Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 166cm/65,5kg mielestäsi lihava/pullea?

Vierailija
04.03.2010 |

Siihen painoon olen nyt päässyt, mutta mietin, näenkö itseni vielä entisenä lihavana vai olenko lihava oikeasti, kun peilistä näen vielä pullukan.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoiltani 165 cm ja paino 53 kg, olin todellakin LAIHA niissä kuvissa. Silloin muistaakseni ajattelin että olin jotenkin "pulska" :-) Niin sitä voi olla oma kehonkuva vääristynyt.

Olen saman pituinen ja painan 55kg. Raskaana olen painanut saman verran kuin sinä, eli mulle tuo olisi paljon. Urheilen, joten lihastakin löytyy.

Vierailija
42/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet taatusti hoikka. Ihan normaalipaino tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 171cm ja 59kg.

Laita toki kuva, niin voi jokainen arvoida kunnolla.

Vierailija
44/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 155/65kg ja vaatekoko 36-38. Olen pyöreä, mutta en minusta (tai muidenkaan mielestä) lihava. Tahtoisin silti olla taas alle 60kg, johon nyt tähtään kun lapsi on pullautettu ulos ja imetys loppunut. :) Olen tyytyväinen, kun olen normaalin bmi:n sisällä, muulla ei ole väliä. Olen painava _myös_ jotenkin ruumiinrakenteeni ja lihasteni vuoksi.

Vierailija
45/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaminen ei ole sama asia kuin lihaksikkuus. Ihminen voi olla laiha läski vaikka jotain urheilua harrastaisikin. Punttisalille vaan rautaa nostelemaan niin läski muuttuu lihakseksi.

Vierailija
46/78 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tyytyväinen nainen 165vm ja 62kg

Vierailija
47/78 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen..

165cm ja painoa 62kg ja olen HOIKKA. Vaatekokoni on S/34/36. Et todellakaan ole pullea. Sopiva sinä olet =)"

itse olen 170cm ja painan 57kg, ja hieman löytyy liikaa tosta mahasta ja reisisitä. ja käytän kokoa M/38/40.

vaikka mä oon sua pidempi ja painan vähemmän, oon silti läskimpi.

aika vaikeeta on siis sanoa vain mitoista, pitäs nähä kuvakin, ihmisten vartalot on niin erilaisia.

Vierailija
48/78 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen saman pituinen, mutta painan tasan 60 kiloa. Tavoitteena olisi saada muutama kilo lisää. Kiireisen ja liikunnallisen työn takia paino vaan tuppaa laskemaan liiankin kanssa :(. Eihän siinä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta valitettavasti rintani katoavat kokonaan, jos paino laskee liikaa. Ja mielelläni pitäisin vähän naisellisia muotoja.

Vierailija
49/78 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni olet vielä pullea. Itse olen 170cm ja jos painan saman kuin sinä nyt, niin olen mielestäni pullea. Oma ihannepainoni on 59-61kg. Silloin olen tyytyväinen ulkonäkööni ja myös voinitini on silloin paras. :)

Ainakaan niin, että se näkyisi kropassa. Minulla on 30 vuoden liikunta-/urheilutausta, olen 170 cm pitkä ja jo 69 kilon painossa näytän hoikalta. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
50/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalipainoinen. Ihmettelen kovasti näitä vastauksia täällä...minun mielestäni M vaatekoko(tai 38-40) on normaali ja siitä pienemmät koot on sitten laihoille.

Vierailija
51/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä paino ei tietenkään kerro (mitat ja rasvaprosentti auttaisivat), mutta noin lonkalta heittäen on tuossa n. 10 kg liikaa.

On kiva, että naisten lihaksikkuus on tullut muotiin, mutta kyllä minua pisti jo hymyilyttämään "lihaksikkuuteen" vetoaminen tässä threadissa. Kukkuu. Ei joku lenkkeily ja jumpassa käyminen tuo sellaisia lihaksia, jotka jotain painaisivat. Painavia lihaksia saadakseen pitää nostella raskasta rautaa salilla suunnitelmallisesti ja pitkään. Rankallakin treenillä lihasmassa kasvaa hyvin hitaasti.

Uskonkin, että tuo "lihaksikkuus" on nyt monelle uusi tekosyy kiloihin aiempien "isojen luiden" sijasta.

Vierailija
52/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten itse vastaukseen, mielestä ap olet ihan hyvä noin. Mutta jos haluat voit vielä viitisen kiloa laihduttaa, mutta se ei ole mielestäni välttämätöntä. Jos vaan itse haluat, muiden mielipiteillä ei ole väliä.

Jotkuthan on tosi epäurheilullisia ja "laihojaläskejä", ettei heillä ole lihaksia ja siksi ajattelevat sinun olevan samanlainen ja kehottavat sinua laihduttamaan 10 jopa 20 kiloa.

Vierailija
53/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten itse vastaukseen, mielestä ap olet ihan hyvä noin. Mutta jos haluat voit vielä viitisen kiloa laihduttaa, mutta se ei ole mielestäni välttämätöntä. Jos vaan itse haluat, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Jotkuthan on tosi epäurheilullisia ja "laihojaläskejä", ettei heillä ole lihaksia ja siksi ajattelevat sinun olevan samanlainen ja kehottavat sinua laihduttamaan 10 jopa 20 kiloa.

Minä treenaan salilla isoilla painoilla säännöllisesti ja mittausten mukaan lihasmassan osuus painostani on korkea. Painoni on tästä huolimatta melko alhainen. Jos haluaisin saada esim. 10 kg lihasta (jolloin painaisin suhteessa suunnilleen saman verran kuin ap), joutuisin tekemään intensiivisesti töitä vähintään vuoden - johdonmukaista salitreeniä erittäin raskailla painoilla tarkalla ohjelmalla ja suoritustekniikalla.

En käsitä, mistä on saanut alkunsa ajatus, että ns. normaali kuntoliikunta lisäisi lihasmassaa. Ei lenkkeily tai joku muokkausjumppa sitä lisää.

Vierailija
54/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lihava. Olen 160cm ja 64kg, enkä pidä itseäni lihavana.

Vierailija
55/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin saada esim. 10 kg lihasta (jolloin painaisin suhteessa suunnilleen saman verran kuin ap), joutuisin tekemään intensiivisesti töitä vähintään vuoden - johdonmukaista salitreeniä erittäin raskailla painoilla tarkalla ohjelmalla ja suoritustekniikalla.

Naiselle 10 kg lihasmassan keräys vuodessa on käytännössä mahdotonta, treenasi sitä sitten kuinka kovaa tahansa. Suuret on sinulla luulot itsestäsi, jos luulet moiseen pystyväsi. :)

Vierailija
56/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäs se haittaa jos sinulla on nyt terveellisemmät elämäntavat. Nauti elämästä!

Mä oon sit kyl semmone SOTANORSU verrattun hänee..

t.raskaus jätti jälkes, arvet koko kropas + 161cm ja 73 kg :((( ( Otan salikortin ensi kuussa + ruokaremontti heti :))

Vierailija
57/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet todennäköisesti aika hoikassa kunnossa. Äitini on 160cm pitkä ja alkaa 56-kiloisena muistuttaa jo luurankoa, posket kuopalla ja silleen...

Mutta jos olet kuten minä, niin pullea olet. Olen 164cm pitkä, painan 50kg, enkä ole mikään luuranko, vaikka niinkin voisi kuvitella. Pari kiloa tuskin pahaakaan teksis, mutta ihan ok näinkin. Imetysaikana kun paino putosi 43 kiloon, alkoi sit jo luutkin paistaa....

Vierailija
58/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin saada esim. 10 kg lihasta (jolloin painaisin suhteessa suunnilleen saman verran kuin ap), joutuisin tekemään intensiivisesti töitä vähintään vuoden - johdonmukaista salitreeniä erittäin raskailla painoilla tarkalla ohjelmalla ja suoritustekniikalla.

Naiselle 10 kg lihasmassan keräys vuodessa on käytännössä mahdotonta, treenasi sitä sitten kuinka kovaa tahansa. Suuret on sinulla luulot itsestäsi, jos luulet moiseen pystyväsi. :)

Kyllä, tiedän tämän harvinaisen hyvin, enkä edes pyri siihen. Ymmärsit viestini pointin hieman väärin.

Tarkoitin nimenomaan korostaa sitä, miten vaikeaa naiselle lihasmassan saaminen on. Syynä tähän oli niiden viestien suuri määrä, jossa selitettiin että "lihaksikas" nainen voi painaa enemmän ja olla silti hoikka. Yritin murtaa tätä "lihaksikkuuden" myyttiä korostamalla, ettei normaali sporttisuus ole synonyymi lihaksikkuudelle.

Vierailija
59/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole laiha tai hoikka, koska olen itse ihan hyvässä lihassa 15cm pidempänä.

Kannattaa kasvattaa lihaksia liikkumalla. Muuten olet aina laiha läski ja kropasta ei tule kovin hyvän muotoista.

Vierailija
60/78 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut edellisiin, kyllähän kaikki liikunta ja ulkoilu mukaan lukien parantaa ulkonäköä. näyttää paremmalta oli paino mikä oli. ei pelästään salilla treenaus paranna ulkonäköä. vaikka kieltämättä treenattu kroppa on upea.

mä esim muiden silmissä

hoikka/laiha koska pitkät raajat, kapea lantio, leveät hartiat

paino kuitenkin 65+/170cm

mulle sopiva paino olis n.62 nyt kun kalenteriin ei mahdu liikkumista tarpeeksi. Jos liikkuisin tarpeeksi voisi nykyinen paino olla ok