Onko 166cm/65,5kg mielestäsi lihava/pullea?
Siihen painoon olen nyt päässyt, mutta mietin, näenkö itseni vielä entisenä lihavana vai olenko lihava oikeasti, kun peilistä näen vielä pullukan.
Kommentit (78)
Minä sirorakenteinen, kapeaharteinen, rinnaton ja perseetön olisin pullukka. Mutta suunnilleen noissa mitoissa oleva kaveri on oikein sopusuhtainen ja näyttää paremmalta kuin hoikempana.
58-kiloisena käytin kokoa 38/M (pituutta 165cm).
Riippuu varmaan aika lailla siitä, että onko lihasta vai läskiä. Mä olen yhtä pitkä ja mun aikuisiän pitkäaikaispaino on 58-60. Olen nyt kahden lapsen jälkeen 62 kilossa ja kyllä mun on tarkoitus pari kiloa pudottaa. Suurin motiivi on, että mahdun vaatteisiini.
Mulla on raskaudet menneet ilman liikuntaa, joten näytän vähän löysältä. Nyt pyrin sekä lisäämään lihasta että vähentämään läskiä.
Jos painaisin 52 kiloa (olen senkin painanut reilu parikymppisenä), niin se johtuisi lähinnä siitä, että ei ole yhtään lihaksia.
Minä 162 ja 60 kg olen hoikka, vaikka painon perusteella moni voisi pitää pullukkana. Muodokas ja lihaksikas olen, mutta hoikka kuitenkin. Minusta 65 kuulostaa sinun pituudellesi oikein hyvältä! Mieluummin noin kuin ylipainoinen tai langanlaiha!
Minä olen 163 ja painan 51-52 kg, yhtään enempää ei tarvi olla.
Minun mielestäni olet kyllä normaalipainon ylärajalla.
Minä 167 cm ja 63 kg = läskiä bebassa ihan runsaasti ja vaatekoko 40-42 (paidat 38). Mulle sopiva paino olisi kai jossain 55-57 kg.
Itse olen 165cm ja painan 62kg. Väittäisin olevani hoikka, vaatekoko 36.
Pienimmilläni painoin 54kg, ja silloin jo lihakset lähtivät, olin ihan liian laiha.
Kaikki siis riippuu ruumiinrakenteesta.
Mutta: onnittelut saavutuksestasi, ja nauti olostasi.
itse olen potkunyrkkeilyn harrastaja ja painan silti 52kg. Uskokaa pois, lihaksia löytyy aikalailla silti. ;)
ei kannata vertailla toisten kanssa. Itse olen 167cm ja 50kg. Olen joskus painanut 63kg ja olo oli kieltämättä kuin norsulla. Tärkein asia on, että itse viihtyy kiloissaan :)
Olen samanpituinen ja 10 kg kevyempi. Hoikka, mutten laiha (on muotoja, kylkiluut ei näy jne).
Muutaman kilon voisin tiputtaa mielestäni.Ennen raskautta painoin n.60kg, ja olin todellakin vain luuta ja nahkaa.Nyt tunnen itseni paljon terveemmäksi, vaikkakin vanhat vaatteet hieman puristaa.Tällä hetkellä käytän 38/40 vaatteita.
JOTAIN kertoo!!! Joten vilkaiskaapa sitä te jotka olette "165cm/52kg normaalipainon YLÄrajoilla" HAH!!!!!!
olen 167cm ja painan nyt 158.9 kun olen antanut itseni turvota, kova tsemppi päällä etten sorru enää makeisiin vaan saan painon takaisin 53kiloon. ahdistaa jo tämäkin paino joka on todellakin liikaa. toivottavasti kerkeän "sulaa" kesäksi
sulla täytyy olla kyllä lihasta ihan kunnolla! Itse olen 163cm ja 55kg ja vaatekoko 38... Paidat yleensä kyllä 36 kun pienet tissit omaan..
T. hieman kateellinen
165cm ja painoa 62kg ja olen HOIKKA. Vaatekokoni on S/34/36. Et todellakaan ole pullea. Sopiva sinä olet =)
oli tarkoitus lainata tätä :)
T.44
olen 167cm ja painan nyt 158.9 kun olen antanut itseni turvota, kova tsemppi päällä etten sorru enää makeisiin vaan saan painon takaisin 53kiloon. ahdistaa jo tämäkin paino joka on todellakin liikaa. toivottavasti kerkeän "sulaa" kesäksi
Aika kova sulaminen sulla kesään mennessä. Kerro ihmeessä meillekin miten aiot reilun satasen pudottaa.
Alkuperäinen on normaalipainossa. Jos välttämättä haluat niin muutaman kilon voisi pudottaa, mutta pakollista se ei ole.
Minä olen 168 pitkä ja en haluaisi painaa alle 60 kiloa. Nyt painan 65 ja mielestän en ole ihan kamala läski, mutta ehkä likemmäs kuuttakymppia haluaisin, jos vaan viitsisin tehdä asialle jotain.
Olen saman pituinen ja painan 55kg. Raskaana olen painanut saman verran kuin sinä, eli mulle tuo olisi paljon. Urheilen, joten lihastakin löytyy.
Itse olen 164/64 ja kyllä ylimääräistä löytyy.
Sanoisin että 6-8 kg ainakin pois vielä.