Joululahjat 2010
Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.
Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...
-Polluxia kp2/30, yk3
Kommentit (114)
Tsemppiä testiin Kattu, pidetään peukkuja :). Mitens Fazerina, onko tullut selvyyttä tilanteeseen?
Enpä tiedä miksi tänne joululahjoihin enää edes kirjoittelen. KP on nyt 35, ei tätiä. Tämä on varmaan ovuloimaton kierto. Ruskeaa tuhrua tulee silloin tällöin. Mitään muuta oireita ei ole kuin nippilut ja alavatsakivut, luulen aina iltapäivällä että täti kolkuttaa, mutta ei. Jotain tapahtuvaksi tässä odottelen, turhauttaa. Varailen yksityiselle lääkärille ajan, ellei ala kuulua ensi viikolla.
Aurinkoa ja tsemppiä kaikille!
Vilho kp 35/30-32
Kaikki testit näyttää edelleen negaa,kp 30/28. Aamulla olin varma että täti tulee,mahaa nipisteli sen verran häijysti. Rinnat tosi turvonneet mutta ei kuulu tätiä muttei näillä näkymin jouluvauvaakaan. Ilmoita heti Kattu miten kävi. Toivon kovasti plussaa kaikille!!
Täällä on siis montakin samassa tilanteessa. Tänään tuosta aamupäivästä alkaen on minullakin vääntänyt vatsaa niin vietävästi. Pitäisköhän sitä tuottaa itselleen pettymys ja testata toisen kerran huomenaamulla... silloin olisi normikierron +4 päivä. Ja aamupissasta. Pettymyksenpelosta huolimatta en nyt taas muutakaan mahda...
Tosiaan tsemppiä testailijat ja heti kertomaan sit!!! :)
Vilho kp 35(+3 yli kierron)
ainakaan tänne. Täti tuli kamalien kipujen kera ja mikä oudointa, rinnoista tuli maitoa tai jotakin valkoisen kellertävää nestettä.Meinasin saada paniikkikohtauksen kun katoin miksi rinnat niin oudon tuntuiset. Toivottavasti teillä muilla parempaa onnea!Mulla nyt mieli mustana ja siipi maassa mutta eiköhän tämä tästä.Mutta kyllä tämä pettymys on aina niin kitkerää:(Mutta jään jännittämään ja toivomaan teille muille testaajille onnea matkaan.Ja ite siirryn tuonne tammikuun toivojien pinoon...
Tavataan tuolla "Tammikuu on toivoa täynnä" ryhmässä. Näkyy moni meistä sinne siirtyvän :D Tsemppiä edelleen kaikille! Melkein jo itse tein TAAS testin, vaikka viime viikolla oli ne menkat. Kun olivat niin niukat ja nyt on ollu monena päivänä aina päivällä tosi huono olo. Sitten menee jonkun ajan päästä ohi. Mutta en viiti kun ei muita oireita ole. Väsymys on normaalia ja flunssaa on liikenteessä.
Plussatuulia tammikuulle!
No menin idiootti tekemään sen testin. Joo joo uskotaan, en ole raskaana.
Kaikki ennallaaan muutoin, tuhruttelu ja vatsajuilimiset ja munasarjojen nipistelyt jatkuvat. Pakko sitä jotain on odottaa, eli odotan sitten sitä häjyilevää tätiä saapuvaksi.
Aurinkoa ja plussia! Ja katsellaan tammikuisissa tai jopa myöhemmin ;)
Vilho kp...öööh..36/30-32
mut totta se vissin on! Plussahan sieltä pärähti ja vielä ihan selkeä, ei mitää haamuviivoja! En uskonu silmiäni ja toisen tein perään ja positiivinenhän se oli seki. Ihan uskomaton olo kyllä nyt. La olis noin 20.12. En malta oottaa et mies tulee kotiin ja pääsen kertomaan :) Pitää nyt vaan toivoa et kaikki menee hyvin! Siirryn nyt tuonne odottajien puolelle, varovasti vielä kylläkin, mutta toivottavasti kuullaan taas siellä =)
Suuret pahoittelut teille kaikille joilla onni ei ollut nyt joulukuun pinossa myöten. Tammikuulle sitten :) Hirmuisesti tsemppiä!
Tuhannesti onnea Kattu! Sun kärsivällisyys kyllä palkittiin parhaalla mahdollisella tavalla. Mulla taas oikein suututtaa itteni kun piti tuhlata niitä kalliita testejä..rahaa palanu kaikenmaailman tikkuihin ainakin 100 e ja vasta sitten uskoin kun se täti tuli ettei todellakaan olla raskaana.Mutta jotenkin sitä niin toivoo ettei millään halua uskoa että vauvaa ei oo tulossa. Ja Vilho, suuret pahoittelut..täällä sulla ainakin varmasti yhtä pettynyt kohtalotoveri.Tule tammikuun pinoon ja jatketaan yritystä.Kyllä tästä taas noustaan:)
tänään kp 28/28-30, mutta aamulla tehty testi oli nega. olo kummallinen, hiukan lämpöö, tissit kipeet ja mahaa juilii.
jännään nyt sitten näillä oireilla että alkaako menkat parin päivän sisään vai tuleeko to- aamuna plussaa...
taidan olla viimenen joulukuinen :O
-Polluxia yk 5
Kuulun vielä joulukuisiin :)) kp 27/29 eli mahd la sattuisi uudenvuoden aatolle :D Ei oireita..
testattu hätäpäissään kaapissa lojuneella testillä, kun päikkäreillä näin jo unta kahdesta plussasta :) Samoin tein alko menkkakivut, et se tästä kierrosta.. Yövuorossa voi sit ootella tätiä saapuvaksi. Yk 6 lähtis käyntiin, eikä oikeesti millään jaksaisi enää odottaa sitä odottamista!!
Yksin vissiin täällä enään jännäilen.. Eli kp 31/29, täti siis ei saapunut vieläkään. Toista testiä en vielä tehnyt, en uskalla :D Menkkamaista jomottelua siis torstaista asti, muita oireita ei ole.. Katsellaan..
Tänään lähen ostaan sen testin! Sen verran kova tämä piina alkaa olla. Nyt kp38 jo...menkkoja ei näy mutta muutaman päivän on tuntunu ihan ku olis menkat mut ei vaan vuotoa oo. On jotenki turvonnut olo ja menkkakipujomotusta koko alakropassa, mahaa nipistelee ja lisäksi toissapäivänä tuli nännitkin tosi aroiksi. Koskaan ei oo tällaselta tuntunu muutaku menkkojen aikana..mulla ei kivut oo koskaan tullu ennakoivasti. Jännittää ihan hirveesti mut yritän pysyy tyynenä ja koitan ajatella et menkkakivut ne siellä vaan ilmottelee tädin tulosta, nii ei sit tipu nii korkeelta. Vaikka toivo on kyllä pilvissä!
Onnea myös kaikille muille =)