Joululahjat 2010
Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.
Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...
-Polluxia kp2/30, yk3
Kommentit (114)
Ei tullut tännekään joululahjaa, vuoto alkoi kaksi päivää sitten, 14 dpo, ihan ajallaan. :(
Mutta nyt kp 3 alkaa vuoto niukentua ja yhtään hyytymiä ei ole vielä näkynyt. Mulla oli ultrassa kyllä ohuehko limakalvo, joten voikohan johtua siitä syystä etten hyytymiä (limistä) ole bongannut...? Tuossa aikaisemmassa viestissähän joku (anteeksi en enää muista kuka) oli laittanut ettei saanut teroja koska limis oli niin ohut. Mulle kyllä terot määrättiin. Voisko terot aiheuttaa että vuoto tulee, vaikka olisinki raskaana?! Hmm. Vilho, tieto lisää tuskaa, I know. Mut tsemppiä sulle!
No, jos ei vuoto ala kunnolla, niin kai sitä vois huvin vuoksi testata... (en siis ole vielä kertaakaan testannu tän oviksen jälkeen)
-ponityttö kp3, yk2
Ja hei vaan kaikki!
Plussattu olisi viikko sitten ja kai se on uskottava todeksi:)) Hiukan ollut aikaisemmin huonoa tuuria tän raskaaksi tulemisen kanssa..
Esikoiseni on nyt jo 6-vuotias joten ikäeroa tulee.
Toivottavasti tulee lisää plussaajia, peukut pystyssä!!
Twinkle rv 5+2
Hei,
Minäkin testasin pääsiäisenä clearblue tikussa luki "Ei raskaana", silti toivo elää. Huomenna olisi kp 29/24 ja kaikenlaisia raskausoireita ja epätavallista olotilaa on ollut jo monta viikkoa. Jospa aamulla testaisin uudestaan. Jouluvauva olisi tervetullut.
Ilmottaudunpa minäkin tänne, eli esikoinen syntynyt 2005 ja kakkonen nyt tilauksessa. Testailu aloitettu, clearbluella hätähousu kun olen..eli kp 24/28 menossa ja nega tietenkin..mutta toivo elää..ainakin vielä.Onko muita clearbluella varhain testanneita? Millä tuloksella? Mulla tuolla odottaa Onni raskaustesti sitten kun kk oikeasti on myöhässä ja lisää clearblue testejä...
Mukavaa kun joillakin onnistaa :) Täällä iski kamala flunssa menkkojen aikaan, tosin näyttää siltä että menkkojen kesto oli 2,5 päivää..alkovatkin niin omituisesti. Mieskin lähtee reissuun niin saa nähä mihin asti tämä haaveilu taas siirtyy. Plussatuulia muille!
Luin huonosti noita aikaisempia viestejä eli clearblue testaajia näyttää kyllä olevan..
Testin tein ja negaa tuli. Toisaalta ei ole tädistäkään vielä havaintoja että ei ihan vielä olla jouluvauvasta luovuttu! Eli lisää odottelua. Onneksi on nyt viikonloppuna taas sen verran ohjelmaa tiedossa, että saa ajatukset vähän muualle.
Onko muuten kellään kokemusta noista cittarin raskaustesteistä? Joku pregcheck tai vastaava nimeltään ja maksaa vain noin 4e... Onkohan ne yhtä luotettavia kuin apteekin vaikka noin halpa..?
-kattu kp32/noin 34
Kp 25/28, tein testin ja ei raskaana. Päätin etten huomenna testaa ollenkaan vaan maanantaina sitten taas. Välillä on niin varma tunne että raskaana ollaan ja on kaikki mahdolliset oireet mutta sitten taas tuntuu siltä että tää kaikki johtuu vaan siitä, kun tätä raskautta toivoo niin paljon. Muita testanneita tänään?
Testasin eilen uudestaan Clearblue digitaalisell, jossa myös viikkonäyttö.
Ja kyllähän siinä luki
GRAVID
RASKAANA
2-3
Ensimmäistä kertaa olen raskaana. Meni eilinen päivä tottuessa ajatukseen ja testipuikon tekstin luin ainakin sata kertaa päivän aikana. (Harmi muuten ettei se säily kuin vuorokauden.) On tämä ihnmeellistä!
Teille muillekin pidän peukkuja!
Marie-Helena! :) on se kyllä mahtava tunne nähdä tuo maaginen sana "Raskaana"!
En oo palstallenne aiemmin kirjoittanutkaan, mut itse testasin myös eilen Clearbluella "Raskaana 1-2". Jännittää kauheasti miten käy...tammikuinen keskenmeno on vielä niin tuoreessa muistissa.
Esikoinen olisi niin toivottu!
Onnea kovasti plussanneille, ja tsemppiä muille!
Meillä on yrityskierto 1 alkamassa heti, kunhan tyhjennysvuoto e-pillerien lopettamisen jälkeen vain tulee (pitäisi alkaa maanantaina), joten pääsen jännäilemään seuraanne, arvatenkin noin kuukauden kuluttua tästä päivästä lukien..! :)
hirveintä tämä odottelu... yritän kärvistellä ensi viikon sunnuntaihin ennenku testin teen! en millään malttais odottaa. minkä merkkisillä testeillä te ootte testaillu? :)
ihanaa alkuraskautta kaikille! ?
Päätin eilen etten tänä aamuna testaa, mutta testasin (kp 26/28)ja nega tietenkin:(. Mulla jo ihan suututtaa oma itteni. Annan kyllä vinkin että älkää tehkö sitä virhettä että alotatte testailun liian aikaisin kuten minä, alkaa nimittäin usko ja hermot loppua...ja seuraavia testejä on mennyt: Predictor,Clearblue,Onni ja netistä tilattu David pregnancy test.Ja huomenaamuksi ei ole yhtään testiä kun kaikki tuhlattu ja ostamaan en niitä mistään pääse..haluaisin niin kovasti tietää onko tärpännyt mutta hermoja raastavaa tämä jatkuva vesiperän vetäminen on.
Ei vieläkään tätiä näy, nyt jo kp35. Ei oo yhtään testiä kotona nyt nii ei voi testailla eikä kauppaankaan pääse nyt... Jos ei tätiä tässä kohta ala kuulua on pakko lähteä ostaan testi tässä lähipäivinä.
Mutta niin tuosta citymarketin testistä kyselin kokemuksia, eikö kellään oo? Pregcheck oli nimeltään :)
Onnea hurjasti uusille plussanneille!
Eli testailtu on ahkerasti..tänä aamuna tein clearbluen, onnin ja elivon. Ja negaa kaikki. Viivatesteihin ei tullut edes mitään haamuja. Huomenna käyn cittarissa ja ostan sen pregcheckin, ilmoitan sitten miten sen kans kävi. Nyt siis kp 28/28. Masentaa, kun olen ihan varma etten ole raskaana, kun eikö noiden testien pitäis jo jotain näyttää??siis jos olis raskaana. Rinnat olleet kipeänä jo kaks viikkoa ja niissä verisuonet on tosi näkyvät ja vatsaa nipistelee ihan niin kuin menkat alkais muttei kuitenkaan tule mitään vuotoa.Kuinkahan kauan tätä testailua kannattaa jatkaa jos tätiä ei vaan kuulu? Mutta onnea tosi paljon kaikille plussainneille! Ei mikään voi olla niin ihanaa kuin saada ne plussat näkyviin:)
nyt kp 21/29-30 ja eilen illalla kärsin aivan järjettömistä alavatsakivuista. ilta töissä meni kipristellessä ja mahaa varoen, oli siis niin kipeä etten muista samaa kokeneeni kyllä koskaan... illalla päätin, että kokeilen ovulaatiotikkua ja kas: tikkuun pärähti selkeä testiviiva!! tässä vaiheessa kiertoa...
en ymmärrä enää yhtään, mutta viikon päästä oon varmaan viisaampi...
-Polluxia, kp 21/30, yk 4
taida oikein luottaa enää noihin ovistikkuihin, kun vähän väliä joku on ymmällään niiden kanssa, tuntuu että viivoja pärähtelee tauluun ihan milloin sattuu :D tosin vasta tässä kierrossa ekaa kertaa niitä itse kokeilin ja en saanu yhtenäkään päivänä mitään. Ilmeisesti olin liian ajoissa kun kiertokin vissin venähti...
Alavatsa on omituisesti ollu kipeä muutaman päivän ja väsymys on hirveä! Liekö sitten kevätväsymystä tai jotain ja alavatsakivut voi enteillä menkkoja. Perjantaina viimeksi tein testin, mutta jos ei kohta tätiä tuu, pitää tehä uudemman kerran. Aikas jännät paikat on vieläkin =)
-kattu kp36
No aha. Tänään kp33/32, ja testasin aamulla (clearblue digital). En kyllä uskonutkaan plussaan (silti toivo eli, niinku tiedätte...) Kierto sitten vissiin iiihan viturallaan ja mistään en ymmärrä enää mitään. Taidan nyt rauhottua ja odotella....hmmm niin mitä? ovista..? menkkoja....? Tiputteluvuoto on loppunut, et ehkä ne olivat sitten menkat. Mut jos se "välivuoto" niin eikös pitäis tulla menkatkin.. Ehkä pillerit vielä tekevät kepposiaan. Tiuputteluvuodosta päätellen kohtu ei ainankaan pysynyt nyt kasassa... Alavatsanipistelyjä on muuten joka päivä, on r-a-s-i-t-t-a-v-a-a seurata niitä ja arvailla ties mitä. Ovistikutteluun en myöskään haluis lähteä, niin moni on tuntunut niiden kanssa tuskailevan.
Tsemppiä Polluxiallekin epätietoisuuteen ja tsemppiä Kattu ja muut testailijat. Niin ja onnea hurjasti uusista(kin) plussista.
Vilho kp33/30-32 tai jotain....
Tsemppiä kyllä kaikille jotka tämmösessä piinassa on. Itsellä vähän sama homma menkat myöhässä ainaki jo 15pv. Mut testit näyttää negaa. Epäilen olevani kylläkin vasta rv4+?. Jospa ne ensi viikolla plussaa näyttäis tai tulis selitys menkkojen poissa ololle. Huomenna lääkäri jospa se osais auttaa.
Onnea plussanneet, onpa hienoa kuulla! :)
Olen taustaillut muutamat päivät; hämmennystä ja pettymystä. Nyt on KP 28/n.30. Kahdeksan päivää sitten eli KP20 alkoi tuhruttaminen, valkovuodon seassa ruskeaa, eilen vähän juoksevampaa, koko ajan kuitenkin ruskeaa. Tuhrutusta pari kertaa päivässä ihan vähän. phsuojaa en käytä.
Luovutus ja pettymys iski, kun vuoto jatkui. Kyseessä on varmaan epäsäännöllinen kierto, en ehkä edes ovuloinut, kohtu ei pysy kasassa... mitä lie. Mitään muita oireita ei oikeastaan ole, pientä juilimistä oikealla puolella ja keskellä.
Nyt sitten olen jostain tähtitieteellisestä selittämättömästä syystä herättänyt itseni jälleen toivomaan. Saamarin google, mutta kovin harvinaista (joka neljäs) alkuraskauden ruskea)vuoto ei tunnukaan olevan ja hyvin monessa tilanteessa harmitonta. Tai sitten merkki kohdunulkoisesta raskaudesta...
Miksi hankin itselleni pettymyksen tieten tahtoen?!! Kummallinen on ihmismieli. Kevään odotusta ja plussia kanssasisaret.
Vilho kp28/30-32