Eilisen Innon pariskunta
Pariskunta oli varmaankin 4-kymppinen? Ohjelmassa kerrottiin, että he olivat asuneet saman katon alla vasta vähän aikaa. Mutta sisustusmaku oli tosi samanlainen. Asunto oli kyllä todella upea, suuri valoisa asunto luullakseni kantakaupungissa. Mietin, miten nainen ja mies olivat tavanneet toisensa. Onkohan nainen varakkaampi kuin mies, koska mies oli selkeästi paremman näköinen kuin nainen... mitä luulette?
Kommentit (27)
ja sisustusohjelmana sitä seuraan.
Miten ihmisellä voi olla aikaa ja mielenkiintoa pohtia jotain tuollaista? Hanki elämä =)
nainen ei ollut jumalaisen kaunis, mutta ei mieskään huippukomea. Ulkonäöllisesti mielestäni keskenään täysin samaa tasoa.
T. Eräs, joka kyllä myös miettii ihmisten ulkonäköä, oli ohjelman aiheena mikä tahansa...
en nyt heidän suhdettaan niinkään vaan sitä miten ihmisillä on kummallinen elämä (siis itseeni ja omiin tavallisena pitämiini haaveisiin verraten)
kaksi tosi varakasta ihmistä EI LAPSIA, haluavat äänieristystä koska pitävät juhlia ja valtavan upea VIERASmakuuhuone.
Ja minusta tuo pari oli ihan perus ylemmän keskiluokan äidin ja isän näköiset, hyvin olisi Ada ja Elmer sopineet sinne merkkivaatteissaa :-)
Eli minä mietin sitä että olivat tahattomasti lapseton pari ja kompensoivat lapsettomuuden surua asunnolla, juhlilla ja kavereilla.
melkoista kyökkipsykologiaa ;)
jotenkin saman näköisiä keskenään. :))
Eli minä mietin sitä että olivat tahattomasti lapseton pari ja kompensoivat lapsettomuuden surua asunnolla, juhlilla ja kavereilla. melkoista kyökkipsykologiaa ;)
Eli minä mietin sitä että olivat tahattomasti lapseton pari ja kompensoivat lapsettomuuden surua asunnolla, juhlilla ja kavereilla. melkoista kyökkipsykologiaa ;)
ilman että tarvitsevat siihen lapsia sekoittamaan yhdessäoloaan. Kun lapseton ihminen kuitenkin voi keskittyä hieman eri asioihin, ei tarvitse miettiä aikaisia viikonloppuaamuja, yrjölakanoiden pyykkäämistä jne, voi kaikessa rauhassa järkätä juhlia ja pitää hauskaa ja nauttia elämästä. Elämästä näet voi nauttia ilmankin lapsia; huolimatta siitä että av:lla muuta väitetään.....
-samaa ohjelmaa katsonut
Ohjelmassa sanottiin, että he ovat asuneet vasta vähän aikaa yhdessä. Ehkä lastenhankinta ei yksinkertaisesti ole vielä tullut ajankohtaiseksi. Joillakin kestää kauemmin että löytyy "se oikea". Toisille lapsenteko on tärkeintä, toisille parisuhde ja muut asiat elämässä. Hienoa että vielä tuon ikäisenä voi löytää sopivan kumppanin. Minullekin tuli mieleen miten noin komea mies on samanikäisen naisen kanssa kuin itse. Ehkä juuri muut asiat painavat.
Inno on sisustusohjelma eikä parisuhdeohjelma ja sisustusohjelmana sitä seuraan.
Miksi ohjelmia pitäisi katsoa otsa rypyssä. Tietenkin on kiinnsotavaa millaisia ihmisiä asunnossa asuu, koska muutokset tehdään niiden asiakkaiden tarpeisiin.
asia jos reilusti vanhemman... Kyllä suurin osa on ihan omanikäistensä kanssa, myös hyvännäköiset..
oli just muuttanut yhteen ja että muuttavat kohta muualle asumaan, kun saavat lapsia. Ikää heillä ehkä 25-30 vuotta. Ihan normaalia....
Rahaa oli varmaan aika paljon, kun oli varaa tehdä noin mittava remontti.
Mun mielestä ne oli 40-vuotiaita. Siksi niillä oli myös ehtinyt kertyä varallisuutta teettää tuollainen remontti. Ja noin iso asuntokin on varmasti kallis jos on Helsingin keskustassa, harvalla on vierashuonetta!
Minunkin mielestäni noin 40-vuotiaita.
Mutta nainen pukeutui upeasti, hyvä kroppa. Olen kade!
kotia ja ystäville järjestettyjä juhlia vain lapsettomien juttuna:) Meillä järjestetään paljon dinnereitä eri versioina isommille ja pienemmille joukoille lapsilla ja ilman. En ymmärrä miksi "seuraelämä" pitäisi unohtaa lasten tultua.
t 4 lapsen äiti
Ainakin sen vierasmakuuhuoneen pöydällä (ennen muutosta) oli pienten lasten kuvia.
Jospa kyseessä oli lapseton nainen, joka ei ole tavannut vielä "sitä oikeaa" ja mies, joka ollut jo kertaalleen esim. naimisissa ja on siis "viikonloppuisä"
Ylipäätään mua jotenkin kylmäsi se asunnon värittömyys ja ylipäätään asunnosta puuttui täysin lämpö.
he yrittävät KOMPENSOIDA LAPSEN PUUTETTA jollain!
Herätkää pahvit!
Hirveän teennäinen ja mukahieno.
Miehen kelpuuttaisin vaikka itselleni ja ihmettytikin miksi oli tuollaiseen päällepäsmäriin haksahtanut.
jonkun treffipalstan kautta?