Mä en ymmärrä tota avioehtoa. En suostuisi menemään naimisiin,
jos mies vaatisi avioehtoa. Siis sehän tarkoittaa jo heti suhteen alussa sitä, että on epäluottamus. kenties avioero tulossa. enkä ymmärrä, että avioliitossa on omat rahat, minun sohva, sinun pöytä jne.
Eikö kahden ihmisen LIITOSSA kaikki ole yhteistä. Ilot, surut, rahat, kaikki.
Meillä ei ole avioehtoa. En ole koskaan mitään omistanut, mieheni on varakas, mutta meillä on rakkautta. En ole miehen rahojen perään eikä hänkään valinnut minua rahojen vuoksi. Kaikki on yhteistä. Muuhun en suostuisi.
Kommentit (124)
ja mieheni sukulaiset eivät ajattele . Antavat perinnöksi minkä antavat. Mies saa tehdä perinnöllään mitä haluaa. He eivät sitä määrää eivätkä muutenkaan sanele meille, mitä meidän pitää tehdä.
Paljastan senkin vielä (joku voi nyt minut tunnistaa) että me olemme rahoittaneet huomattavia summia hyväntekeväisyyteen juuri siksi, että meille ei ole tärkeää, että eräänä päivänä lapsemme perivät paljon.
Me elämme nyt ja opetamme myös lapsillemme, että on tärkeää auttaa niitä, joilla ei mitään ole. Ei meidän lapset ymmärrä, että meillä on rahaa, mutta he ymmärtävät, että jokainen ihminen on arvokas ja kaikkia täytyy auttaa.
ap
mutta olisin kyllä voinut vastata noin :)
hyvä provo, koska saa ainakin mun verenpaineet kohoamaan...
V***u, että joku voi olla noin urpo! "me emme eroa ikinä" jne.. no eiköhän kaikki mene naimisiin siten, että lähtökohtana on, etteä ikinä ei erota. Mutta niin silti vaan eroja tulee. Ei kai nyt kukaan menee naimisiin periaatteella "menen nyt naimisiin ja eroan sitten vaikka kuuden vuoden kuluttua, ei tämä kuitenkaan kestä..."
aargh
on aitoa rakkautta.