Olenko kammottava ihminen jos alan seksisuhteeseen tuttavan miehen kans?
Korviani myöten olen ihastunut, melkeinpä rakastunut. Nainen ei ole ystävä, meillä on yhteisiä tuttuja ja sitä kautta näemme pari kertaa kuukaudessa.
Kommentit (112)
varmasti ansiotani on nämä 2 sivullista.
Muistakaa olla fantasioimatta!
tietenkään ole kamala ihminen! Vaan aivan ihana ja täydellinen ihminen, jolla kaikki arvot kohdillaan. =)
mies on piirittänyt minua jo pari kuukautta.
Ja muutenkaan ei kannata alkaa seksisuhteeseen ihmisen kanssa johon on rakastunut, jollei toinenkin ole. Siitä ei hyvää seuraa...
Korviani myöten olen ihastunut, melkeinpä rakastunut. Nainen ei ole ystävä, meillä on yhteisiä tuttuja ja sitä kautta näemme pari kertaa kuukaudessa.
olenko mä kammottava ihminen jos alan seksisuhteeseen SUN miehen kanssa?
olenko mä kammottava ihminen jos alan seksisuhteeseen SUN miehen kanssa?
jokainen meistä tekee noin ainakin fantasioissa ja mielikuvituksessa. Moni kieltää vain vaikka oikeasti tekee sitä lähes viikottain syvällä päässään. Esittää sitten kunnollista kotirouvaa ja pahimmillaan käy sunnuntaisin vielä kirkossa.
Eli tee mitä teet. Se on sun elämäs eikä kenenkään muun. Olet rohkea nainen. Moni jättää tuon vain mielikuvituksen tasolle.
Seksisuhde ja rakastunut... Ööh, eli haluat oikeasti rakkaussuhteen. Onko mies valmis jättämään vaimonsa? Ellei ole, niin turpiin tulee ja pahasti. Se on hirveä tuska olla toinen nainen ja rakastunut. Itse tiedän sen. Tavatessa saa mieheltä paljon: hellyyttä, seksiä ja oikeasti sitä yhdessäoloa. Se on yhtä huumaa ja aitoa lämpöä. Mutta päälle olet yksin... yksin viikonloput, yksin heräät aamulla jne. Yrität olla ajattelematta perhettä ja aivopeset itseäsi siihen, ettei tämä ole sinulle ongelma. Silti se on. Sitä kaipaa ja odottaa niitä pari tuntisia yhtisiä hetkiä viikot pitkät.
ÄLÄ LÄHDE SIIHEN, ELLEI SUHDE OLE VAKAVALLA POHJALLA!
Mutta jos moraalisi sallii tuollaiset TEOT, niin mikäs siinä sitten.
Et ole jokainen meistä tekee noin ainakin fantasioissa ja mielikuvituksessa. Moni kieltää vain vaikka oikeasti tekee sitä lähes viikottain syvällä päässään. Esittää sitten kunnollista kotirouvaa ja pahimmillaan käy sunnuntaisin vielä kirkossa. Eli tee mitä teet. Se on sun elämäs eikä kenenkään muun. Olet rohkea nainen. Moni jättää tuon vain mielikuvituksen tasolle.
jokainen tekee tuota ainakin ajatustasolla. Tuomitsijat eivät ole yhtään sen parempia ihmisiä. Itseasiassa he ovat pelkureita, kun eivät uskalla toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan vapaasti.
Tietenkin kaikki fantasioivat joskus muista kuin omasta puolisosta. Tuomitseminen on myös eri juttu, jokainen päättää itse, mutta itse ainakin haluan pysyä uskollisena rakastamalleni miehelle ja lasteni isälle, vaikka joskus tunnen fyysistä vetoa johonkin muuhun mieheen.
jokainen tekee tuota ainakin ajatustasolla. Tuomitsijat eivät ole yhtään sen parempia ihmisiä. Itseasiassa he ovat pelkureita, kun eivät uskalla toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan vapaasti.
Tällä peusteellahan saat tehdä ihan niin kuin haluat.
alunperin meinasin hyökätä ap:ta vastaan. Tosiaan minäkin haaveilen välillä muista, jopa seksin aikana.
Olisi kaksinaamaista hyökätä nyt ap:ta vastaan ja haukkua hänet pieruelliksi.
Huoh en ole yhtään sen parempi ihminen. Kivittäkää minut.
Tällä peusteellahan saat tehdä ihan niin kuin haluat.
Vai antaako sinun vanhemmat piiskaa jos teet jotakin omin nokkinesi?
Mutta tuskin tuossa sinun kannaltakaan kovin hyvin käy, tosin eihän sitä varmaksi voi tietää. Usein vain pettäjä pettää toisenkin kerran, naiset vain vaihtuvat.
Onhan siinä eroa, että haaveilee tai tekee.. Vai eikö muka ole?
jos vaimo kertoisi haaveilevan jostain muusta miehestä seksin aikana, niin olisi kova pala.
Se olisi yhtä rankkaa kuin kuulla hänen pettäneen.
T: 11cm mies
Voisitteko te naiset lopettaa sen muista miehistä haaveilun edes seksin aikana!!! Onko paljon vaadittu?
Kiitoksia vastauksista, oli syntynyt erittäin mielenkiintoinen keskustelu. Tässä vaiheessa parempi tunnustaa että aloitus oli osittain provo. Se osa oli totta että kyseinen mies on yritellyt minua kuukausia. Se osa oli täysin keksittyä että itse olisin kiinnostunut. En todellakaan ole, en vaikka olisin sinkku ja hänkin olisi. Kyseinen mies on nimittäin joka hameenhelman perään, tunnetusti joka viikonloppu eri nainen kainalossa ja oma vaimonsa odottaa kotona lapsia hoitaen. Lisäksi minua henkilökohtaisesti oksettaa sellaiset tyypit jotka tietoisesti sekaantuvat varattuun...
Mutta kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta.