Olenko kammottava ihminen jos alan seksisuhteeseen tuttavan miehen kans?
Korviani myöten olen ihastunut, melkeinpä rakastunut. Nainen ei ole ystävä, meillä on yhteisiä tuttuja ja sitä kautta näemme pari kertaa kuukaudessa.
Kommentit (112)
lapsiin sekaantumisesta tai väkivallasta, jos ei muuten ole jo elämässä jotain pahasti vialla. Ei normaali ihminen tuollaisia yht'äkkiä saa päähänsä.
Onko välttämätöntä fantasioida sellaisista asioista jotka eivät ole tervettä? Monen asiantuntijan mielestä tuollainen johtaa ennenpitkään fantasian toteutukseen tai ainakin höllentää rimaa toteuttaa teko.
väkivalta ja pedofilia ovat muuten vähän eri asioita kuin aikuisten ihmisten välinen seksi
Pettäminen on yleisesti kuitenkin tuomittu teko monien mielestä. Vielä tuomitumpaa on pedofilia ja väkivalta.
Miksi pitää antaa pikkurilli näille kielletyille asioille?
Tarvitseeko aikuisen oikeasti fantasioida tälläisistä asioista?
vaan fantasiassa voi olla kuka tahansa. ei siis niin että fantasioin että minä X.X. harrastan seksiä naapurin miehen kanssa, vaan fantasiassa voin olla vaikka keskiaikainen linnanneito, joka kohtaa komean ritarin. Tällaistahan voidaan fantasioida yhdessä puolisonkin kanssa.
ja toteuttaa tekonsa. Niin mielestäni ovat ansainneet toisensa. Miehen vaimo ja perhe ei ansaitse sellaisia ihmisiä lähelleen :)
mistä fantasioi, mutta itselläni siis fantasioilla ei ole mitään tekemistä normaalin arkeni kanssa
vaan fantasiassa voi olla kuka tahansa. ei siis niin että fantasioin että minä X.X. harrastan seksiä naapurin miehen kanssa, vaan fantasiassa voin olla vaikka keskiaikainen linnanneito, joka kohtaa komean ritarin. Tällaistahan voidaan fantasioida yhdessä puolisonkin kanssa.
Eli linnaneidot ja ritarit eivät kiinnosta. Ainoastaan ajatus pettämisestä kiihottaa?
väkivalta ja pedofilia ovat muuten vähän eri asioita kuin aikuisten ihmisten välinen seksi
Pettäminen on yleisesti kuitenkin tuomittu teko monien mielestä. Vielä tuomitumpaa on pedofilia ja väkivalta.
Miksi pitää antaa pikkurilli näille kielletyille asioille?
Tarvitseeko aikuisen oikeasti fantasioida tälläisistä asioista?
pedofilia? Kuka valopää niin ajattelee?
vaikka virlä ikävämpi on se mies.
Entä jos seksifantasiana kiihottaa vain pettäminen
Eli linnaneidot ja ritarit eivät kiinnosta. Ainoastaan ajatus pettämisestä kiihottaa?
Joko hän hankkiutuu eroon ihastuksen tunteestaan tai sitten riutuu siinä, ja lopulta toteuttaa unelmansa. Poissa silmistä, poissa mielestä ja ihastuksen ruokkimisen lopettaminen omalla toiminnalla ovat asioita, joilla terve ihminen pääsee irti tilanteesta halutessaan.
Jokainen normaalilla moraalintajulla ja empatiakyvyllä varustettu ihminen ymmärtää (ap:llakin on ehkä hieman jotain osviittaa aiheesta päässään kun kyselee tällaista), että tuttavan miehen kanssa seksisuhteen aloittaminen ei ole ihan oikein. Ihan kuin ap olisi joku 4-v lapsi, jolle pitää kertoa, että "kuulepas, kun toinen on naimisissa ja hänellä on lapsi, hänen perheensä kärsisi kyllä siitä, että alat suhteeseen tuon miehen kanssa".
ap:n aktiivinen seksuaalisen ihastuksen vaaliminen ja mahdollisen "aktin" suunnittelu, ja sitten satunnainen, viaton fantasiointi, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä oikeiden ihmisten kanssa.
ap:n aktiivinen seksuaalisen ihastuksen vaaliminen ja mahdollisen "aktin" suunnittelu, ja sitten satunnainen, viaton fantasiointi, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä oikeiden ihmisten kanssa.
Kun ensin fantasioit asiasta vaikka omenapuusta. Sitten suunnittelet mistä hankit taimen. Ehkä varastat sen tai ostat ihan sama, koska vasta suunnittelet.
Sitten teet teon, eli hankit sen ja istutat pihaasi. Se puu hedelmistään tunnetaan.
niin tuskimpa se fantasiointi ihan viatonta ja erityisesti seuraamuksetonta on. Se nimittäin tulee voimistamaan tätä ihastusta ja ainakin jatkamaan tilannetta, ihan selvä asia.
rakennat itsellesi linnan ja etsit sen ritarin jos mies ei suostu leikkiin ;-)
Eipä ole vielä koskaan tällainen fantasiointi minun kohdallani mihinkään johtanut, sillä olen elämääni ja aviomieheeni sekä perheeni erittäin tyytyväinen.
Minusta siinä ei mene mikään sekaisin.
Kun ensin fantasioit asiasta vaikka omenapuusta. Sitten suunnittelet mistä hankit taimen. Ehkä varastat sen tai ostat ihan sama, koska vasta suunnittelet. Sitten teet teon, eli hankit sen ja istutat pihaasi. Se puu hedelmistään tunnetaan.
tarkoitin vain sitä, että eihän seksifantasiat usienkaan kohdistu kenenkään tiettyyn ihmiseen eikä niissä edes välttämttä olla omia itsejä, jos tajuat mitä tarkoitan
No jos muori on voimakkaasti ihastunut, jopa rakastunut
niin tuskimpa se fantasiointi ihan viatonta ja erityisesti seuraamuksetonta on. Se nimittäin tulee voimistamaan tätä ihastusta ja ainakin jatkamaan tilannetta, ihan selvä asia.
rakennat itsellesi linnan ja etsit sen ritarin jos mies ei suostu leikkiin ;-)
Eipä ole vielä koskaan tällainen fantasiointi minun kohdallani mihinkään johtanut, sillä olen elämääni ja aviomieheeni sekä perheeni erittäin tyytyväinen.
tai naapurin mies, johon olisit palavasti ihastunut ja joka "antaisi ymmärtää", tilanne olisi ehkä hieman toinen kuin jonkun kumman prinssifantasian kanssa.
fantasioivat asioista, joita eivät edes oikeassa elämässä haluaisi - ap ei toki ole tällainen tapaus
ensin fantasioidaan, sitten suunnitellaan ja lopulta otetaan se mitä halutaan.
että unelmointi on yhtä paha kuin pettäminen???mitä ihmettä? Tuohan on aivan lapsellinen ajatus, jokainen ihminen tarvitsee unelmia ja vaikka perheellinen unelmoisikin jostain miehestä,ei se todellakaan tarkoita että menisi sitten heikon hetken tullen toteuttamaan sen. Aikuinen ihminen tietää mikä on toden ja unelmoinnin raja, ja väittäisin niin päin että jos yhtään tuntee itseään ja tiedostaa tunteitaan,unelmointi tekee ihan hyvääkin ja estää mitään oikeaa pettämistä! Sitä paitsi minä ainakin unelmoin muista miehistä,enkä todella edes haluaisi pettää,unelmointi ei MITENKÄÄN liity siihen ajatukseen että edes suunnittelisin pettämistä!olen täysin tyytyväinen perheeseeni! Olette te jämähtäneitä johonkin ihme ajatukseen että ajatuksissakin pitää olla ikuisesti yhden oma.ja sitäpaitsi kukaan ei tiedä varmasti mikä kestää mikä ei,ei se pelko tai paniikki siitä mitä toinen ajattelee saa sinua omistamaan sitä ihmistä. antakaa ihmiset vähän TILAA toisillenne. ja sitäpaitsi voin sanoa satavarmasti että teidän kaikkien miehet on VARMASTI suhteenne aikana unelmoinut jostain naisesta,eli teitä kaikkia on sitten jo petetty!!
Monen asiantuntijan mielestä tuollainen johtaa ennenpitkään fantasian toteutukseen tai ainakin höllentää rimaa toteuttaa teko.