Miehen mielestä en tee MITÄÄN kotona
kaksi lasta, 2 kertaa päivässä lämmin ateria,pesen lattiat 4 kertaa viikossa, ulkoilen lasten kanssa ja hoidan kaikki pyykit+lumityöt. Mies pääsee valmiiseen pöytään, ei tarvitse tiskata tms. ja minä en tee mitään. Masentaa ja tänä aamuna ainoa syy, miksi nousin, on lapset. No, tänään on tullut lunta koko päivän, enkä tee lumitöitä, syökööt päivälliseksi vaikka päänsä, lapset söivät jo. Seksiä on kerran kuussa, kun miehen ei tee mieli, vaikka olen ihan normaali kokoinen. En koskaan olisi tehnyt tuon kanssa lapsia, jos olisin tiennyt, millaista elämä on.Nyyhkis.
Kommentit (23)
(sivuhuomautuksena: miksi ihmeessä peset lattiat 4 kertaa viikossa??)
kaksi lasta, 2 kertaa päivässä lämmin ateria,pesen lattiat 4 kertaa viikossa, ulkoilen lasten kanssa ja hoidan kaikki pyykit+lumityöt. Mies pääsee valmiiseen pöytään, ei tarvitse tiskata tms. ja minä en tee mitään. Masentaa ja tänä aamuna ainoa syy, miksi nousin, on lapset. No, tänään on tullut lunta koko päivän, enkä tee lumitöitä, syökööt päivälliseksi vaikka päänsä, lapset söivät jo. Seksiä on kerran kuussa, kun miehen ei tee mieli, vaikka olen ihan normaali kokoinen. En koskaan olisi tehnyt tuon kanssa lapsia, jos olisin tiennyt, millaista elämä on.Nyyhkis.
tai hän ei osaa arvostaa yleistä siisteyttä tai tiedä millaiseen kuntoon kaikki menisi jos ei tiskattaisi, siivottaisi jne. Työstressi voi kiristää tunnelmia ja seksi puute vahvistaa sitä puolta. Enemmän seksiä niin on iloisempi mieli ja arvostaa toista ja antaa anteeksi pienet virheet!
vaikka ihanakin osaa olla. Mutta osaa myös olla sitten niin p kuin olla ja voi. Meillä erona se, että miehelle pitäisi antaa koko ajan, vaikka kuulen jatkuvasti, kuinka teen kaiken huonosti tai en tee mitään vaikka oikeasti laitan ihan liikaa aikaa siivoukseen ja lopputulos on se etten kerkeä leikkimään niin paljoa lasten kanssa. Ihan oikein teit, tein itsekin samat alkuviikosta ja siitähän riemu repesi kun mies vielä työpäivän päälle joutuu tekemään ruoan ja siivoamaan (on aika pedantti)... huoh.
vaikka ihanakin osaa olla. Mutta osaa myös olla sitten niin p kuin olla ja voi. Meillä erona se, että miehelle pitäisi antaa koko ajan, vaikka kuulen jatkuvasti, kuinka teen kaiken huonosti tai en tee mitään vaikka oikeasti laitan ihan liikaa aikaa siivoukseen ja lopputulos on se etten kerkeä leikkimään niin paljoa lasten kanssa. Ihan oikein teit, tein itsekin samat alkuviikosta ja siitähän riemu repesi kun mies vielä työpäivän päälle joutuu tekemään ruoan ja siivoamaan (on aika pedantti)... huoh.
noin 7-8h/pvä, ihan normaali työ. Tykkään pestä lattioita ja kuopus on astmaatikko, niin yritän pitää pölyt loitolla. Tekisi oikeasti mieli antaa tiskien ja kodin olla, mut en itse kestäisi sellaista sotkua. Mies tekee töitä yrityksessäni, itse olen hoitovapaalla. Teen siis itsekin muutaman tunnin viikossa siinä töitä, mutta se ei taida riittää. Mies hoitaa kirjanpidon, tosin aina pitää patistaa ja siitä suuttuneena mies saattaa sanoa, että jättää kaiken hoitamatta. Tuntuu kiristykselle!
ja luultavasti kovaa sen perään vongannut. Olisit opetellu tuntemaan sen vähän paremmin niin olisit havainnut kusipäisyyden, mutta ei... ei av-mammat malta. Epätoivossaan takertuvat ekaan vastaantulevaan ukkoon, oli se kuinka kusipääalkkisnarkkarilaiskaväkivaltainen tahansa.
jos miestä ei seksi kiinnosta, vaikka tekisin aloitteenkin, niin ei voi mitään. Hienoa alle 40-vuotiaana ja lähes selibaatissa. Jos ei olisi noita lapsia, niin vetäisin itseni narun jatkoksi..ap
ihminen voi kuules muuttua vuosien varrella, enkä taatusti ole sen perään vongannut! ap
vaikka ihanakin osaa olla. Mutta osaa myös olla sitten niin p kuin olla ja voi. Meillä erona se, että miehelle pitäisi antaa koko ajan, vaikka kuulen jatkuvasti, kuinka teen kaiken huonosti tai en tee mitään vaikka oikeasti laitan ihan liikaa aikaa siivoukseen ja lopputulos on se etten kerkeä leikkimään niin paljoa lasten kanssa. Ihan oikein teit, tein itsekin samat alkuviikosta ja siitähän riemu repesi kun mies vielä työpäivän päälle joutuu tekemään ruoan ja siivoamaan (on aika pedantti)... huoh.
meillä mies on kerran kahden vuoden aikana vahannut lattiat ja siitä uroteosta saa kuulla varmaan seuraavat 5 vuotta. ap
9 haista sinä pitkä p-a!
ihminen voi kuules muuttua vuosien varrella, enkä taatusti ole sen perään vongannut! ap
Lapset ovat minun hoidettavana, ja suurinosa aikuisista kai käy töissä? ap
Sama Ap.lle, johan näkisivät, mitä se kotona "laiskottelu" on.
eikä varmaan koskaan ole tehnyt mitään sellaista, minkä olis voinut jättää tekemättä,vai??
elämässä voi välillä valittaa. Ja tarvita ystävien tukea. En voi ymmärtää sellaisia ihmisiä jotka eivät ikinä myönnä tehneensä virheitä ja ovat niin täydellisiä. Ei sellaisilla aitoja oikeita ystäviä voi olla.
Samoin jos valittaa lasten kanssa olemisesta, tai on rankkaa muuten vaan niin sitten toitotetaan: Miksi hommasit lapsia! Järjen köyhyyttä ja viisauden puutetta. Ei elämä ole helppoa valitsee minkä tien tahansa.
toinen osallistuu siihen kyllä jossainvaiheessa...
hih;) mihinköhän ne laittaisi, no ei ne kauan oo pieniä. Mulla oli kaverina yks 9n tyyppinen, joka aina määräili, miten minun tulisi elää, lupaili kaikkea lapsille, eikä koskaan auttanut, edes niin, että olisi ollut lasten kanssa pari tuntia, ainoa mitä teki, oli minun neuvomiseni, en enää jaksanut sitä "ystävyyttä". En koskaan sanonut kaverilleni, että lopeta se ja se asia, niin voit paremmin.
Noitahan vilisee palstalla. Mulla on sellainen tunne että niillä on valmiina tallennettu viesti: "Mitä otit sen miehen/ teit sen kanssa lapsia ...", jonka ne sitten sinkauttaa ketjuun kuin ketjuun. Se on ihan tyhjänpäiväistä vahingoniloa ja toisen polkemista, eikä kerro mistään muusta kuin tyhmyydestä ja omasta epäonnistumisesta. Mitä muuta syytä voisi olla pahoittaa toisen mieli?
Mutta ap:n tilanteesta. Kotityöt on juuri niitä tyypillisiä "paskatöitä": jos ne teke, ei sitä kukaan huomaa, jos ne jättää tekemättä, kaikki kärsii.
En osaa mitään neuvoa, mutta toivotan voimia ap:lle.
miten ne lapset laitetaan välillä pois? :D Suljenko ne kaappiin tai kellariin siksi aikaa, vai minne? Meillä ei ole mummoja, kummeja tms. lähimailla, joille lapset voisi "laittaa pois", vaan mummit ja kummit tulevat nimenomaan meille ja hoitavat lapsia täällä meillä kotona.
tai hän ei osaa arvostaa yleistä siisteyttä tai tiedä millaiseen kuntoon kaikki menisi jos ei tiskattaisi, siivottaisi jne. Työstressi voi kiristää tunnelmia ja seksi puute vahvistaa sitä puolta. Enemmän seksiä niin on iloisempi mieli ja arvostaa toista ja antaa anteeksi pienet virheet!