Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kammottava ihminen jos alan seksisuhteeseen tuttavan miehen kans?

Vierailija
05.03.2010 |

Korviani myöten olen ihastunut, melkeinpä rakastunut. Nainen ei ole ystävä, meillä on yhteisiä tuttuja ja sitä kautta näemme pari kertaa kuukaudessa.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin saan ihastuksen loppumaan,sillä hetkellä kun niin itse PÄÄTÄN,vaikka kuinka olisinkin fantasioinut!

kyllä kaikki mitä meille tapahtuu on ihan omassa päätösvallassamme(paitsi tietysti onnettomuudet yms).

Alkää nyt ihmiset olko typeriä!

Jos olet haaveillut toistuvasti tai suunnitellut toistuvasti jotain tiettyä kaavaa tietyssä tilanteessa niin sinä teet sen täysin ajattelematta. Tämän takia fantasiat ja ajatukset ovat vaarallisia.

Tapahtuma toteutuu reaktiona etkä sinä voi muuttaa tapahtuman kulkuja. Olisit voinut muuttaa ajatuksiasi tai suunnitelmaa. Tilanteessa sitä on lähes mahdotonta muuttaa.

Sama pätee pettämiseen. Jos kaava on valmis niin se odottaa vain oikeaa tilannetta tapahtuakseen.

Miettikää mitä mietitte sanoi Eliot Franz Zickenberg tunnetussa kirjassaan.

Vierailija
102/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu miehestä. Lähteekö peliin mukaan. Ap on valintansa tehnyt. Hän fantasioi ja odottaa nyt miehen ajatustoimintaa.

Hyvä ap! Moni näistä akoista haaveksii muttei tee mitään. He ovat pelkureita. Sinä olet sankari. Tee se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Jos olet haaveillut toistuvasti tai suunnitellut toistuvasti jotain tiettyä kaavaa tietyssä tilanteessa niin sinä teet sen täysin ajattelematta. Tämän takia fantasiat ja ajatukset ovat vaarallisia. Tapahtuma toteutuu reaktiona etkä sinä voi muuttaa tapahtuman kulkuja. Olisit voinut muuttaa ajatuksiasi tai suunnitelmaa. Tilanteessa sitä on lähes mahdotonta muuttaa.

[/quote]

vaikka olisin vuoden päivät unelmoinut naapurin miehestä ja sitten hän yrittäisi jossain jotain niin en TOD lähtisi siihen mukaan,koska PÄÄTTÄISIN sillä hetkellä juuri niin koska en AIO pettää omaa miestäni. Nyt puhut kuin olisimme omiemme ajatuksiemme aivopesun uhrina.ei se nyt ihan niin mene.tai ainakin minulla on vielä omaa tahtoa ja järkeä mukana tilanteessa kuin tilantteessa.nyt en enää ymmärrä mistä te puhutte.

Vierailija
104/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet hirviö, jos lähdet varatun miehen kanssa suhteeseen. Se on väärin! Haluaisitko, että oma puolisosi tekisi sinulle niin? Entäs jos rikot miehen perheen ja lapsi varmasti kärsii? Aivan varmasti tulee ongelmia joka tapauksessa. Kuvittele, miten vaivautunut olet, kun näet tämän miehen puolisoa? Et voi vältellä häntä. Ja lopulta totuus tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Olikohan sen arvoista?

Vierailija
105/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen osa oli siis lainattua

Vierailija
106/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu miehestä. Lähteekö peliin mukaan. Ap on valintansa tehnyt. Hän fantasioi ja odottaa nyt miehen ajatustoimintaa. Hyvä ap! Moni näistä akoista haaveksii muttei tee mitään. He ovat pelkureita. Sinä olet sankari. Tee se.

se on totta että ap periaatteessa jo pettänyt. mutta ei se kyllä sankarillista ole.olisiko se sitten hienoa jos nämä kaikki haaveilevat akat rupeavat pettämään?

Vierailija
107/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Jos olet haaveillut toistuvasti tai suunnitellut toistuvasti jotain tiettyä kaavaa tietyssä tilanteessa niin sinä teet sen täysin ajattelematta. Tämän takia fantasiat ja ajatukset ovat vaarallisia. Tapahtuma toteutuu reaktiona etkä sinä voi muuttaa tapahtuman kulkuja. Olisit voinut muuttaa ajatuksiasi tai suunnitelmaa. Tilanteessa sitä on lähes mahdotonta muuttaa.

vaikka olisin vuoden päivät unelmoinut naapurin miehestä ja sitten hän yrittäisi jossain jotain niin en TOD lähtisi siihen mukaan,koska PÄÄTTÄISIN sillä hetkellä juuri niin koska en AIO pettää omaa miestäni. Nyt puhut kuin olisimme omiemme ajatuksiemme aivopesun uhrina.ei se nyt ihan niin mene.tai ainakin minulla on vielä omaa tahtoa ja järkeä mukana tilanteessa kuin tilantteessa.nyt en enää ymmärrä mistä te puhutte.

Ymmärräthän ettet ole vastuussa tuosta ajattelustasi. Olet vain satunnaisien ajatusten tulos ja yrität myydä niitä meille huonon tuloksin.

Jos olisit naapurin miehen kanssa humalassa pikkujouluissa niin 80% varmuudella pettäisit miestäsi.

Vierailija
108/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän ettet ole vastuussa tuosta ajattelustasi. Olet vain satunnaisien ajatusten tulos ja yrität myydä niitä meille huonon tuloksin. Jos olisit naapurin miehen kanssa humalassa pikkujouluissa niin 80% varmuudella pettäisit miestäsi.

ensinnäkin;en käytä alkoholia, toiseksi vaikka käyttäisinkin en menisi kännissäkään pettämään,joten tämä "kaava" ei minuun päde,olen siis varmaan yli-ihminen,koska en ole tunteitteni tai ajatusteni heittelehtimänä.

kukas sitten on ajattelustani vastuussa jos en minä itse? ai sattumalta vain ajatukset tulevat jostain päähäni ja minä toimin niiden mukaan kuin orja?no ei tod.

Vierailija
109/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän ettet ole vastuussa tuosta ajattelustasi. Olet vain satunnaisien ajatusten tulos ja yrität myydä niitä meille huonon tuloksin. Jos olisit naapurin miehen kanssa humalassa pikkujouluissa niin 80% varmuudella pettäisit miestäsi.

ensinnäkin;en käytä alkoholia, toiseksi vaikka käyttäisinkin en menisi kännissäkään pettämään,joten tämä "kaava" ei minuun päde,olen siis varmaan yli-ihminen,koska en ole tunteitteni tai ajatusteni heittelehtimänä.

kukas sitten on ajattelustani vastuussa jos en minä itse? ai sattumalta vain ajatukset tulevat jostain päähäni ja minä toimin niiden mukaan kuin orja?no ei tod.

Ja muistamalla palstoittaa tekstiä. En kykene nielemään sitä tuollaisena könttinä.

Vierailija
110/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että hänen lähtökohtansa on ihan eri kuin sinulla?

Sinä uneksit viattomasti ja ilman mitään "melkein rakastumista" vailla mitään tarkoitusta toteuttaa ajatuksiasi, mutta henkilön, joka oikeasti häilyy kahden vaiheilla hormonien huumassa tällaisessa tilanteessa pitäisi oikeasti lopettaa haaveilu, eikä lietsoa tilannetta yhä pahemmaksi.

Kuka tahansa väärään henkilöön oikeasti ihastunut osaa kertoa, että ajatuksen vaaliminen ainoastaan syventää ihastumista ja tällöin unelma vain odottaa oikeaa tilannetta toteutuakseen.

Mutta ap ei tainnut olla ihan niinä päivinä syntynyt, kun moraalintajua jaettiin.

Vierailija
111/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus meni pieleen mutta niin taisi käydä ihan itsellesikin.

Vierailija
112/112 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että hänen lähtökohtansa on ihan eri kuin sinulla? Sinä uneksit viattomasti ja ilman mitään "melkein rakastumista" vailla mitään tarkoitusta toteuttaa ajatuksiasi, mutta henkilön, joka oikeasti häilyy kahden vaiheilla hormonien huumassa tällaisessa tilanteessa pitäisi oikeasti lopettaa haaveilu, eikä lietsoa tilannetta yhä pahemmaksi. Kuka tahansa väärään henkilöön oikeasti ihastunut osaa kertoa, että ajatuksen vaaliminen ainoastaan syventää ihastumista ja tällöin unelma vain odottaa oikeaa tilannetta toteutuakseen. Mutta ap ei tainnut olla ihan niinä päivinä syntynyt, kun moraalintajua jaettiin.

en tässä puhunut oikeastaan ap.stä ollenkaan vaan kommentoin muiden ihmisten viestejä jotka liittyivät fantasioihin ja unelmoimisiin.

Tuo on totta että ap voisi unohtaa koko unelmoinnin heti!,mutta en tajunnut että hän kysyisi tosissaan meiltä mitä tehdä...minun mielestäni hän vain kysyi onko kammottava ihminen jos näin tekee. ja jatkoviesteissään vaikutti sitlä että oli jo päätöksensä tehnyt.

mutta mielenkiintoinen keskustelu tulikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä