Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä nykyajan naiset ajattelevat että ero on lääke miehen puhumattomuuteen

Vierailija
28.02.2010 |

tai siihen että mies ei osallistu kotitöihin. Ei mahdu minun logiikkaani. Siitähän se naisen arki muuttuu vain entistä hankalammaksi, kun joutuu jatkossa hoitamaan ihan kaiken yksin. ja sitten vielä kaikki lasten traumat ja tapaamisongelmat ja muut kaupan päälle.

en vaan ymmärrä tällaista "meillä ei ole miehen kanssa mitään yhteistä iltaisin. mies katselee paljon teeveetä. olen miettinyt eroa." siis täh. jos on naimisiin menty, niin on se nyt aika kakaramaista alkaa eroamaan tuommoisesta syystä.

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on vanha talo, joka vaatii lämmityksen ja remontoinnin tässä vaiheessa jatkuvasti. se vie suurimman osan ajasta. meillä ei selvittäisi, jos joku ei olisi kotona hoitamassa lämmitystä.

Eikö olisi helpompi valita jokin muu asumismuoto tuossa elämänvaiheessa?

lisäksi koira ja kissat + astmaatikkomies, joten siivous on oltava perusteellinen joka päivä.

Miksi ihmeessä teillä on eläimiä, jos perheessä on astmaatikko?!?! Etenkin jos se tarkoittaa sitä, että joka päivä on tehtävä kunnon siivous.

lapsia 3, joista nuorin vastasyntynyt, joten otta ajan imetyksineen ja hoitoineen aika paljon muilta hommilta pois. lisäksi päivittäiset muut jutut pyykinpesuineen, tiskeineen. jakstan myös uunin putsauksen, jääkaapin siivouksen/taustan imuroinnin ja muut ajoittain tehtävät tasasin väliajoin.

Tähän totean vain että elämä on juuri niin hankalaa kuin siitä tekee. Mitä hemmetin väliä on jollain uunin putsauksella, jääkaapin taustan imuroinnilla tmv.?

jos mies työmatkoineen on poissa kotoa 10 tuntia päivässä ja itse herään lämmittämään ja valmistamaan koululaisten aamupalaa ja aamutoimia siinä vaiheessa, niin oma "työpäivä" venyy väkisinkin siihen, että vauva nukahtaa yöunilleen puolen yön maissa. mies ja minä heräämme viideltä. toisaalta elämäntapavalintakysymys, että näin on meillä. mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi illalla ulkosaunaa lähteä lämmittämään (ainoa lämmin tila pesytymiseen) en kysele, onko mies tehnyt sen 10 tunnin työpäivän ja saa sen saunan lämpimäksi vai hoitaako muuten kaikki ilta-ajankin kotihommat, mitä on tavallaan vielä pakko hoitaa.

Ja ensimmäinen kysymys uusiksi: miksi ihmeessä asutte pienten lasten ja pikkuvauvan kanssa paikassa, jossa ainut peseytymismahdollisuus on erikseen lämmitettävä ulkosauna?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla