Joululahjat 2010
Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.
Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...
-Polluxia kp2/30, yk3
Kommentit (114)
surunvalittelut meille tädin kohdanneille. Tänään siis täti tuli kylään, pari päivää myöhässä tosin.
Pikku3 kp1/28-30 yk10 (näyttääpä jo hurjalta luvulta)
ollut matkassa tässä pinossa. Tammikuu on toivoa täynnä siis
Testailin tuossa perjantaina ja negaa sain tulokseski, mitä osasin kyllä odottaakin kun niin ajoissa vielä olin. Tässä pyhien jälkeen ensi viikolla jos testailisi uudemman kerran ellei tätiä näy ennen sitä... Nyt siis kp 27 meneillään.
Evelinalla kuulostaa hyvälle! Viiva kuin viiva vaikka haalea olisikin :D mutta en halua liikaa innostaa ettei pettymyksiä tule. Onnea matkaan!
testit näyttää negaa, menossa kp 29/27-28. Eilen luulin jo että menkat alko, vähän oli punertavaa valkovuoto mutta ei sittenkään..kai..
Joku voi minut vielä viime syksyltä/talvelta muistaa. Kirjoittelin silloin jnkn verran esikoishaaveilijoihin. Muiden muutosten keskellä (muutto jne) on kuumeilu ollut alkuvuoden aikas taustalla mutta nyt on homma aktivoitumassa- kaikin tavoin.
PCO todettu jo vuosia sitten. Kierto oli yhdistelmäpillereillä ok. Pillerit lopetin 08/09, jonka jälkeen muutama hyvä kierto (ovisplussa, liman muutokset, kierron pituus ok) mutta 11.12 alkanut kierto päättyi vasta 29.3! Eipä huvita enää päiviä siitä laskea... Helmikuussa kävin yksityisellä gynellä, joka totesi että limakalvoa on liian vähän kierron pituuteen nähden. Ei määrännyt Terolutia, koska ei ollut limakalvoa mitä vuotaa ulos. Teki sit lähetteen julkiselle ja sieltä tulikin pian käsky käydä verikokeissa (PRL ja TSH) ja varailla ALKUKIERROSTA aikaa kohdun ja munatorvien ultratutkimukseen.
Jotenkin vuodenvaihteen ja alkuvuoden tienoilla oli niin sählinkiä elämässä ettei yhtään jaksanut edes ajatella mitään tutkimuksia tai hoitoja. Liekö siksi tullut tuo megapitkä kiertokin? Nimittäin heti kun elämä tasaantui, mieliala tasaantui, pikkuisen paino tippui (ja aloitin helokkikapseleiden syönnin) alkoi vuoto ja pääsin siihen alkukiertoon ja käymään verikokeissa. Poli ei pysty tähän kiertoon kuitenkaan tota ultratutkimusta tekemään kun ei vapaita aikoja. Saatan kuitenkin päästä käymään muuten siellä koska kierto näinki sekaisin ja tämäkin vuoto ollut enemmän tuhruttelua. Miehen siemennestenäyte vietiin pääsiäisen alla. Hänelläki meni melkein pari kk asian kypsyttelyssä.
En ole täälläkään paljon vieraillut, mutta nyt tuntuu siltä että taidan tehdä comebackin:-) Ja koska kuukautiset kuiten olivat jollain lailla, mahdollinen la olis 2.12. Toivossa eletään ja Personalla ovista bongaillaan ihan senkin vuoksi että tiedän polilla sit sanoa missä mennään. Painoa yritän hiljalleen tiputtaa ja elää muutenki terveellisesti. Onneksi on kevät tulossa niin tulee liikuntaakin enemmän.
Aika hyvillä mielin mennään molemmat eteenpäin. Tuntuu että nyt on aika todella kypsä lisätutkimuksille.
Tinsku, kp7/jotain 30 ja miljoonan väliltä
yk olis jotain 5...
siinä mielessä etten enää osaa tulkita taulukosta laskettua aikaa oikein:-) Elikäs kuukautisista la olis 2.1.2011 eikä 2.12... No, muutama päivä sinne tänne. Pakko oli kuiten tulla oikaisemaan.
Tässä kierrossa testailin itsekin ekaa kertaa ovulaation paikkaa testien avulla. Donna-testi näytti saniaisviivoja kp 9-10 ja sitten taas kp 15-16. Kp 17 tikutin testillä erittäin selkeän ovulaatioplussan, joka vahvisti asian.
Jostain syystä Donna-testi näytti virheellistä tietoa lähestyvästä ovulaatiosta kp 9-10.
tein aamulla negan kp 28/31 eli tasan kaksi viikkoa inssistä. Viikonloppuna oli predictorilla haamuviivat mutta nyt tavallisella testillä aivan selkeä nega. Itkettääääääääääää...
Tietty ihan minimaalinen toivo vielä on kun ei tätiä ole vielä tullut kylään, mutta eiköhän se tuntemusten mukaan tule huomenna tai keskiviikkona. Plääh.
Meille on joululahja näillä näkymin tulossa, mikäli pysyy matkassa...
Tsemppiä kaikille tammikuun puolelle!
:)töpsy rv5+4 yk 12
ja miljoonasti onnea! Mulle ei vissiin käy yhtä hyvin kun tein tänään negan. Mutta äsken just tuli mieleen, että se oli apteekin oma testi, jolla sais testata vasta menkkojen alkamispäivänä aikaisintaan ja mulla pitäis alkaa vasta parin päivän päästä. Eli saattaa mulla ihan hitunen toivo vielä olla, mutta parempi vaan uskoa, ettei taas tiputa korkealta ja kovaa.
Onnea töpsylle, toivotaan että pysyy mukana! Kaikki pitää peukkuja pystyssä!
Täällä vietetään jännää aikaa, tänään on kp 29 n. 30:stä.
Toivotaan evelina et saat plussan! Ollaan varmaan testailemassa suurinpiirtein samoihin aikoihin! :)
kovasti töpsylle plussasta! Nyt kaikki onni myös pienen matkaan! Ja evelina, voi harmi nuo haamuviivat kun sitä alkaa jo innostua ja sitte pärähtääkin nega tauluun nii ei ole kiva :( mutta onnea myös sinne päin, vielä hitunen toivoa jäljellä!
Itse yritän sinnitellä perjantaihin asti että testaan. Nyt olis kp29, mutten oikein tuosta kierron pituudesta ole varma. Viimeks oli 34. Kamala kun on niin jännää kun täällä jännittää väkisinkin myös toisten puolesta =)
nyt sitten käytössä ekaa kertaa nuo ovulaatiotikut. aloitin sunnuntaina eli kp 12. ekana päivänä tikkuun ilmesty ihan haalee testiviiva, mutta eilen ei sitten enää minkäänmoista?!?!?
ohjeissa luki että 29-30 päivän kierrolla tikutus kannattaa aloittaa kp 12, ja niin mä tein. ilmeisesti ovulaatio oli sitten kuitenkin jo ennen sitä :O
en käsitä, mutta jatkan tikuttamista nyt kp 16 asti ja katon mitä tapahtuu...
-Polluxia, kp 14/29-30, yk4
Kattu, täällä myös ajateltiin testailla perjantaina. Tänään kp 30 n. 30:stä, viimeks oli kanssa 34, muuten ollu aika tasan 30. Plussatuulia sinne!! :)
En ole nyt muulla testannut (perustelin tuon donnatestin hankinnan itselleni sillä että sitten säästää tikutuskuluissa).
Jostain syystä mulla on tehnyt juuri kuten sullakin, eli nyt on alkuviikosta näyttänyt uudestaan niitä saniaisia.
Tähän mennessä siis donnatest näyttänyt plussaa:
KP5, KP6, KP10, KP11.
Kieltämättä siis 10-11 vaikuttaisi uskottavammalta. Molemmat vaihtoehdot on nyt hyödynnetty. :)
evelina, miten sitten lopulta kävi, ootko saanut varmistusta testituloksille? Luin noita sun pääsiäisviestejä nyt jälkeenpäin, ja ehdin jo innostua sun haamusta. Toivottavasti tulee plussaa!
En sitten malttanut odottaa testaamista perjantaihin saakka, kun oli viel testi kaapissa odottamassa viime kierron jäljiltä. Ja tuli PLUSSA!! Tai mulla oli tollanen clearbluen testi, ni luki suoraan että raskaana!
Nyt on naama yhtä hymyä, vuosi on tätä vauvaa tehty!
Tarvii vaan toivoa että pysyy mukana.
Hassua laittaa;
Kati rv4+2 :) :)
ei tullut mulle joululahjaa tälle vuodelle. Vähän mietin josko se inssi oli sittenkin liian aikaisin tai sitten pregnyl ei tehonnut koska mulla tuli ovislimat kolme päivää inssin jälkeen. tännän olisi ollut suunnittelukäynti lääkärillä, että jo tästä kierrosta olis menty ICF-hoitoon, mutta nyt makaan vatsataudissa enkä pääse lekuriin. Itkettääääää..en haluais yhtään taukoa pitää, mutta kai se on pakko.
mulla tilanne nyt se, että ovulaatiotestejä tehty kp 12- 16, joista 13-15 päivinä testattu kahdella tikulla. ja minkäänmoista testiviivaa ei testeihin tuu... joten ei ovulaatiota- ei jouluvauvaa :(
katselen viä ens kierron ja sitten soittelen lääkäriin. yhtään nuoremmaks kun en tästä tuu...
Polluxia, kp 16/29-30, yk 4
Ihanaa kun täällä tulee plussia niin sitä itelläkin toivo kasvaa :) nyt jännittää ihan vietävästi kyllä, huomenna testaan ja pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä. Testi tuolla kaapissa huutaa mun nimeä mut aion pitää pääni ja huomiseks säästän...
Tsemppiä kaikille muillekin ja pahoittelut ei-jouluvauvaa-uutisista, tammivauva sitten ;)
Hätäisenä tempaisin testin jo tänään kp26/31 tai pp12 ja outo haalea viiva siihen tuli. en kyllä yhtään tiedä, mitä pitäisi ajatella, paitsi, että jatkan testausta huomenna.
Aika outoon aikaan sulla tuo ovis, mutta ei kai se mahdotonta ole. Se kyllä selittäisi hyvinkin sen, ettet ole vielä raskautunut. Seuraavassa kierrossa heti vaan puputtelemaan..