videota ja yhtäkkiä telkkarista kuului "Ihanan pehmeä ja sileä iho" :D

Ja katsoin nuo kaikki linkitetyt videot hymy huulillani. :)

Vierailija
19/64 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuli tämä ihana tunne pitkästä aikaa. Oikein kunnon pitkä talimato, tuntui niiin hyvältä.

Vierailija
20/64 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2010 klo 01:30"]

teinejä joilla naama täynnä kypsiä mustapäitä, niin itesellä sormet syyhyäisi päästä puristelemaan niitä. Ällöttää miksi ne kulkee sellaset naamassa, eikä mene ihonpuhdistukseen tai puristele niitä itse...

[/quote]

Mulla voi hyvinkin mennä tunti aamulla ja illalla naaman puriteluun, ja silti on mustapäitä. On tärkeämpääkin tekemistä. Kuten töissä käynti ja opiskelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi