Muutto ulkomaille työnhakijaksi
Suomessa ei enää suomalaisella ole varaa elää 590 euron korvauksen turvin, jonka hallitus jätti indeksikorottamatta. Tämä oli tässä. On kielitaitoa ja kokemusta, koulutukset hankittuna. Kokemuksia, ajatuksia?
Kommentit (42)
Kannattaa kouluttautua lähihoitajaksi huutava pula mummojen ja vaarien perseen pyyhkijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kouluttautua lähihoitajaksi huutava pula mummojen ja vaarien perseen pyyhkijöistä.
Eikö muuten pääse ulkomaille?
Miksi edes pitää täältä kysyä? Lähtisin, jos olisi kokemus ja koulutus riittää. Ei sitä kannata pantata, vaan antaa sellaisen tahon käyttöön, joka siitä maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitää täältä kysyä? Lähtisin, jos olisi kokemus ja koulutus riittää. Ei sitä kannata pantata, vaan antaa sellaisen tahon käyttöön, joka siitä maksaa palkkaa.
Koska minusta on hauska kuulla muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen työ kiinnostaa? Kielitaito?
Miksi olet työttömänä- koulutettu, kokenut ja kielitaitoinen?
Vierailija kirjoitti:
Koska en pääse työhaastatteluihin. Olen keski-ikäinen ja valkoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen työ kiinnostaa? Kielitaito?
Mikä vaan työ aluksi että saa maksettua vuokran ja elämisen. Korkeakoulutusta vastaava jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Norjaan.
Norjassa hyvät palkat ja paljon töitä tarjolla. Jos 2, 5 vuotta siellä töissä olet taannut itsellesi hyvän eläkkeen ! Suosittelen.Minun ex meni sinne lentokentälle töihin ja tienannut hyvin ja turvannut eläkkeen.
Keski- ikäisenä miehenä sun lienee turha haaveilla ulkomailla työskentelystä. Jos työhaastatteluihin ei kuulu kutsu Suomessa; miksi se olisi sen helpompaa jossakin muussa maassa? Joka maassa on omat työnhakijansa.
Pelkkänä työnhakijana, siis ilman töitä, ei ulkomailla ole helpompaa.
Mutta EU:n sis'll' voi muuttaa työnhakijaksi kolmeksi kuukaudeksi ja saada Suomen työttömyyskorvauksen tuoksi ajaksi.
Toki asuminen ja muuelanto tulee maksaa siitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkänä työnhakijana, siis ilman töitä, ei ulkomailla ole helpompaa.
Mutta EU:n sis'll' voi muuttaa työnhakijaksi kolmeksi kuukaudeksi ja saada Suomen työttömyyskorvauksen tuoksi ajaksi.
Toki asuminen ja muuelanto tulee maksaa siitä itse.
Tämä, ja ulkomailla sijaitsevia työpaikkoja voi tietenkin hakea Suomesta käsin.
se olisi mahdollinen keino jollei Eurooppaan olisi ollut valtavaa muuttoliikettä viimeisen 10 vuoden aikana. Kaikkiin roskaduuneihinkin on tuhat afrikkalaista menossa puoleen hintaan.
Mikä on alasi ja kielitaitosi, mihin maahan haluaisit muuttaa töitä paiskimaan?
Vierailija kirjoitti:
se olisi mahdollinen keino jollei Eurooppaan olisi ollut valtavaa muuttoliikettä viimeisen 10 vuoden aikana. Kaikkiin roskaduuneihinkin on tuhat afrikkalaista menossa puoleen hintaan.
Tämä. Tyyliin Fiatin tehtaalle pääsi ennen vanhaan kun vaan oli reipas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en pääse työhaastatteluihin. Olen keski-ikäinen ja valkoinen mies.
Hae Brysseliin, Hollantiin tai Englantiin. Aloita ihan hanttihommilla.Varmana et kadu. Eikö työkkäri maksa sinulle matkoja että pääset kirjautumaan ulkomaille työnhakuun.
Up