En raskaana ollessanikaan painanut enempää kuin mieheni painaa.
Kommentit (43)
enkä ole hoikka toisin kuin mieheni
jos painaa enemmän kuin mies! Mä olin viimesilläni 62kg ja mies 85kg.
Mulle ei ole tullut mieleenkään, että voisin painaa enemmän kuin mieheni missään olosuhteissa! Ja hän on myös ihan hoikka.
Ja on siis raskaana, eikä suinkaan ihan viimeisillään ollut silloin, kun asiasta oli puhetta.
ap
Enkä ole painanut enemmän kuin mieheni milloinkaan.. Mutta olisiko väliä, vaikka raskausaikana painaisi enemmän kuin mies.. Aika sama..
kuin mieheni. Viimeisilläni oli kiloja tullu 24 ja painoin 84. Lähtivät kyllä ihan itsestään pois vajaa 2kk synnytyksestä.
en edes näin normipainoisena - enkä ole ylipainoinen, vaan ihan tavallinen 158cm/50kg kokoinen nainen.
BMI ennen vauvaa ja nytkin 19, mutta raskaana painoin n.3-5kg enemmän kuin mieheni, painoin 71kg vikassa neuvolassa noin viikko ennen synnytystä.
Mieheni on timmi ja lihaksikas kyllä, muttaa vain n. 7-8cm minua pitempi. Mieheni siis painaa jotain 66-68kg.
Paino 55 kiloa kun tavattiin. Jos silloin oltaisiin heti hankittu lapsi, olisin ollut tosi huolissani, jos en olisi painanut enempää kuin mieheni. Enkä olisi ollut todellakaan ylpeä.
kun aloit tänne kirjoitella. Onneksi olkoon.
Ja olen siitä ylpeä! Ihanaa olla hoikka :D
sinun ja miehesi välisestä kokoerosta, kuin pelkästään sinun hoikkuudestasi...
No meidän naapuri painaa enemmän kuin miehensä.
Ja on siis raskaana, eikä suinkaan ihan viimeisillään ollut silloin, kun asiasta oli puhetta.
ap
Olet varmasti niin paljon parempi ihmisenä, kuin miestään enemmän raskaana painava naapurisi.
90 kg, vaikka ei ole läskiä ympärillä. Niinpä minäkin jäin raskaana kauas tuosta lukemasta.
no jestas, täytyy olla kyllä tosi läski jos painaa enemmän kuin mies! Mä olin viimesilläni 62kg ja mies 85kg.
tämä pitää paikkansa ehkä sinun kohdallasi, muttei kaikkien kohdalla. Mulla on tosi laiha mies, ja painamme melkein saman verran, vaikka hän on huomattavasti pitempi.
riippuu jos on roteva tai pullea mies. oma mieheni painaa vain 57kg ja on pari senttia mua pitempi. kahden raskauden jalkeen painan valitettavasti enemman..ja onneksi painoin raskauksien aikana enemman kuin han!
Painoin viimesilläni 65kg ja mieheni 95kg :D
Täytyy olla läski vai? Pystyt siis ajattelemaan vain, että toistenkin miehet painavat 85kg ja naiset ovat lyhyitä:)
Minä olen pari senttiä miestäni pidempi ja molemmat olemme hoikkia (mies laiha) ja minä 180cm. Painoin viimeisilläni paaaljon enemmän kuin mieheni ja normaalisti 5kg vähemmän:)
YÖK miten hinteliä teidän miehet on!
Onko ne jotain 160cm pitkiä kun painavat n. 60-70kg.
Kyllä miehessä pitää lihaa olla!
Minä painoin enemmän kuin mieheni, kun olin raskaana. Mies on mua 10 cm pidempi, mutta painaa jotain 68 kiloa, itsellä meni tuon yli, koska raskaana ollessa painoa kertyi 19 kiloa. En todellakaan halunnut silloin stressaantua kiloja tarkkailemalla.
Ja pakko muuten mainita, että itse en voi sietää leveitä "pullistelija"miehiä. Että ottakaa te kaikki vaan mun puolesta, itse inhoan ylilihaksikkaita äijiä. Sopusuhtaisuus on silmälle sopivampaa.