Onko Sani mummoäiti?ev.
Kommentit (36)
Mun täti on 47-vuotias ja odottaa neljättä lastaan. Ei ole uskovainen.
ei se kehon palautuminen ole välttämättä iästä kiinni.
ja minä pidän kannastani kiinni!
Monella häntä, Sania nuoremmalla on noita "raskauskiloja" reilusti jo 15-vuotiaana nykyään ilman raskauksia : D Ylipainoisten nuorten ja varhaisaikuisten määrä vain kasvaa koko ajan.
Ja kyllä ne raskauskilot lähtee vanhemmaltakin. Tiedän tämän hyvin, sillä olen 38-vuotias ja kaikki 10 kiloa jäi jo laitokselle. Enkä ole ainoa laatuani.
vaikka kaikki raskauskilot lähtiskin.Ja puhun nyt normaalipainoisista nuorista ennen raskautta.
saman ikäinen ja viimeisilläni raskaana. Ei löydy mummo-oloa ainakaan täältä.
ei sellaista sovi solvata niin kuin nuutuneempaa samanikäistä.
mutta taidatkin puhua vain ajasta ;)
Onpa aika kulunut!Hänkin jo melkein 40!
sanoo Sania kuluneeksi. Toistamiseen luettuni tajusin, että päivitteli ajan kulumista :-)
kehollakin menee aikaa toipua raskaudesta ja synnytyksestä tuon ikäisenä,parempi nuorena tehdä lapset.
Ei raskauarvetkaan ikää katso millään lailla.
vaikka kaikki raskauskilot lähtiskin.Ja puhun nyt normaalipainoisista nuorista ennen raskautta.
väität varmaan kohta että ryppyjäkään ei tule läheskään kaikille:D
väität varmaan kohta että ryppyjäkään ei tule läheskään kaikille:D
Johonkin häipyi vastaukseni bittiavaruuteen...
Minä olen siis 45-v eikä minulla ole vielä olenkaan ryppyjä, paitsi otsassa muutama viiru. Ei edes naururyppyjä, koskahan tulevat : )
Lapseni tein päälle 40-v. ja vatsanahka palasi kuosiin suurempia rehkimättä, joskus siis näinkin eli eiköhän nuo ole aika lailla yksilökysymyksiä.
mu ollessa 38 v omat lapseni ovat jo 16 ja 14 v. Nyt 33 vuotias.
Itse täytän syksyllä 37v ja odotan nyt viimeisilläni neljättäni.Ei ole tippaakaan "mummo-olo" :) Ensimmäiset lapseni sain 24- vuotiaana, että siihen nähden toki "mummo", mut isommat lapset jo auttelevat kovasti:)
jos on 40-vuotias esikoisen saadessaan, niin mun mittapuulla menee mummoäitipuolelle. Toisaalta en enää yli nelikymppisenä tekis niitä iltatähtiäkään. Mut onneks jokainen tavallaan.
ole mikään mummoäiti! Moni kaksvitonen näyttää raihnaisemmalta kuin Sani. Hänhän suorastaan säteilee!