Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vain laiska ihminen on kotiäiti

Vierailija
15.01.2009 |

ihminen joka ei viitsi mennä töihin.

ylensä nämä ihimiset vielä valittavat miten on rahat vähissä kun vaan mies käy töissä. nousee oikein karvat pystyyn moisesta. menisisvät töihin ja eläisivät kuten moni muukin. meidän veromarkoilla maksellaan hediän lastensa eläminen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiratin hankkimatta jolloin kaikki työn ulkopuoleinen aika olisi vain sitä vapaata.... Saisi tehdä ihan mitä itse lystää tai olla tekemättä mitään! Varaa olisi matkustella ja huvitella sen mitä ikinä haluaisi. Asumismenotkin huomattavasti pienemmät kun kaksin pärjättäisiin pienemmässä kämpässä mitä nyt kolmen lapsen ja kahden koiran kanssa.

Se se vasta laiskan naisen hommaa olisi, verrattuna nyt kotiäitiyteen tai töyssäkäyvän kolmen pienen lapsen äidin arkeen.

nimim. kauhulla lasten murrosikiä odotteleva

Vierailija
42/52 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan pidä paikkaansa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat 11v- 45v. Paikalla heitä on kerrallaan 8-13.

Täysihoito pitää sisällään jopa vaatteiden esiin oton kaapista. Laiskottelemaan en ennätä.

Virka-aikana hoidan tuon lisäksi 1v-3v asiakkaita joiden palveluun kuuluu jopa takapuolen pesu.

Vierailija
44/52 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä paljon ehtinyt laiskottelemaan. Nyt on jo vähän enemmän aikaa surffailla sun muuta kun lapset ovat 3v, 5v ja 6v eskarilainen. Mutta yhteiskunnan rahaahan me vaan säästetään, kun mies elättää eikä mene kunnlta hoitopaikkoja (paitsi se eskarilainen).

Vierailija
45/52 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu saakeli tänne katsomaan laiskaa kotiäitiä päiväks, kolme lasta 1-3v., okt ja koira ja kissa.

3 lasta, kaikki alle viiden vanhoja, on okt, 2 koiraa, mutta kaiken sen lisäksi käyn töissäkin. Työni on varsin liikkuvaa ja illat aikamoista hulinaa. HUOMATTAVASTI helpompaa oli olla vain kotona ja leikkiä lasten kanssa puistossa. Jos olis taloudellisesti mahdollista, jäisin heti kotiin!

Vierailija
46/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Aika hyvä juttu! Itse olen ollut työelämässä, sekä kotiäitinä ja voin vakuuttaa, että työelämässä on niin paljon helpompaa, kun saa ihan rauhassa tehdä töitä eikä kukaan ole häiritsemässä saati sotkemassa kotia sillä aikaa. Siis, kotiäiti ei todellakaan ole laiska, hommaa on ihan jatkuvasti pyykistä siivoukseen ja ruoanlaittoon lasten kanssa olemisesta phutumattakaan, eikä se tekemällä vähene.

Vierailija
47/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v kotiäiti ja samallaoli pari vuotta hoitolapsia omien lisäksi. Nyt 6 vuotta työelämässä ja kyllä kotona oli paljon helpompaa. Toki lapset on nyt jo koulussa mutta kaikki hommat pitää tehdä töiden jälkeen. Tosin olen töissä lastentarhanopettajana, joten oli kotona neljän kanssa helpompaa kuin töissä 21 lapsen kanssa. Mutta töitä on tehtävä jotta on millä elää ja pidän kyllä työstänikin.

Vierailija
48/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy myös molemmista kun olen lasten kanssa ollut kotona melkein kolme vuotta molempien kohdalla. Ok, onhan siinä ruuanlaittoa ja pyykkäystä (ei meillä silti pyykkiä pestä kuin ehkä joka kolmas päivä ja pesukone ja kuivuri sen homman hoitaa) mutta eivät nämä hommat myöskään työssäkäyvältä katoa. Ne on sitten vaan tehtävä iltaisin.

Kotiäitinä ollessani oli aikaa nukkua aamuisin myöhään, ei ollut koskaan kiire minnekään. Jos oli kerho tai muu suunniteltu ja ei sitten jaksettukaan lähteä, niin sitten ei menty. Nyt kun olen töissä, herään aamulla mielettömän aikaisin, että ehdin ajoissa töihin ja töistä juoksen pää kolmantena jalkana, että ehdin hakemaan lapsen päiväkodista. Sitten aina mietin, että missä ihmeen välissä käyn kaupassa jne. Ilta menee ruokaa laittaessa ja kotia siivotessa yms. Kun vielä olin kotona, oli ilta pääsääntöisesti vapaa näistä hommista.

Kyllä mäkin sanon, että kotiäidin homma on aika laiskan ihmisen hommaa. Tai ei välttämättä mutta siitä laiskatkin saavat hyvän tekosyyn. Omaksi suojaksi sitten höpistään näitä, kuinka rankkaa on ja kuinka tässä nyt uhraudutaan lasten takia. Höpöhöpö sanon minä. Tottakai kotiäidin homma on välillä tylsää, sitä en kiistä, mutta ei se nyt mitään niin rankkaa ole. Itse ainakin jäisin heti kotiin lasten kanssa, jollei pitäisi miettiä muita juttuja. Enkä ole edes koskaan vain ollut kotona, vaan koko ajan opiskellut samassa tai tehnyt jotain muuta järkevää.

Vierailija
49/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mä voin mennä töihin. Laita ihan työnantajan nimi ja katuosoite ja aloituspäivä. Mä en ole vielä saanut tietooni, mihin voisin mennä töihin, vaikka olen yli 3 kk tiedustellut kaikista mahdollisista paikoista. En ole siis edes kotiäiti vaan sitäkin laiskempi työtön.

Vierailija
50/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka ei viitsi mennä töihin.

ylensä nämä ihimiset vielä valittavat miten on rahat vähissä kun vaan mies käy töissä. nousee oikein karvat pystyyn moisesta. menisisvät töihin ja eläisivät kuten moni muukin. meidän veromarkoilla maksellaan hediän lastensa eläminen.

Vierailija
51/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan siksi, että meidän perheen lapsia ei laiteta alle 2 vuotiaina hoitoon. Katsomme siis, että kotihoito tuon ikäisellä on paras vaihtoehto ja meillä on siihen taloudellinen mahdollisuuskin. Ja lasten välissä olen ollut töissä ja takaisin palaan samaiseen työpaikkaan.

Kohdallani ei todellakaan olen laiskuudesta, vaikka kivaa vaihtelua tämä onkin. Mutta töihin palaan mielelläni sitten kun se on ajankohtaista. Ja jos vielä joskus kolmas syntyy, niin hoidan hänetkin 2 vuotiaaksi kotona.

Vierailija
52/52 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu saakeli tänne katsomaan laiskaa kotiäitiä päiväks, kolme lasta 1-3v., okt ja koira ja kissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme