Miksi finnin puristamisesta saa niin suurta nautintoa?
se hetki, kun peiliin präiskähtää talia ja verta ja kudosnestettä ja mitälie mätää, on aivan mahtavan upea. Mikä ihme siinä tuntuu niin kivalta? Näkee töittensä tuloksen?
Kommentit (64)
Voi että.. Mun miehellä on "umpeen kasvanut" korvareikä, mutta kun sitä puristaa, niin puskee kunnon mällit ja talikääkylät esille. Mulla niin syyhyttää räpeltää sitä, mutta mies on niin kipuherkkä ettei anna. Joskus onnistun maanittelemaan niin, että saan turskauttaa. Sillon pitää kyllä olla paljon varovaisempi kuin haluaisin. Mua harmittaa kun ei itsellä ole vastaavia, joita sais puristella just niin kuin mieli tekee.
Ei hitto mä repeilen tälle ketjulle. Ootte te hulluja. Mutta silti ihania. :D
Aaaaaaah, muistan kuinka teini-iässä silloisella poikaystävällä oli tosi paljon mustapäitä nenässä (teinipoikien iho on oikeasti aika oksettava usein) ja ne tirskahteli ulos jo pelkästään siitä kun nenän ihoa venytti molemmilla käsillä. Sekosin onnesta kuin näin miten kymmenet ja kymmenet KYPSÄT madot turskahtelivat oikein paineella samaan aikaan ulos, siis ei herranjumala jos olisin ollut hän en olisi mitään muuta tehnytkään :D Miesten iho on jotenkin niin paljon paksumpi ja rasvaisempi, en ole naisilla koskaan nähnyt samanlaista nenää. Lämmöllä sitä näkyä muistellen!
60, kyllä juu. Pikkuveljelläni on nenä mustanaan kypsiä mustapäivä, ne ovat ihan koholla, ei tarvitsisi kuin vähän venyttää niin sieltä ne nousisivat oikein joukolla, varmaan ihan kovettuneita jo. Voi että suorastaan... Ja oma mies on samanlainen käsittämätön, sille tulee joskus yksittäinen iso finni kasvoihin ja hän vaan antaa sen elää ja kuolla ihan yksin, ei purista eikä mitään. Minä seuraan vierestä sitä kypsymistä enkä saa tehdä asialle mitään. Voin vain ajatella ettei hän yksinkertaisesti ole kokeillut, miten tyydyttävää tuloksellinen puristaminen voi olla tai ehkä hän harjoittaa jotain pidättäytymistä.
kun saa puristella kuonaa kehostaan ulos. Tulee hyvä olo kun iho raikastuu.
hmmm... onko tämä sukua sille kun apinat nyppivät toisistaan elukoita?
Miehelläni on usein selässä isoja finnejä, joita kuola valuen puristelen :D. Itselläni on juuri kasvoissa yksi iso finni joka ei suostu tulemaan- ja minä sitten vaikka neulalla puhkon sen kunhan saan sen räjähtämään!!
kun saa puristettu sellasen suuren varrellisen talipötkylän ihostaan ulos, että jää vain kuoppa jäljelle. ai ai. niitä vaan tulee ikävän harvoin.
Miehelläni on usein selässä isoja finnejä, joita kuola valuen puristelen :D. Itselläni on juuri kasvoissa yksi iso finni joka ei suostu tulemaan- ja minä sitten vaikka neulalla puhkon sen kunhan saan sen räjähtämään!!
puristelemaan, enkä siitä taisi mitään nautintoa. omien finnien puristelu on niin mukavaa. se kipu siinä kuuluu asiaan. ehkä se juju onkin siinä, että se kipu alkaa helpottaa kun finnin on puristanut.
kun saa puristettu sellasen suuren varrellisen talipötkylän ihostaan ulos, että jää vain kuoppa jäljelle. ai ai. niitä vaan tulee ikävän harvoin.
luumunkokoinen paise, joka lopulta puhkesi. Sitä mätää sai puristella ja sitä tuli ja tuli ja tuli... oonko mä jotenkin kieroutunut, kun tykkään tuommoisesta...
teinejä joilla naama täynnä kypsiä mustapäitä, niin itesellä sormet syyhyäisi päästä puristelemaan niitä. Ällöttää miksi ne kulkee sellaset naamassa, eikä mene ihonpuhdistukseen tai puristele niitä itse...
teinejä joilla naama täynnä kypsiä mustapäitä, niin itesellä sormet syyhyäisi päästä puristelemaan niitä. Ällöttää miksi ne kulkee sellaset naamassa, eikä mene ihonpuhdistukseen tai puristele niitä itse...
kyllä ne kypsät finnit pitää puristaa. semmoiset valkoiset finnit naamallaan on tosi noloa kulkea. tosin tiedän kyllä, että finni voi kypsyä tosi nopeastikin, parissa tunnissa jopa. niin että jos ei ole peiliä mukana, niin voi esim koulupäivän aikana kehittyä semmoiseksi kypsäksi
luumunkokoinen paise, joka lopulta puhkesi. Sitä mätää sai puristella ja sitä tuli ja tuli ja tuli... oonko mä jotenkin kieroutunut, kun tykkään tuommoisesta...
Joo, ahh, tän tunteen mä tiedän! Sain kerran Intian matkalta tuliaisiksi paiseita. Paras oli se, josta tuli mädän lisäksi ulos semmoinen 'paisekalvo' tai mikä lie muu klöntti, joka oikein imaisi sen sisustan tyhjäksi. Housuthan siinä kastui :D
Apinathan poistavat syöpäläisiä toisiltaan ja tämä on sellainen huolehtimis-ja hellyysriitti josta on toki myös hyötyä.
Apinathan poistavat syöpäläisiä toisiltaan ja tämä on sellainen huolehtimis-ja hellyysriitti josta on toki myös hyötyä.
ei ole ollut finnejä mutta suorastaan ihanaa puristella mieheltäni selästä finnejä. harmi vaan kun ei enää kasva niin suuria.
mutta mies on hulluna niiden puristeluun ja mulla on tarjota sille jotain....
Muutama vuosi sitten selkään ilmaantui rauhanen, josta tulee säännöllisesti n. sentin kahden talipötkö ulos, kun sitä puristaa. (Sinne voi laittaa puolikkaan nuppineulan sisään ilman, että älyän edes asiaa) Miehelleni se on parasta hupia, mitä maa päällään kantaa...en tajua, en! Mutta aina kun selässä alkaa tuntua kummaa kutinaa, ilmoitan miehelle että nyt "lähde" kutisee ja mies on oitis valmiina pelastamaan mut hädästä..
mutta mies on hulluna niiden puristeluun ja mulla on tarjota sille jotain.... Muutama vuosi sitten selkään ilmaantui rauhanen, josta tulee säännöllisesti n. sentin kahden talipötkö ulos, kun sitä puristaa. (Sinne voi laittaa puolikkaan nuppineulan sisään ilman, että älyän edes asiaa) Miehelleni se on parasta hupia, mitä maa päällään kantaa...en tajua, en! Mutta aina kun selässä alkaa tuntua kummaa kutinaa, ilmoitan miehelle että nyt "lähde" kutisee ja mies on oitis valmiina pelastamaan mut hädästä..
poistaneensa vastaanotolla selästä kanamunankokoisen paiseen, josta tuli talia aika lailla. Ihan puudutuksessa ja oikeilla steriileillä lääkärinvehkeillä. Apuna ollut hoitsu vaihtoi jostain syystä eväät työpaikkalounaaseen, eväänä kun oli ollut raejuustoa jne... Miten jollakin voi olla kananmunankokoinen paise selässä, eikö sitä huomaa jo pikkasen aikasemmin?
Mulla oli eilen 3 mustapäätä kasvoissa, vaikka ei ole vuosiin ollut oikeasti mitään. Sitä se raskaus ja kovat juustot teettävät.
Mulla on harvoin finnejä. Olen koettahnut opetella niitä puristelemaan mutta ei onnistu millään. Mieheni sen sijaan on finnieni kimpussa hanakasti. Halpa kosmetologi;))
Olen mummoikäinen.
Omat finninsä puristelee joka päivä. En itse asiassa ole edes nähnyt hänellä niitä.