Eilisen Innon pariskunta
Pariskunta oli varmaankin 4-kymppinen? Ohjelmassa kerrottiin, että he olivat asuneet saman katon alla vasta vähän aikaa. Mutta sisustusmaku oli tosi samanlainen. Asunto oli kyllä todella upea, suuri valoisa asunto luullakseni kantakaupungissa. Mietin, miten nainen ja mies olivat tavanneet toisensa. Onkohan nainen varakkaampi kuin mies, koska mies oli selkeästi paremman näköinen kuin nainen... mitä luulette?
Kommentit (27)
Hirveän teennäinen ja mukahieno.
Miehen kelpuuttaisin vaikka itselleni ja ihmettytikin miksi oli tuollaiseen päällepäsmäriin haksahtanut.
normaali parisänky, kuin toinen makuuhuone ja vielä auki olohuoneeseen. Itse olisin ehdottomasti laittanut sinne vuodesohvan, koska oletettavaa on, että vierassänky ei ole niin usein käytössä. Pitääkö sen olla tip top pedattuna valmiiksi, vai käykö siellä joka viikko yövieraita ? Muutenkaan ei jotenkin linkittynyt olohuoneeseen esim. seurustelutilojen jatkeena kuten mies toivoi....
Ainakin sen vierasmakuuhuoneen pöydällä (ennen muutosta) oli pienten lasten kuvia. Jospa kyseessä oli lapseton nainen, joka ei ole tavannut vielä "sitä oikeaa" ja mies, joka ollut jo kertaalleen esim. naimisissa ja on siis "viikonloppuisä" Ylipäätään mua jotenkin kylmäsi se asunnon värittömyys ja ylipäätään asunnosta puuttui täysin lämpö.
Minä ihmettelin miksi vierashuoneeseen tuli parisänky, ajattelin että se oli toisen entinen sänky ja vaan jäänyt vierashuoneeseen.
lapset isän luo ja häipynyt rikkaan rakastajan matkaan. Ei oikeesti vois vähempää kiinnostaa....
tosi kummallinen ratkaisu, että valtava vierashuone pyhitetään parisängylle. Nainen tykkäsi kaikesta valkoisesta, mies halusi jotain väriä. Naisella tuskin siis on lapsia. Jos mies on viikonloppuisä niin ainakaan tuohon asuntoon lapset eivät tule käymään, muutenhan vierashuone olisi tietysti sisustettu lasten vierailuun sopivaksi. Ne lasten kuvat saattoi hyvin olla kummilasten kuvia.
mulla on kyllä lapsia, vaikka tykkäänkin valkoisesta.
tosi kummallinen ratkaisu, että valtava vierashuone pyhitetään parisängylle. Nainen tykkäsi kaikesta valkoisesta, mies halusi jotain väriä. Naisella tuskin siis on lapsia. Jos mies on viikonloppuisä niin ainakaan tuohon asuntoon lapset eivät tule käymään, muutenhan vierashuone olisi tietysti sisustettu lasten vierailuun sopivaksi. Ne lasten kuvat saattoi hyvin olla kummilasten kuvia.
Asunnossa oli aluksi valkoiset seinät ja tumma lattia, lopussa oli kaikkia harmaansävyjä seinillä ja huonekaluissa. Mun mielestä lopputulose ei ole yhtä hyvä kun se olis voinut olla, ei ole minimalistinen ja selkeä (ja valkoinen!) niinku nainen olis halunnu. Eikä mieskään vaikuttanut hirveen tyytyväiseltä. Kauheesti krääsää joka puolella koristelemassa tilaa, ihan turhaan. En kyllä nähnyt siellä lapsen kuvia, onkohan joku nähnyt omiaan?
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/inno/jaksot-tuotantokausi-12/jakso-166-%…
Minä ihmettelin miksi vierashuoneeseen tuli parisänky, ajattelin että se oli toisen entinen sänky ja vaan jäänyt vierashuoneeseen.