Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjat 2010

26.02.2010 |

Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.

Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...

-Polluxia kp2/30, yk3

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhka, minulle aikanaan lääkäri sanoi, että jos yrität lapsia, yritä heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Ymmärsin, että hormonitaso on korkealla pillereiden lopettamisen jälkeen, kun oma kroppa alkaa hommiin. Silloin kun lääkäri tämän sanoi, olin syönyt pillereitä noin 10 v.

Tämä on sitten taas kuulupuhetta: jos heti lopettamisen jälkeen raskautuu, voi tulla varhainen keskenmeno. Kohdun heikoista limoista väitti joku tämän johtuvan. Mene ja tiedä. Mutta näin olen kuullut.

Yksilöllisiä hommia kaikki, kuten myös kierron palautuminen ja muut oireet lopettamisen jälkeen. Saas nähdä nyt, miten itselle käy. Pillerit olen jättänyt siis vuoden alussa.

Kuulumisia ei oikeastaan ole. Ikävä omaa miestä. Onneksi ja sattumalta on taas paikalla tärppipäivinä ;). Niitä odotellessa.

Aurinkoa!

Vilho kp 7/30-32

Vierailija
22/114 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tosiaan super vahva ja nopea ovisplussa. Tänään vielä plussa, mutta hieman heikompi verrattuna eiliseen. Tosin selkeesti tummempi viiva edelleen. :)))

Tänään masussa hieman nippailuja ja illalla irtosi limatulppaa. Nyt helpompi sitten seurata kroppansa toimintaa tulevissakin kuukausissa, jos ei tärppää, kun oon aina välillä ihmetellyt tuota klimppilimaa.. Siksi sitä nimitän. Mutta valehtelematta irtoilee kynnen kokoisia klimppikasoja.. Samanlaisia kuin ennen synnytystä.Sori, yksityiskohtaiset selittelyt, mutta helpottanee jotain itsensä tutkimisessa, vaikkakin olemme yksilöitä. ;)

Eli hyvin on hyödynnetty ovista, tosin aamulla otti koville kun mies kieltäytyi aamuseksistä väsyyn vedoten.. Joka päivä kohta viikko harjoiteltu vauvan tekoa, tiistaita lukuunottamatta.

Mietinkin, milloinkohan se munasolun irtoaminen nyt sitten tapahtuu vai joko tapahtunut?? Kierto tulee olemaan 30+

Kp 16/28-34, yk liian monta, kohta 2v!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kyllä niin outo.

Tänään olo ihan kamala, oksettaa ja maha ihan sekasin-- ennen aattelisin, että nyt on ovis.. No juu, tuohon kaiken päälle, mä itken täällä ilman syytä.. Itkettää vaan. Taitaa tosiaan hormonit olla hieman sekasin..

Kp 17 jo... Miehellä ja pojalla kuun lopulla synttärit, ja ois niin ihana lahja positiivinen raskaustesti... Tosin poika toivoo enempi maastopyörää kuin sisarusta-- uskoisin.. ;)

24/114 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 29/27-28 ja äsken testattu. Hieman testiajan jälkeen siihen ilmestyi erittäin haaleaakin haaleempi, melkein silmin erottamaton haamuviivan puolikas. Joko silmäni valehtelevat ja mersu saapuu kylään vain myöhässä, tai sitten.. :) En uskalla edes ääneen ajatella asiaa vielä, iiik! Taidan odottaa vielä malttamattomana muutaman päivän ja testailla sitten uudestaan..

Vierailija
25/114 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joulukuulla edelleen...

nyt kierto vaan 28 pv, joten ilmeisesti jotain heittelyä on nyt sen kierukan jälkeen.

vastoin periaatteitani lähden nyt tilaamaan ovulaatiotestejä ja katon mitä ne mahdollisesti auttaa...

Polluxia kp 1/28-30, yk 4

26/114 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas pidetty muutama kuukausi hiljaiseloa, mutta taas ollaan kuulolla :)

Nyt olis kp 17 menossa ja kovasti ollaan ovista koitettu bongailla. Ens kuussa tulee yritystä vuosi täyteen :/ Mikään ei kyllä vois olla parempi joululahja kun pikkunen nyytti sylissä. Vaikka aina oonki ajatellut että, mun lapsi ei synny loppuvuodesta, mut tän yrityksen jälkeen on ihan sama koska syntyy, kunhan syntyy :)

Kati kp17/30 yk11

Vierailija
27/114 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä täällä taas pyörii... olo on sellainen ettei jaksaisi odottaa. Mitään. Kiva lukea kuulumisia, pidetään pinoa korkealla ;)

Kp 13, ovis pitäisi tulla lähipäivinä. Ehkä muutamaa (kuviteltua) nippausta ja tänään ihan vähän runsaampaa vuotoa lukuunottamatta ei vielä oireita.

Tsemppiä kuumeiluun,

Vilho kp13/30-32

Vierailija
28/114 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 22/28--jotain. Ovisplussa bongattu kp 15, eli viikko vielä piinailua.

Tissit turvonneet, ja hiukan nännit aristaa. Ja välillä ihme kipuilua/jomotusta niissä.

Tuntuu, että menkat alkais jo, ihminen vetinen olo koko ajan.

Nukahtanut joka ilta aikaseen.

En tiedä, välillä tuntuu, että saattaisin olla raskaana, välillä taas siltä, ettei kuiteskaan-- kuhan kuvittelen ja toivon.

Pientä nippailuja oli, kadonneet.

Kurkku kipee, flunssaa liikkeellä.

kp 20 heräsin menkkakipuihin, loppuivat päivän mittaan. Tänään ihan vähän tuhrua housuissa..

Saattaa enteillä tosi lyhkästä kiertoakin, joten en liputa..

Lauantaina aattelin herkällä vaan kokeilla, tuskin mtn näyttää, mutta en voi vaan olla testaamatta..

Ovistesteissä suht vahvat viivat nytkin..

29/114 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai taas tietää että yks vanha työkaveri on raskautunu, saa vaavin heinäkuussa. Ei ihan kauheesti innosta onnitella muita, kun ei itteä "onnista". Tosin, ei voi tietää että kuinka kauan toiset on yrittäny...

Mulla ollu parin viime kierron aikana kans jotain ihme raskausoireita, esim rintojen aristusta, kauheeta pissahätää ja mukamas huonoa oloa ja väsymystä. Mut pyh, täti on aina tullu kylään ja noi oireet on varmaan ollut hyvän mielikuvituksen tuotetta.

Onko täällä kellään kokemusta clomeista? Millä perusteella lääkäri voi ehdottaa niitä?

Tuntuu vaan että tekis mieli koittaa kaikkea mahdollista että sais oman vaavin. Tuli äskenkin paha mieli kun kattelin naamakirjasta vanhojen koulukavereiden kuvia ja useammalla on jo 2-3 lasta...

Vierailija
30/114 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa viimeinen viikko jännitystä, koska kierron pitäisi vaihtua viimeistään kuun vaihteeseen mennessä.

Tänään KP22/23-28, aikaisimmillaan voisi siis alkaa huomenna. Viime kierto oli 24 päivää, joten voi olla että viikonloppuun mennessä on jo pakko testata. :) Tosin ovista olin bongaavinani KP13-14 aikoihin, jotenka sen puolestahan kierto olis 27-28. Mutta kun mitään selkeetä bongaamista ei tapahtunut, niin enpä tiedä mitä ajatella.

Vierailija
31/114 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa eilettäin hommasin kasan ovistikkuja ja nyt sit eilen aloitin testaamisen. Miinustahan se vielä näytti mut on vähän hakusessa tuo oikea ajankohta. Nyt siis kp17/noin 34 eli tämän viikon lopulla tai ens viikon alussa se laskujen mukaan pitäisi tapahtua jos kierto pysyy suht samana. Saas nähdä..

Nyt kun tuolla on tuo esittelypinokin niin pitäisiköhän sitä ennemmin kirjoitella sinne vai tänne..? hmmm

-kattu ja keväinen fiilis vaikka onkin pakkasta yli 10 :)

Vierailija
32/114 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olla tärppipäivät käsillä huomisesta lähtien. :) Toivotaan parasta! Itse en vielä ole ovistikkuihin lähtenyt. Tää kevät on ollu todella työntäyteistä ja stressaavaa aikaa, niin en halua vielä "tikkustressiä" lisäksi.

Toi on kyllä masentavaa toi naamakirjasta kattelu, kun monilla samanikäisillä tai nuoremmilla on lapsia. En koe itteeni vielä vanhaksi (25v) "ensiyrittäjäksi". Toisaalta toukokuussa saan jo toisen ammattitutkinnon. Olen kyllä tyytyväinen kun oon opiskellu "ilman lapsia", kun seuraa ystävien taistelua opiskelun ja perheen tasapainoilussa. Mutta nyt meillä olis lasten aika, jos niitä siunaantuu.

Toivon todellakin kaikille plussatuulia!!!

Viuhka :)

33/114 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinpa tuossa äsken että tää olikin joulukuisten pino.. Marraskuisiin kirjottelin siis viime kuussa, mutta nyt hieman taka-alalla ollut, jotta sitä vauvastressiä olisi saanut vähennettyä.

Eli siis esikoinen haaveissa ja yrityskierto 4 olisi menossa, tai tjottailua lähinnä ollut. Nyt kp 30/27-28. Oireita ei oikeestaan lainkaan, menkkajomotusta ja tukkoisuutta lukuunottamatta.

Eilen kirjottelin haamujen haamusta joka hädin tuskin silmin erottui, tänään testattu samaisella prisman liuskatestillä ja ihan kuin olisin erottanut hieman selvemmän haamujen haamun.. Epätodellinen olo kuitenkin ja kävin vielä apteekin testin ostamassa huomista varten, että miehen kanssa saadaan sitten huomenna yhdessä testata :) Mahd. La sattuisi sitten marras-joulukuun vaihteelle..

Vierailija
34/114 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi menkkajomotus + rintojen särky / ihmeellinen aaltoileva tunne. Heräsinkin menkkajomotukseen. Tosin niin heräsin myös toissakierrossa. Viime kierrossa ei ollut jomotusta lainkaan, joten tästä ei voi päätellä mitään. :)

Välillä tuntuu että joku polte/kuuma aalto oikein humahtaa rintoihin. Ehkä tätä on ollut ennenkin, ehkä ei. En enää uskalla lähteä veikkailemaan.

Joka tapauksessa tämmöisenä päivänä asian pitäisi ratketa vuodon alkamisella viimeistään töiden loppumisen aikaan (mun vuoto alkaa aina työaikana, jostain syystä ;)

35/114 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää rämähti alas taas pilvilinnoista..

Eli kp 1/ 27-30? Valtava vatsakipu alkoi yöllä ja aamulla sitten vuoto.. Ei muuta sanottavaa tällä hetkellä :'(

Vierailija
36/114 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tohkeissani kirjoittelen ja meni jo pinotkin siinä sekaisin..tuosta esittelypinosta höpisin vahingossa.

Voi harmi MäntäneN, tsemppiä jaksamiseen ja uuteen yritykseen! Kuten myös kaikille muillekkin tsemppiä!

Vierailija
37/114 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä piinaviikko alussa, ajattelin testailla synttärin kunniaksi ens lauantaina, jos ei oo sitä ennen täti pamahtanut kylään. Sisko vaan sano et jos sit tulee nega niin oot potutuksessa koko synttäripäivän, lupasin etten oo...kai sitä jo vähän on turtunut kun negoja on tässä jo 8 testailtu aikasemmin. Plussatuulia puhallan täältä meille kaikille

Pikku3 kp21/28 yk9

38/114 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljäs inssi tehty ja pääsen testailemaan viikon päästä maanantaina. eli jos nyt vihdoin olisi onni myötä niin juuri jouluksi syntyisi maailman ihanin lahja. Viikko vielä piinailua..

Vierailija
39/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 23/27-. Mikään ei tunnu miltään, luultavasti ei tartte alkaa suunnitella erilaista joulua :( KP 12 tuli kirkasta veristä vuotoa, se oli kai ovisvuotoa, ja vähän alavatsaa nippaillu myöhemmin mutta ei mitään muuta. Rinnatkaan ei oo kipiät vaikka kuinka niitä kokeilisi ;) Mutta tsemppiä kaikille, kyllä meitä vielä onnistaa.

Vierailija
40/114 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP3/23-27 menossa. Ehdin jo etsiskellä tammikuun pinoa, mutta näemmä vielä osuisi vuodenvaihteelle LA, eli joululahjoissa vielä.

Näin jälkeenpäin laskettuna ovis menikin viime kierrossa ihan ohi, mies oli polttareita viettämässä. :)

Tähän kiertoon ei sitten taas kauheasti ehditä keskittyä, koska ovis on viikkoa ennen häitä. Mutta jos vaikka tjot-kiertoa sitten tähän väliin...