Minkälainen oli / tulee olemaan elämäntilanteesi 28-vuotiaana?
Kommentit (89)
nyt 28v. takana on nuoruuden haahuilut, ulkomailla asumiset ja eri alojen keskenjääneet opiskelut, nyt vihdoin 28-veenä elämä tasoittunut. olen naimisissa ja 7kk poja äiti ja "uusi pulla" on jo uunissa. valmistuin juuri ennen pojan syntymää restonomiksi ja työpaikka on odottamassa äitiyslomien jälkeen. olemme juuri muuttamassa isompaan asuntoon.
Esikoinen 4 v, luultavasti toinen lapsi myös jo syntynyt. Naimisissa 7 vuotta hyvän miehen kanssa. Korkeakoulututkinto, nyt puuttuu vielä gradu. Omakotitalossa asumme edelleen. Tai sitten ulkomailla, jos haaveeni toteutuu.
muuttnut takaisin Suomeen ja aloittanut työt ammattikoulun opettajana.
Ostin ensimmäisen oman asuntoni ja olin avoliitossa.
vuokra-asunnossa, määräaikaisessa työsuhteessa, opiskelut saanut päätökseen. Päätös oman talon rakentamisesta tehty eli pätös siitä ettemme etsi "valmista" vaan tonttia.
Olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Enempää lapsia emme suunnittele hankkivamme, mutta onhan tässä vielä 10 vuotta aikaa vaihtaa mielipide.
Minulla on vakituinen työpaikka ja kouluttaudun jatkuvasti lisää. Haaveena on päästä esimiesasemaan.
Meillä on oma asunto, tai lainaa maksellaan vielä 15 vuotta.
Matkustelemme paljon.
10 vuotta sitten ajattelin 28-vuotiaista, että he ovat ihan tätejä, mutta minä tunnen kyllä itseni nuoreksi tytönhupakoksi, jolla on lapsi ja mies :)
Olin sinkku, vakituinen työpaikka. Asuin vuokralla. Matkustelin paljon. Välillä juhlittiin, välillä ei. Mitä milloinkin mieli teki.
Oli hienoa aikaa, kuten nykyinen elämäntilannekin.
Oli akateeminen koulutus, työpaikka, omistusasunto, naimisissa 6v, esikoinen syntyi
peruskoulu, oma talo, 2 lasta, avioliitossa, vakituinen työpaikka odottamassa, nyt vanhempainvapaalla.