Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etola häädetään Herttoniemestä entisistä tiloistaan

Vierailija
30.05.2026 |

Tilalle tulee Kierrätyskeskus!

Onpa aikoihin eletty, tällaisella kaupankäynnillä on varaa maksaa korkeampi vuokra?

Kun katsoo Kierrätyskeskuksen taustavoimia, niin sieltähän paljastuukin taustavoimiksi Helsingin kaupunki, Espoon kaupunki, Vantaan kaupunki ja Kauniaisten kaupunki.

Oli varmaan sovittu juttu, Helsinki halusi Kierrätyskeskuksen Herttoniemeen ja sopiva tila löytyi ja tarjottiin korkeampi vuokra tiloista ja Etola saa lähteä. Aika härskiä toimintaa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan kaupungilla ollut muitakin tyhjiä tiloja, ei olisi tarvinnut maksaa vuokraa ollenkaan.

Vierailija
2/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, herättääkö keskustelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri voittoon perustuvaa kaupankäyntiä tarvittaisi enemmän, eikä tuollaista kolhoosimeininkiä?

Vierailija
4/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Etola halusi itse sieltä pois vireä teollisuusalueen keskelle. Etolan lähinaapurissa alkaa loppuvuodesta todella iso tietyömaa.

Vierailija
5/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Etola halusi itse sieltä pois vireä teollisuusalueen keskelle. Etolan lähinaapurissa alkaa loppuvuodesta todella iso tietyömaa.

No, mitä lehdestä luin, niin tehtiin vuokrankorotus ko liiketiloissa. Etolahan hakee nyt uusia tiloja Herttoniemestä.

Vierailija
6/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskus ottaa käyttöönsä myös varastotilat, jotka nyt ovat tyhjillään. Siksi Kierrätyskeskus on vuokranantajalle parempi vaihtoehto. 

Vierailija
7/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitietojen mukaan kuitenkin,

"Päätös oli meille shokki. Myös asiakkaat ovat olleet ihmeissään, kertoo myymäläpäällikkö Mari Seppälä".

Vierailija
8/8 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnanrakentajantien remontti alkaa vasta 2028-2029.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi