Kaurismärn masennusmielipiteet järkyttää
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/006a26ab-22b9-4e58-b269-40734dc9b813
Että älylaitteet saa aikaan masennusta
Kommentit (132)
Tottahan Kaurismäki haastaa.
Eikä siinä pelkkiä älylaitteita syytetä.
Ovat kyllä aika suuressa osassa tätä nykyajan pullamössösössöjen masentumistrendiä.
Some ja itseensä keskittyminen. Ja muoti.
https://www.yahoo.com/video/grip-joanna-lumley-claims-everyone-10391737…
Seätmies-buumerilla alkoa veressä ja avautuu. Kuspää.
Sanoisin, että sosiaalinen media on vahvassa osassa masennuksen ja huonon itse- sekä kehonkuvan kehittymisessä erityisesti nuorilla. Älylaitteet taasen mahdollistavat helpon pääsyn someen.
Kaurismäki puhuu asiaa. Nykyiset 15-25 vuotiaat ovat 50 vuotiaina mielenterveysongelmista kärsiviä ja fyysisesti haudan partaalla. Jos edes sinne asti elävät.
On kyllä oikeassa, pidin breikkiä joulun aikoihin ja luin kirjoja, keskustelin livenä ja ulkoilin. Ymmärsin luurin olevan helvetistä ja aiheuttavan paskaa fiilistä.
Älä kiellä totuutta some addikti!
Mutta mikä on muna ja mikä kana?
Ahdistuneet ja yksinäiset usein uppoutuvat someen, koska saavat lohtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on masentunut?!
Lähes joka toinen tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo itse ole alkoholisti?
Saattaa olla. Miten se liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on muna ja mikä kana?
Ahdistuneet ja yksinäiset usein uppoutuvat someen, koska saavat lohtua siitä.
Kuten alkoholistit saavat lohtua viinasta!
Kyllä mä uskon että tuossa on perää. Ei tietenkään niin, että pelkästään some on kaiken pahan alku, mutta uskon, että sillä on lukemattomia negatiivisia vaikutuksia ihmismieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon että tuossa on perää. Ei tietenkään niin, että pelkästään some on kaiken pahan alku, mutta uskon, että sillä on lukemattomia negatiivisia vaikutuksia ihmismieleen.
Some-yhtiöt ovat taitavia manipuloimaan ihmisiä algoritmeineen. Masentunut ihminen ei jaksa tehdä muuta kuin roikkua somessa, siksi someyhtiöiden kannattaa lietsoa masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaa, vanha ruma juoppo!
Juu, ei se mitä sanotaan, vaan kuka sanoo ja minkä ikäinen ja näköinen ja tapainen.
Ei ne laitteet sinänsä mutta somen liiallinen käyttö voi aiheuttaa kyllä masennusta tai pahentaa masennusta. Kyllä tämä some-firmoissakin hyvin tiedetään.
Kiva, että hän on tehnyt taas uuden leffan, vaikka meinasi lopettaa.
Kuka on masentunut?!