Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä nykyajan naiset ajattelevat että ero on lääke miehen puhumattomuuteen

Vierailija
28.02.2010 |

tai siihen että mies ei osallistu kotitöihin. Ei mahdu minun logiikkaani. Siitähän se naisen arki muuttuu vain entistä hankalammaksi, kun joutuu jatkossa hoitamaan ihan kaiken yksin. ja sitten vielä kaikki lasten traumat ja tapaamisongelmat ja muut kaupan päälle.

en vaan ymmärrä tällaista "meillä ei ole miehen kanssa mitään yhteistä iltaisin. mies katselee paljon teeveetä. olen miettinyt eroa." siis täh. jos on naimisiin menty, niin on se nyt aika kakaramaista alkaa eroamaan tuommoisesta syystä.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tätä niin. AV-mammat ei sitten millään voi olla erossa miehistä. Uutta miestä kiertoon vaan ja lasten elämää pilaamaan. Juuri niin toimivat itsekkäät minä-minä-AV-mammat joiden tarvitsee aina ola huomion keskipisteenä. Ajattelisitte niitä lapsianne välillä ettekä aina vain itseänne.

Vierailija
102/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitte sen nysväkkeen juurtua olohuoneen sohvaan ja elää symbioosissa sporttikanavan kanssa. Ei kai se nyt paljon teidän elämäänne rasita, jos se on vielä toistaiseksi sisäsiisti ja osaa syödäkin itse. ap

Onneksi en ole moisien nysvakkeen kanssa, mutta voisin hyvin kuvitella etta olen mielummin itsekseen kuin jonkin olion kanssa, joka ei osallistu perheen arkeen olleankaan.

Olsin luultavasti paaaljon onnelisempi ja toivoisin-uskoisin etta tapaisin itselleni puolison josta olisi oikeaa seuraa (niin keskustelu kuin seksiseuraakin).

Ja jos en tapaisi uutta puolisoa, niin sitten mieluumin olisin yksin kuin television eteen juurtuneen kasvin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tätä niin. AV-mammat ei sitten millään voi olla erossa miehistä. Uutta miestä kiertoon vaan ja lasten elämää pilaamaan. Juuri niin toimivat itsekkäät minä-minä-AV-mammat joiden tarvitsee aina ola huomion keskipisteenä. Ajattelisitte niitä lapsianne välillä ettekä aina vain itseänne.

ottaa liian helpolla uutta miestä kiertoon, koska hyvät miehet ovat vähemmistössä, siitä olen aivan samaa mieltä. Onkos arvon äskeinen kirjoittaja kuitenkaan ajatellut, että jos ne miehet huomioisivat puolisoansa, niin se saattaisi lasten kannaltakin olla kaikista paras vaihtoehto? Että jos miehiltäkin saisi jotakin odottaa eikä vaan joutuisi hyväksymään kaiken mahdollisen paskan, mitä eteen tulee?

Vierailija
104/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kun naisetkin voisivat tottua siihen elämän arkeen eikä aina vaatia huomiota, huomiota ja vielä kerran huomiota ja valittaa aina kaikesta.

Kysykääpä niiltä lapsiltanne haluaako ne vanhempien eroavan kun iskä on vähän laiska eikä osta mammalle kukkia.

Vierailija
105/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kun naisetkin voisivat tottua siihen elämän arkeen eikä aina vaatia huomiota, huomiota ja vielä kerran huomiota ja valittaa aina kaikesta.

Kysykääpä niiltä lapsiltanne haluaako ne vanhempien eroavan kun iskä on vähän laiska eikä osta mammalle kukkia.

Ihanko oikeasti olet nainen?

Kuka tässä on kukista puhunut? Joskus riittäisi jo, kun nostaisi sen ruhonsa sieltä sohvalta, katsoisi vaimoa silmiin ja avaisi suunsa. Liikaa vaadittu???

Vierailija
106/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sille pikkuhiljaa muumioituvalle mies-nojatuoliyhdistelmälle on ok, että haen muualta seuraa tyydyttämään henkiset ja fyysiset tarpeeni. Meneehän se tuossa, ellei ala pahasti haisemaan.

mä uskon että lapset on ihan tyytyväisiä siihen nojatuolissa "muumioituvaan" muumipappaisäänsä. se sadan kilon möhkäle siinä nojatuolissa tuo lapsille turvallisuutta ihan olemassaolollaankin, vaikka sinä muuten pyörittäisit perheen arkea 24/7.

Vierailija
107/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa liian helpolla uutta miestä kiertoon, koska hyvät miehet ovat vähemmistössä, siitä olen aivan samaa mieltä. Onkos arvon äskeinen kirjoittaja kuitenkaan ajatellut, että jos ne miehet huomioisivat puolisoansa, niin se saattaisi lasten kannaltakin olla kaikista paras vaihtoehto? Että jos miehiltäkin saisi jotakin odottaa eikä vaan joutuisi hyväksymään kaiken mahdollisen paskan, mitä eteen tulee?

harmittomista sohvanyhjäkemiehistä. Ne ovat kilttejä otuksia. eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Miksi semmoisesta pitäisi eroon päästä. sehän lämmittää mukavasti sängyssäkin kun siinä on niin paljon massaa.

Vierailija
108/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä ei ole mitään apua missään asiassa, vaan se on sellainen ylimääräinen lapsi. Siksi on ihan sama päästä siitä eroonkin, onpahan vähemmän huollettavia. Ostaa sitten vaikka ylimääräisen peiton, niin ei tule kylmä.

Vierailija
109/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kun naisetkin voisivat tottua siihen elämän arkeen eikä aina vaatia huomiota, huomiota ja vielä kerran huomiota ja valittaa aina kaikesta. Kysykääpä niiltä lapsiltanne haluaako ne vanhempien eroavan kun iskä on vähän laiska eikä osta mammalle kukkia.

Ihanko oikeasti olet nainen? Kuka tässä on kukista puhunut? Joskus riittäisi jo, kun nostaisi sen ruhonsa sieltä sohvalta, katsoisi vaimoa silmiin ja avaisi suunsa. Liikaa vaadittu???

sun pitäisi tutustua miehen sielunelämään. sä vaadit nyt pikkuisen liikaa. sä vaadit miestä olemaan nainen. Jos mies ei koe tarvetta puhua, hän ei puhu. silloin kun mies ei puhu, asiat ovat hyvin. Jos on joku viestintää vaativa asia, niin sen voi helposti muutamalla sanalla ilmaista. esim: tuo minulle kahvia. ja sitten viet sille mussukkamiehellesi kahvia. kas, siinä oli kommunikaatiota. mies on tyytyväinen, lapset ovat tyytyväisiä. Ainoastaan nainen kiehuu raivoissaan ja kehittelee päässään avioeroa, kun mies ei KOMMUNIKOI. Juurihan hän kommunikoi kun pyysi kahvia. Mitä ihmeen runoja se nainen oikein odottaa. Mies raukka on aivan ymmällään. Hän yrittää parhaansa ja nainen on aivan käärmeissään.

Vierailija
110/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies kyllä ilmoittaa kun lakkaa rakastamasta. miksi sen pitää joka päivä puhua jotain soopaa.

Vierailija
111/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä ei ole mitään apua missään asiassa, vaan se on sellainen ylimääräinen lapsi. Siksi on ihan sama päästä siitä eroonkin, onpahan vähemmän huollettavia. Ostaa sitten vaikka ylimääräisen peiton, niin ei tule kylmä.

mies itkee ja sulla on vilu. sittenkö on hyvä? not.

Vierailija
112/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olen todellakin ymmärtänyt jotain väärin. Olen ymmärtänyt, että mies on neuroanatomialtaan 99 prosenttisesti samanlainen kuin nainen ja pystyy päivittäin tuottamaan myös useampia monisanaisia lauseita. Puhuuhan se mies töissäkin kokonaisia lauseita. Vai missä hommissa pärjää täysin puhumatta? Olen pitänyt sitä aivan normaalina, että eri sukupuoltenkin edustajat kommunikoivat päivittäin eri asioista.

Mutta hei, jos asia kerta ei ole näin, niin sehän vain oikeastaan helpottaa elämääni. Tästä lähtien minäkin voin alkaa kommunikoida sanoittain: Astiat. Tiskikoneeseen. Käy. Kaupassa. Helppoa!

Vierailija
113/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitte sen nysväkkeen juurtua olohuoneen sohvaan ja elää symbioosissa sporttikanavan kanssa. Ei kai se nyt paljon teidän elämäänne rasita, jos se on vielä toistaiseksi sisäsiisti ja osaa syödäkin itse. ap

Ei kuule voisi vähempää kiinnostaa elättää jotain laiskaa lapamatoa tossa jaloissa pyörimässä. Jos ei osallistu arjen pyörittämiseen niin ulos lentää niin että suhisee.

Toki se syödä osaa, mikä laiskan muuten hengissä pitää?

Ennemmin mä yksin lasten kanssa oon kun nostatan verenpainetta turhaketta katsoessa. Olitko vielä sitäkin mieltä, että tulee paljon enemmän itselle vielä työtä, jos sen laittaa mäkeen? Millähän logiikalla? Joudun nytkin tehdä kaiken kotona ja kaiken lisäksi vielä siivota senkin sotkut! Kyllä siinä työt vähenisivät jos sen laittais käveleen.

Peräänkuulutaan teitä äitejä: kasvattakaa pojistanne reippaita nuoria miehiä, jotka joutuvat ottamaan osaa kodin töihin. Niin niistä ei kasva meidän naisten riippakiviä.

Kiitos :)

Vierailija
114/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroja kotitöiden takia:)

Tiedän muutaman tapauksen, jotka kitisi kun mies ei osallistu, ei puhu, ei pese pyykkiä juuri oikeassa lämpötilassa yms...

Eroja tuli.

Yks löysi sen jännittävän, pussaavan miehen. Mies hakkasi tämän naisen muutaman kerran niin, että sairaalassa käytiin tikkauksella. Lapset varmaan nautti uudesta, jännittävästä kommunikoivasta isästään.

Toinen löysi uuden ihanan miehen, joka makaa sohvalla ja vetää kaljaa. Paljastui psyykeongelmia taustalta, vaikka onkin ihkun ja komean näköinen mies. Nyrkki heilahtaa jos uskaltaa hänelle puhua jotain. Lapset varmaan nauttii uudesta isästään.

Kolmas lähti rikkaan, naimisissa olevan miehen matkaan kun oma mies ei tehnyt kotitöitä ja oli laiska. Mitä nyt rahoitti naisen elämän kotona lasten kanssa. Uusi mies otti eron vaimostaan ja menivät yhteen. Tällä hetkellä suurin ongelma on se, että mies unohti kertoa, että hänellä on muitakin rakastajattaria muutama kappale ja hän ei suostu elättämään ketään kotiin hoitovapaalle.

Että onnea vain sen uuden etsintään, joka kommunikoi ja on jännittävä ja kantaa rahaa kotiin ja tiskaa ja imuroi.

Vierailija
115/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule voisi vähempää kiinnostaa elättää jotain laiskaa lapamatoa tossa jaloissa pyörimässä. Jos ei osallistu arjen pyörittämiseen niin ulos lentää niin että suhisee. Toki se syödä osaa, mikä laiskan muuten hengissä pitää? Ennemmin mä yksin lasten kanssa oon kun nostatan verenpainetta turhaketta katsoessa. Olitko vielä sitäkin mieltä, että tulee paljon enemmän itselle vielä työtä, jos sen laittaa mäkeen? Millähän logiikalla? Joudun nytkin tehdä kaiken kotona ja kaiken lisäksi vielä siivota senkin sotkut! Kyllä siinä työt vähenisivät jos sen laittais käveleen. Peräänkuulutaan teitä äitejä: kasvattakaa pojistanne reippaita nuoria miehiä, jotka joutuvat ottamaan osaa kodin töihin. Niin niistä ei kasva meidän naisten riippakiviä. Kiitos :)

sä oot nyt niin laiska että sun pitää muuttaa pois kotoa. Aivan. ei yksikään lapsi. Mutta kuitenkin lapsen äiti, jonka pitäisi suojella lasta ja rakastaa häntä, riistää lapselta isän sillä perusteella että isä nauttii teeveen katselusta eikä ole kovin harjaantunut sanankäyttäjä eikä kotitöiden tekijä. Kyllä siitä laiskasta sohvaperunasta on paljon iloa ja turvaa lapselle, vaikka se naisen juoruilukumppanuuden tarpeita ei aina tyydyttäisikään.

Vierailija
116/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroja kotitöiden takia:) Tiedän muutaman tapauksen, jotka kitisi kun mies ei osallistu, ei puhu, ei pese pyykkiä juuri oikeassa lämpötilassa yms... Eroja tuli. Yks löysi sen jännittävän, pussaavan miehen. Mies hakkasi tämän naisen muutaman kerran niin, että sairaalassa käytiin tikkauksella. Lapset varmaan nautti uudesta, jännittävästä kommunikoivasta isästään. Toinen löysi uuden ihanan miehen, joka makaa sohvalla ja vetää kaljaa. Paljastui psyykeongelmia taustalta, vaikka onkin ihkun ja komean näköinen mies. Nyrkki heilahtaa jos uskaltaa hänelle puhua jotain. Lapset varmaan nauttii uudesta isästään. Kolmas lähti rikkaan, naimisissa olevan miehen matkaan kun oma mies ei tehnyt kotitöitä ja oli laiska. Mitä nyt rahoitti naisen elämän kotona lasten kanssa. Uusi mies otti eron vaimostaan ja menivät yhteen. Tällä hetkellä suurin ongelma on se, että mies unohti kertoa, että hänellä on muitakin rakastajattaria muutama kappale ja hän ei suostu elättämään ketään kotiin hoitovapaalle. Että onnea vain sen uuden etsintään, joka kommunikoi ja on jännittävä ja kantaa rahaa kotiin ja tiskaa ja imuroi.

minäkin tiedän tällaisen naisen, joka valitti ettei mies pussaa eikä osaa puhua henkevästi. Löysi uuden, monta kertaa eronneen miehen, joka on kuulemma aivan ihana. Lievänä haittana siinä miehessä tosin on se, että se mätkii naista päin seiniä... ://

Vierailija
117/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi liikkuva osa vähemmän huolehdittavana, ja sain lisäksi säännölliset vapaa-illat lastenhoidostakin.

Puhumatonta miestä ei saa puhuvaksi muutettua. Miksi pitäisi lopun elämäänsä sellainen vain hyväksyä, kun tarjolla on paljon parempaakin?

Vierailija
118/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt väsyttää. Kokeilkaapa itse 8h paiskia rakennustyömaalla niskalimassa niukilla eväillä jotka vaimo on laittanut. Sitten pitäisi vielä viihdyttää perhettä sirkusmenoin. Niin vielä ne kotitytö pitäisi tehdä jotka vaimo jätti tekemättä kun vietti koko päivän av-palstalla.

Pitäähän siitä raskaudesta toipua... helvetti.

Millaisina te meitä miehiä oikein luulette? Kaikkivoipiksi?

Pitää perkele mennä töihin... Viettäkää mukava päivä av-palstalla!

T: 11cm mies

Vierailija
119/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi liikkuva osa vähemmän huolehdittavana, ja sain lisäksi säännölliset vapaa-illat lastenhoidostakin. Puhumatonta miestä ei saa puhuvaksi muutettua. Miksi pitäisi lopun elämäänsä sellainen vain hyväksyä, kun tarjolla on paljon parempaakin?

kun näkevät miten äiti ja isä osasivat kommunikoida? Joskus voi ajatella muutakin kuin itseään.

Vierailija
120/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt väsyttää. Kokeilkaapa itse 8h paiskia rakennustyömaalla niskalimassa niukilla eväillä jotka vaimo on laittanut. Sitten pitäisi vielä viihdyttää perhettä sirkusmenoin. Niin vielä ne kotitytö pitäisi tehdä jotka vaimo jätti tekemättä kun vietti koko päivän av-palstalla.

Pitäähän siitä raskaudesta toipua... helvetti.

Millaisina te meitä miehiä oikein luulette? Kaikkivoipiksi?

Pitää perkele mennä töihin... Viettäkää mukava päivä av-palstalla!

T: 11cm mies

Luulisi ihmisen itse tietävän mitä evääkseen tarvii. Vaikea se on vaimonkaan arvailla kun mykkä ei sano. Kun ei jaksa sanoa kun on niin s**tanan raskas duuni.

Tämä on kyllä taas niin, sanonko mä minkälainen keskustelu!! Koko ketjun lopputuloksen on jälleen se että naisen pitää passata miestä. Miehen pitää saada olla kuin lapsi, ei vastuuta mistään. Nainen saa vain kirkkaamaan kruunun kun palvelee ameeban sohvalle ja hiljaa tottelee. Tätäkö se oikeasti on vielä nykyaikanakin? Miksi? Kun otamme huomioon että valtaosa naisista tekee kuitenkin täyttä työpäivää kodin ulkopuolella. Ihan kaikki naiset ei "makaa" kotona lapsia hoitamassa.

Kyllä, minulla on puhuva JA kotitöitä tekevä mies. Ja vielä fiksukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän