Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjat 2010

26.02.2010 |

Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.

Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...

-Polluxia kp2/30, yk3

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää ny kumma. Ovis pitäis olla NYT, mut mikään ei tunnu miltään. Ihan samat fiilikset kuin sulla Haaveilija82. Ei limaa ei repiviä kipuja, mitä oli viimeksi. Jos se oli/on, niin hyödynnetty kuiteski, mut mitään en kyllä odota tapahtuvaksi. Herää epäilyt, toimiiko nämä värkit olleskaan.

Harmin pala menkoista MäntäneN. Piinaviikkoilijoille erityisesti tsempit! Tulkaa kertomaan miten käy.

Vilho kp 18/30-32

Vierailija
42/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meneillään kp 21/ehkä noin 34 ja en meinannut aamulla päästä millään sängystä ylös. Tässä nyt tunnin verran ollu jalkeilla ja olo on mitä kamalin; suoraan sanottuna oksettaa! ja palelee ja muutenkin ihan ihme olo.

Ovista oon yrittänyt bongailla viime viikolta alkaen mutta ei ole näkynyt. Voisihan olla mahdollista että ovis olis ollu jo ennen kun aloin testata kun ei tuosta kierron pituudesta ole mitään varmuutta vielä. Tai sitten toivon liikoja ja tää on jotai oksennustautia.. Mutta ei voi kyllä ihan pelkkää mielikuvituksen tuotetta tämmönen olo olla.

Nyt kun ajattelee niin on kyllä ollut jo varmaan noin viikon sellasia omituisia tuntemuksia tuolla alavatsan seudulla. Liekö se sitten kuvittelua mutta enpä tiedä...täytyy toivoa parasta ja koittaa malttaa vielä olla testaamatta. Pitää katsoa onko tämä ohimenevää vai jatkuvaa tämä olo. Täytynee vissin lähteä sänkyyn lojumaan...

-kattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuo minusta kuulostaa ihan alkuraskauden oireilta, vaikka minulla ei niistä vielä kokemusta olekaan. Äitini kertoi hänellä olleen juuri tuollaiset oireet, varsinkin palelua.

Toivotaan parasta!

Minä taidan jatkaa tämän viikkoa ovis-tikuilla testausta jos ne kerran voi näyttää raskauden. viikon päästä sitten oikea raskaustesti, hui. Mulla ei kyllä muita oireita paitsi nippailua alavatsassa ja outoa kutittelua.

Vierailija
44/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tämä olo hyvin sopisi raskausoireeksi ja ajallisestikin voisi olla hyvinkin mahdollista, mutten uskalla vielä innostua kun on ollut liikkeellä nuita kaikkia noroviruksia sunmuita... Iltaa kohden olo parantunut mutta päänsärkyä on ollut koko päivän. Saas nähdä miten huomisaamu..!

Huhhuijaa ku on kyllä nyt piinaviikko mullakin :D jos sitä pääsiäiseen odottelis ja sitten testailisi!

Ja evelina, kiva kun samoissa tunnelmissa nyt mennään :D tsemppiä!

Vierailija
45/114 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuntunut lähestulkoon normaalilta. Hirvittävän väsynyt olen edelleen, mutta ehkä on rytmi vain sekaisin tai jotai muuta. Ei siis havaittavissa eilisen kaltaista pahaa oloa. Toisaalta hassu juttu kun kesti vain tuon yhden aamun ja iltapäivän eli tuskin mitään virustautiakaan oli... Ei se auta kuin odotella ja kuulostella omaa kroppaa. Testin teen kuitenkin viikonloppuna, ihan varuilta ja malttamaton kun olen =)

Vierailija
46/114 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt viluinen olo ja vähän öllöttää, eilen oli pääkipiä. Mutta toiseen ketjuun kirjoitinkin että onhan sitä noroa nyt liikenteessä.. Viikonloppuna vois kanssa testailla jos ei miään kuulu, tekis mieli tehdä jo joku herkkä testi, mutta ei kannata vielä kun ei ole menkatkaan myöhässä.

Vierailija
47/114 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sairaspäivää flunssan kourissa viettävä joka liittyy pinoon. Viluttaa, pää kipeä jne, mutta raskausoireiksi en kyllä uskalla laskea... Bongasin oviksen tossa reilu viikkko sitten, mut pääsiäismaanantaihin pitäisi jaksaa odottaa ennen testaamista. Ekoja menkkoja odotellaan tammikuun jälkeen, kun lopetin pillerit, mutta ultran avulla saatiin hyödynnettyä jo eka ovis. Tuskin kuitenkaan heti olis tärpänny.

Pää ihan sekasin kun pitäis työhaastatteluunkin huomenna mennä. Ei vois huonompaan aikaan osua...

48/114 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan parin edellisen kanssa. Onneksi on tää palsta niin voi purkaa ajatuksia. Raskautumattomat kaverit ei ehkä ihan jaksa joka heti kuunnella mun vauhkoamista.

Maanantai olisi siis virallinen testipäivä, mutta taidan aloittaa jo viikonloppuna. tänään ollut viluinen ja itkuinen päivä, ekaa kertaa. Toisaalta olen kyllä herkkä tirauttamaan itkut vaikka mistä syystä, eli tuskin voi laittaa raskauden piikkiin. Mutta mahaa nippailee edelleen. voi miksei olis jo viikonloppu???

Vierailija
49/114 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis KP5 menossa, vuoto nyt suurin piirtein loppunut. Eilen (vuodon aikana siis) näytti Donnatest ihan selviä ovulaation merkkejä. Tänään ei enää, joten silloinhan ovulaation olis pitänyt olla viimeistään eilen.

Miten hitossa ovulaatio olisi KP4...

Jos on ollut muissakin kierroissa ni selittäisipä ainakin miksei ole raskautta näkynyt, koska vuodon aikana ei olla kyllä yritettykään...

Tsemppiä vaan evelinalle ja muille testausta odotteleville...

50/114 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään erikoista, kp 24 menossa n.30:stä. Ens viikon perjantaina ajattelin aikasintaan testailla, ellei oo menkat alkanu. Tää toivottaa kanssa tsemppiä ja hyviä hermoja testailujen kanssa!! :)

Toivottavasti moni meistä saa joululahjaks sen mitä on toivonu ;)

Kati

Vierailija
51/114 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin sitten tekemään sen testin jo...nega tuli tietenkin taas. Täytyy myöntää et oon tosi surkeena jo, mun sisko siis oli oikeessa, jos oisin sinne lauantaille jättäny testailun, ois synttäripäivä ollu pilalla.

Rinnat on edelleenkin (viimeset 2vkoa) arat, varsinkin nännit. Alamahaa jomottaa, etenkin iltapäivisin. Joku hormoonihäiriö sit varmaan kun ei tämä raskaudestakaan näyttänyt johtuvan. Nyt vaan sit odottelemaan sitä tätin tuloa.

Pikku3 kp 26/28 yk9

Vierailija
52/114 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein negan, kp 25/27 kun hätähousu olin. Nyt odotan että alkaako vai eikö ala, oon varma ettei ala ;) Oon valmistuatunu että putoan korkealta ja kovaa mutta toivon muuta toki. Mulla ei rinnat ole tuntunu miltään, välillä vatsaa jomottaa ja palelee..saas nähä.

53/114 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan selittäisi aika lailla. Onhan se ovis aikas aikaisessa vaiheessa, mutta mahdollista kyllä. Tuon perusteella niin ei kun puputtelemaan vaan vähän aikaisemmin. Nyt vaan heti hommiin, niin saattais ehtiä vielä tähän kiertoon.

Uuah, taidan testailla jo perjantaina vaik onkin yliaikaista. Ei pysty enää oottelee...

Vaikkakin mun masukkituntemukset on hävinnyt tänään kokonaan, joten ei varmaan taaskaan onnaa..

Vierailija
54/114 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ovis tosiaan varmistui ahkeralla testaamisella. Oli eilen.

Pupuiltu on toissapäivänä ja eilen, mutta mun kuukautisvuoto ei ole siis vielä tänä aamunakaan kokonaan lakannut.

Eli jos ovis on ollut joka kierrossa tähän aikaan, niin tää on kyllä eka kerta että on siittiöitä matkassa.

Onko kellään käsitystä siitä, miten toi vuoto vaikuttaa ovikseen? Ts. tarkoittaako KP5 ovulaatio sitä että munasolu irtoaa "etuajassa" keskeneräisenä / vähempi elinkelpoisena? Entä tarkoittaako se sitä, että kohdun limakalvo ei ehdi kasvaa niihin mittoihin että kiinnittyminen on mahdollista? Tai tuleeko munasolu vuodon mukana pois ennen kuin kiinnittyminen olisi edes ajankohtaista? Mulla nyt sentään niin kiva tilanne, että ovis on ihan viimeisen "vanhan vuodon" aikana, eikä siis silloin kun vuoto on niagara-luokkaa. Ja kai sillä munasolulla hetki kestää siellä munanjohtimissa, joissa vuotoa ei (kai?) ole?

Äsh. Paljon kysymyksiä. No, nyt on ainakin pistetty nuijapääparvi liikkelle oikealla hetkellä, joten siitä ei pitäis jäädä kiinni.

Vierailija
55/114 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti odotteluun Zoeylle, noihin kysymyksiin en pahemmin osaa vastailla, mutta itse luulisin kyllä että irrotessaan munasolu on jo valmis ja kroppa valmis vastaanottamaan sen, eiköhän luonto hoida. Ei kannata uskoa kuitenkaan varmasti koska ihan luulopohjalta arvelisin :) Toisaalta jos vuotoa vielä on niin mitenköhän kiinnittyminen onnistuu...mutta eiköhän siihen mennessä vuoto ole jo loppunut.

Itse ajattelin tehdä testin huomenna vaikka onkin vähän aikaista vielä mutten pysty odottaa! Sen yhden aamuisen pahan olon jälkeen on ollut aika tasaisesti pientä kuvotusta ilmassa. Toivo on korkealla enkä enää oikein usko tuohon norovirukseenkaan kun ei minkäänlaisia flunssa tai muitakaan tautioireita ole näkynyt. Yleensä jos saan pikkunuhankin nousee heti kuume. En siis usko että nyt kipeänä olisin kun ei kuumettakaan ole ollut.

Ovistakin olen tikuttanut ahkerasti ja sitäkään ei ole näkynyt joten ilmesesti ollu sitten jo ennen tikutuksen alkamista. Muuten kyllä pitäis jo olla ellei oo jääny pois jostain syystä. Kuitenkin jo kp24 menossa. Hiih ku jännittää! :))

Vierailija
56/114 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoeylla jännä tilanne, itse asiassa oon ite alkanu miettiin samaa, että mulla ovulaatio ei kyllä tuu puolivälissä kiertoo... Nyt mulla on niitä o- testejä ja niiden ohjeissa käsketään aloittaan testaus kp 12-13... Nyt kp 9/29 ja tuntuu vasemmalla puolella jänskää kipua... Joten oliskohan nyt sitten sitä. Toivotaan ettei, mies kun on reissussa maanantaihin asti :D

Laskeskelin tuossa ikivanhalla raskauskiekollani, että tästä kierrosta olis laskettu aika 30.12!! Tosin, mun kokemuksella siihen saa laittaa sen 14 pv lisää, eli tammivauva olis varmaan nyt tilauksessa :)

Voi, kunpa nyt tärppäis...

Plussatuulia kaikille!!

-Polluxia, kp 9/29, yk4

Vierailija
57/114 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tossa äsken uuden testin ja sekin näytti negaa et kai tässä vaan pitää taas niellä tappionsa ja odotella sitä tätiä saapuvaksi.

Pikku3 kp28/28 yk9

58/114 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 25/31 ja testasin negan. Tosin vielä on pientä toivoa kun olen vähän ajoissa tuon testailun kanssa. Mutta masuksissa tuntuu siltä kuin menkat alkais hetkellä millä hyvänsä, joten joululahjahaaveet taytyy vissiin unohtaa, plääh.

Ja huomenna uus testi..

Vierailija
59/114 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku teillä piinaavia hetkiä käsillä.

Tekee mieli kertoa että itse tein testin viikko oviksesta->nega, jota odotinkin.

Mutta oli niin oireinen olo:aamuisin lievää kuvotusta,rinnat arkana ja pinkeenä,toisesta nännistä tuli jotain nestettäkin yhtenä aamuna?!Ja kovaa menkkajuilintaa,miten se onkaan niin saman tuntuista kuin just ennen menkkoja.

Tein sitten testin tasan sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa ja plussa tuli:)

Ja ovis oli kp 14,peitot heilu kp12-13,saa nähä kumpiko tulee.. :)jos tässä nyt niin pitkälle pääsee..

Valtavasti positiivisia ajatuksia ja testejä teille kuumeilijat!

60/114 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kp 26/31 tänään ja pp12. Testasin jo eilen clearbluella ja tulos ei raskaana. Tänään tein predictorilla ja tulikin haalea viiva. Siis tosi tosi haalea, mutta viiva kuitekin. En uskalla vielä riemastua, mutta kyllä alkaa nyt tosissaan jännittämään. Tiedän, että testit voi näyttää negaa vaikka olisikin raskaana, mutta oletteko kuulleet, että näyttäisi positiivista vaikka ei olisikaan raskaana. Ei kai tuo minun viiva nyt ihan vielä positiivista tarkoita, mutta ainakin toivoa on vielä. Kääks!