Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En raskaana ollessanikaan painanut enempää kuin mieheni painaa.

Vierailija
03.03.2010 |

Ja olen siitä ylpeä! Ihanaa olla hoikka :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, kuka on minkäkin kokoinen. Onhan se tietty hienoa, että voi ylpeillä pienuudellaan tai suuruudellaan tai varsinkin miehensä koolla, johon nyt itse voi aika vähän vaikuttaa!

Me ollaan hyvin sopusuhtainen pari, tosin minä olen aina ollut muutaman kilon painavampi ja olen myös muutamia senttejä pitempi. Raskausaikoina olin sitten tosi paljon painavampi, etenkin kun paino nousi reippaasti, onneksi myös varsin helposti putosi. Me ollaan molemmat 180 sentin ja reilun 70 kilon hujakoilla, käytetään samoja takkeja ja kenkiä (tosi kätevää esim. luistimissa, retkeily- ja ulkoiluvaatteissa jne), voidaan lainailla toistemme tavaroita ja ollaan muutenkin hyvin tasa-arvoisia. Musta olis kamalaa, jos mies olis selvästi eri kokoinen, mutta tottumisestahan se on lähinnä kiinni.

Vierailija
42/43 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkä. jos on pitkä nainen niin helposti raskausaikana painaa enemmän kuin mies vaikka olisi aivan luuviulu. mutta tätähän ei tyhmä av mamma voi tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aika luuviulu on jos painaa vain 80 kg, nainenkin voi olla todella hoikka vaikka painais 80 kg, ihan on pituudesta nää kiinni.

jotenkin tyhmää et aina kysellään vaan painoa, eihän sillä ole minkäänlaista merkitystä ilman että tietää kuinka pitkä on. jos nainen on vaikka 180 cm ja painaa 90 kg niin hän ei todellakaan näytä vielä lihavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi