Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko on ihmisiä, ketkä ei osta joka vuosi uusia kylpypyyhkeitä??

Vierailija
01.03.2010 |

Olin yökylässä kaverilla ja ihmettelin, kun sain lainaksi pyyhkeen, joka tuntui aika kovalta.

No sain sit selville, että pyyhe on vuodelta... joku... Ei kuulemma ostele uusia pyyhkeitä, kun vanhat on vielä "ihan hyviä".

Siis täh??

Johan ne pitää hygianiasyistäkin vaihtaa vuosittain. Ihan niin kuin peitot ja tyynytkin!

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 v vanhojakin pyyheliinoja ja en osta joka vuosi. Pyyheliinoja on liikaakin. Vois heittää jo kuluneita roskiin.

Vierailija
202/204 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semmonen pesukone jossa voi pestä pyyhkeetkin ja jopa ne petivaatteet... ihan samalla koneella pestään ku vaatteetkin. Ei tarvii ostaa aina uutta kun likaantuu.

Tuohan on ihan hölmöä. Autokin vaihdetaan uuteen kun likaantuu tai tuhkakuppi täyttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai miten voitte olla varmoja, että ne puhdistuu?

Pyykithän lilluu siinä vedessä, mihin on irronnut likaa kaikista pikkupöksyistä yms.

En mä ainakaan halua pyyhkiä itseäni pyyhkeeseen, mikä on täynnä valkovuoto- yms. jämiä!

Niin ja kaiken lisäksi kalat paskovat veteen niin että miten se pyyhe voi pesussa puhdistua?

Vierailija
204/204 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 15 v vanhojakin pyyheliinoja ja en osta joka vuosi. Pyyheliinoja on liikaakin. Vois heittää jo kuluneita roskiin.

Älä heitä roskiin vaan odota vuoden vaihdetta, jolloin tekstiilin keräyspisteitä tulee kaikkialle. Lisäksi voit viedä kuluneet lemmikkien löytötaloon tai lahjoittaa sukulaisille tai käyttää luutuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi