Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta

Vierailija
28.01.2010 |

Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut tuotteeni jo 2 kuukautta sitten - vielä ei tuotteita ole näkynyt. Näkyy olevan jotenkin hämärä paikka - teeppäs google-haku... minä tein juuri.

Vierailija
2/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen yritys on kaikkien asioita seuraavien koiraihmisten boikotoima. Sen omistavat nämä surullisen kuuluisat Suomen koiratappeluiden järjestäjät joista BBC teki sen dokumentin. Samat henkilöt tuomittiin myös veropetoksista yms. Todella hämärää porukkaa.

Samasta rouvasta oli myös jossain naistenlehdessäkin artikkeli viime vuonna, kun hän yritti puhdistaa maineensa terapiakoirillaan. Lehti sai järkyttävät kasat lukijapautetta siitä, etteivät tarkista minkälaisista rikollisista tekevät artikkeleitaan ja lehti joutui pyytämään anteeksi lukijoiltaan ja lupasivat jatkossa tarkistaa tarkemmin henkilöiden taustoja joista kirjoittelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin pari päivää sitten tilata tuolta yhden lintuhäkin, kun entinen unduhäkki alkoi jäämään liian pieneksi kasvavalla laumalle.

Voi prkl!!!!

Vierailija
5/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitukseksi muille...

Vierailija
6/183 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin myöskin tammikuun alussa ja maksoin saman tien. Tilauksessa kuitenkin luki pitkään "odottaa maksua". Otin yhteyttä ja sain pahoittelut, jostain syystä ei ollut kuulemma näkynyt. Nyt sitten odottelen "tuotteita tukusta"... :( Enää ei ole vastausta viesteihin kuulunut. Tiedä sitten tuleeko sieltä enää ikinä mitään, ees rahoja takaisin jollei tuotteita ala löytyä.

Vierailija
7/183 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrityksiä ovat ainakin Farmi Dunkel -mainostoimisto, PingoPet-lemmikkitarvikkeet,Vita Stugan -sisustustarvikkeet ja Ranch Dunkel -kotieläinpiha. Kaikkien näiden takaa löytyy Mainostoimisto Dunkel (jonka aputoiminimi Koiratuote Dunkel on). Itse boikotoin kaikkea mistä tuo nimi löytyy, ja kehotan siihen toisiakin.

Vierailija
8/183 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteritietojen mukaan yritys ei ole enää alv-velvollinen mikä (todennäköisesti) viittaa siihen että toiminta on päättynyt.

Onko kukaan saanut tästä verkkokaupasta viimeaikoina tilaamiaan ja maksamiaan tuotteita? Onko tässä firmassa enää elämää?

Vierailija
9/183 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. sillä tein juuri tilausta ko. firmaan mutta jokin alkoi mielessä mättää, eikä heiltä oltu minuun yhteydessä tai selvitetty kysymyksiäni. Ilmoitin, että tilaus on peruttu ja laitoin linkin tänne.

Menen nyt Mustiin ja Mirriin, siellä saan ainakin rahalle vastinetta eli sen tavaran itselle mistä maksankin. :( teidän petettyjen puolesta!

Vierailija
10/183 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein myös tilauksen tammikuun alussa kyseisestä firmasta.. Saman tarina mullakin mitä aiemmat kommentoijat ovat kertoneet..Ekaan sähköpostiin kyllä vastasivat kun kyselin missä mättää mutta toiseen eivät ole vastanneet.. Sinne taisi mennä 30 € ! Harmittaa..

Vierailija
11/183 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein myös tilauksen tammikuun alussa, eikä 95 euron arvoista tilaustani ole kuulunut. Rahat luvattiin maksaa takaisin, mutta niitäkin odotan jo toista viikkoa. Olen ollut jo yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vierailija
12/183 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat jääneet maksamisen jälkeen saamatta eikä yhteydenottoihin vastata. Mutta mitä sitä suotta tehottomaan Kuluttajavirastoon olisi yhteydessä kun voi käydä tekemässä rikosilmoituksen poliisille. Nimikkeenä petos. Kelpaa mainiosti Vihdin poliisin tutkittavaksi.

Vierailija
13/183 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin joulukuun alussa tavaraa, en onneksi kovin arvokasta. Tilausta ei ole kuulunut, puheluihin / sähköposteihin ei vastata. Tein kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen, seuraavaksi lähtee poliisille ilmoitus, meneekö se nyt sitten lievänä petoksena vai petoksena.

Toivottavasti saisivat nuo sivut suljettua jollakin keinolla ettei ainakaan muut mene lankaan. Muualta kun olen tuotteita tilannut, ei ole ollut mitään ongelmia.

KUSETUSTA KOKO YRITYS!!!

Vierailija
14/183 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei vastattu vaikka snaoin laittavani luottokuntaa viestiä.

Vierailija
15/183 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee tehdä itsekkin rikosilmoitus asiasta, koska yritys tuntuu kusettavan kaikkia tasapuolisesti. paljonkohan todellisuudessa on ihmisiä jotka eivät ole saaneet rahojaan/ tuotteita? Luottaakohan tämä kiero yritys siihen ettei ihmiset pienestä summasta ala juttuja nostelemaan? Todella huonoa toimintaa yritykseltä.

Vierailija
16/183 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rahani takaisin, kun laitoin sähköpostiin että olen pyytänyt kuluttaja-asiamiestä puuttumaan asiaan. Aikaisempiin, ystävällissävyisiin tiedusteluihini ei vastattu, viimeiseen tuli vastaus muutamassa tunnissa, eli kyllä siellä joku niitä viestejä lukee. Eivät vain viitsi vastata puhelimeen eivätkä tiedusteluihin. Aijon varoittaa kaikki koiranomistajia etteivät missään nimessä tilaa koskaan tuolta mitään.

Tehkää samoin jos rahanne ovat jääneet saamatta. jos ei mitään kuulu, rikosilmoitusta kehiin. Luulen että luottavat siihen ettei ihmiset jaksa lievästä petoksesta/ petoksesta lähteä asiaa viemään eteenpäin.

Vierailija
17/183 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä tapa näyttää olevan se, että lähettäkää sinne firmaan faksi, numero on sama kuin se lankapuhnro. Minun faksiin he reagoivat tunnissa. Vastaus tuli sähköpostiini: palautamme etukäteen maksetut rahat välittömästi ja tilaus mitätöidään. Näistä kahdesta kyllä toteutui vain tuo jälkimmäinen. Odotan rahojani vielä hetken ja sitten käyn paikallisella poliisilaitoksella. Jos nimittäin poliisi tutkii kaikenmaailman huuto.net kauppoja niin saa kyllä veroeuroillani tutkia myös tätä oikeaa rikosta...

Vierailija
18/183 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin ko. firman kanssa, tein tilauksen 26.10.09 ja aina tuli viestiä että tuotteita ei ole saatu että tilattu tukusta. Vaadin rahoja takaisin useaan kertaan ja viimeiseen viestiin laitoin että teen rikosilmoituksen jollei rahoja kuulu. Tämän viimeisen viestin lähetin 8.3 ja tänään 11.3 palautusrahat ovat tililläni ja sähköpostiin tullut pahoittelut sekaannuksesta. Toivottavasti muutkin saatte rahanne takaisin!

Vierailija
19/183 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin kuin muille ei tilauksesta kuulunut 4kk ja rahojakin olen kuukauden odotellut. Tänään olin yhteydessä kuluttajasuojavirastoon ja sieltä sanottiin että itse pääyritys mainostoimisto dunkel on talous ongelmissa. Nyt ei olla puhelimeen vastattu, sähköpostia laitoin taas vaihteeksi menemään ja kuluttaja asiamihellä ja poliisilla yritin "uhkailla" taisin jotain lehtijutustakin mainita sillä meitä huijattu taitaa olla enemmän kuin uskoinkaan, luulisi nyt että rahat laittavat jos vielä nimensä haluavat säilyttää. Tosiaan jos yrityksellä on talousongelma ja meitä asiakkaita jotka rahojaan odottavt vieläkin enemmän alkaa näyttämään tämä tilanne aika toivottomalta, mutta toivon parasta summa kuitenkin on 112 e jota sieltä odottelen. Toivottavasti kaikki muutkin saavat maksunsa takaisin. Taidanpa jättää jatkossa nettitilaukset tekemättä!

Vierailija
20/183 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain tiedossa voimassa olevaa sähköpostiosotetta heille, että pääsisin itsekin rahojani kyselemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi