Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etukortit.com kokemuksia?

Vierailija
04.09.2026 |

Törmäsin somessa etukortit sovellukseen. Onko kukaan vielä testannut? Ilmeisesti saa kaikki etukortit yhteen sovellukseen eikä tarvitse enää kaivaa aina eri appia kassalla ja k kortin saisi kanssa viimein kännykän digilompakkoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ulkomaiselta tietojenkalastelulta. Sekä K- että S-etukortti voi olla yhteydessä sun pankkitiliin. Miksi antaisit nuo tiedot jollekin apille?

En edes kokeilisi. JOS se olisi validi suomalainen yritys, sillä olisi .fi tunnus. Commeja saa kuka vaan huijari maailmalta.

Vierailija
2/4 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä oo mitään äppiä erikseen ja ynnäpisteet lähtee samalla kun maksan. Ei tarvi aukoa mitään sovelluksia muutako puhelin sormenjäljellä auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä oo mitään äppiä erikseen ja ynnäpisteet lähtee samalla kun maksan. Ei tarvi aukoa mitään sovelluksia muutako puhelin sormenjäljellä auki. 

Ei ku on mulla plussa mobiilikortti sovellus, mutta sitä ei tarvi avata erikseen.

Vierailija
4/4 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä aina tarkoita .com että olisi ulkomainen huijari. ihan suomalainen yritys ja tekijä näyttää olevan taustalla. laitoin testiin ja vaikuttaa hyvältä. eikä kysytty mitään pankkitunnuksia tai maksukorttitietoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi