Joululahjat 2010
Tänne kuumeilemaan kaikki, jotka toivovat haikaran vierailevan joulukuulla 2010.
Mulla kp 2, ei siis mitään erikoista kerrottavaa. Taidan kauppareissulla ostaa greippimehua...
-Polluxia kp2/30, yk3
Kommentit (114)
Joululahjojen toivoviin mukaan, kiitti.
Nyt kp 5/37. Toi 37 on normia pidempi, koska edellinen raskaus päätyi keseknmenoon 9+ :-(
Kaksi tyttöä meillä on ja ennen heitäkin jouduin kokemaan keskenmenon.
Mutta nyt hyvillä mielin eteenpäin. Toivuin yllättävän hyvin niin fyysisesti kuin henkisestikin keskenmenosta, toisin kuin siitä ekasta silloin 2002.
Ovistikut odottaa kaapissa, kohta niillä pääsee testaamaan. En ole koskaan bongannut ovista mitenkään limoista tai nippailuista, joten testit antaa vähän suuntaa, ovuloinko ollenkaan.
Tässä kierrossa clomifenit käytössä. Tytöt lähteneet clomien avustuksella. Molemmat keskenmenot ovat olleet luomuja. Onko näillä jotain selitystä, en tiedä, mutta nyt tosiaan clomeillaan tämä kierto ja toivotaan tärppiä.
Voimia kaikille :-)
-kuutti
Viime viikon yksi tuhrupäivä antoi toivoa, koska vasta tänään taitaa täti sitten tulla.
Tilasin itselleni huomiseksi ajan yksityiselle. Saavat ruveta selvittelee, miksi testeihin tulee plussa ja sitten alkaa vuoto-- keltarauhashormonin puutosta???
Kaksi vuotta tosiaan "yritystä" ja nyt oikeesti pakko löytyä syy..
päivät matelee hitaasti, tuntuu ettei loppukuu tuu ikinä.
mulla on edelleenkin sellanen kutina, ettei tästäkään kierrosta tärppää. jotenkin pessimistinen fiilis koko ajan, vaikkei ovulaatioaika oo viä ees ollut!
miehen kanssa jo mietittiin, että tää vuosi loppuun yritetään ja sitten joko pidetään mietintätauko tai unohdetaan koko projektikolmonen.
mitään ihmeellistä en oo tähänkään kiertoon tehnyt, greippimehua join viitisen päivää, mutta annoin sen sitten olla. tjottaillaan siis ihan luomusti...
-Polluxia kp 12/30, yk 3
kun tuossa just olin saanut kirjoteltua marraskuun puolelle kuinka "ei miltään" nyt tuntuu niin muuttuikin tuo kp 35/? nyt sitten kp 1/34 ja yk2. Eli sieltähän ne menkat tupsahtivat ilman miinkäänlaista ennakkovaroitusta.
Mutta oikein hyvillä mielin nyt olen kun sai tuon ekan kierron päätökseen ja kiertokaan ei mahdottoman pitkäksi venynyt pillereiden lopetuksen jälkeen. Ainakin tietää että kaikki tuolla toimii niinkuin pitääki :)
Eipä tässä nyt sitten mitään ihmeempää..ovista vain odottelemaan ja toivon että kierto olis suht säännöllinen! Tsemppiä vain kaikille!
Eli kp 4/28..eikun odottelemaan että alkaisi tapahtua.
Kp 8 ja ovistikussa jo suht vahva viiva. Aikas jännää, ja vaikka ennen olen ajatellut, että ei loppuvuoden vauvaa, mutta jotenkin se taas ei tunnu tärkeeltä. Tätä nyyttiä kaksi vuotta jo toivottu, joten joskos nyt oisi meidän vuoro.
En osaa vielä päättää toivonko marras- vai jouluvauvaa, mut ehkä tää joulukuinen olis sit kuitenkin realistisempi ajatus.
Tänään ostamaan ovistikkuja ja greippimehua... ja vielä 1kpl raskaustesti viime kierron varalta.
KP7/? menossa (ellei sitten 31/27). En yhtään tiedä odottaisko lyhyttä vai pitkää kiertoa, mutta jos lyhyttä niin tässähän vois olla ovis lähipäivinä tiedossa (KP 10-11 tms).
Apteekin mukava täti onnistui myymään mulle Donnatestin. Maksoi 43e, eli kyllähän se vähän kirpaisi, mutta onpahan nyt sitten testit niin pitkälle aikaa kun vaan voi tarvita. Olettaen että osaan sitä tulkita...
Mieskin innostui testistä. :) Sinänsä voi suositella kaikkiin yrittäviin perheisiin joissa miehellä on yhtään kiinnostusta tieteeseen/tekniikkaan. :)
Ekakertaa koko tän yrittämisen aikana mies oli innoissaan testaamassa ovista (paitsi multa myös itseltään - tuo kun ei käytössä kulu).
Vielä ei testin mukaan näyttäis ovista olevan, mutta tuo nyt on sellainen että sen käyttöä saattaa joutua harjoittelemaan ennen kuin tulokset on sitä mitä pitää. Nyt siis KP8, ja testinhän pitäisi näyttää myös lähestyvä ovis jo 1-3pv ennakkoon. Hyvillä mielin uskallan siis päästää miehen pe-la pois kotoa. Eiköhän se ovishuippu tule vasta sen jälkeen...
Ei mitään uutta menkkoja odottelen loppuvaksi, sen kuin huvikseni ja ajan kulukseni täällä kirjoittelen. Tuossa laskeskelin, että jos ei seuraavat menkat ennen sitä ala niin voisin testailla sopivasti ensi synttäripäivänä tuolla huhtikuun puolivälissä josko olisi tärpännyt. Olishan se paras synttärilahja ikinä :) Toisaalta paha pettymyskin..ehkä pitää kuulostella itseä ennen ku testaa ja jos ei tunnu miltään nii testata joku muu päivä ettei mee koko päivä masentumiseen. Nooh sen näkee sitten, aikaa vielä rutkasti, mutta pitkältä tämä odottelu tuntuu. Tulee kaikkea turhaa nippelitietoa laskeskeltua ja turhia suunniteltua. Jatkan siis odottelua!
tulevaa ovista, menkat just loppui, eli ei mitään uutta länsirintamalla
Pikku3 kp 6/28 yk9
nyt tuntuis siltä, että ovulaatio oli ja meni. ja nyt ainakin on hyödynnetty muutenkin koko alkukierto :D
tämmösiä tuntemuksia ei aiemmissa kierroissa ollut, joten peukut pystyssä elättelen toiveita :)
mitäpä muuta, töissä paska tilanne päällä, senkin takia toivon tässä nopeaa raskautumista. pääsisin sillä sitten syksyllä helpommalla.
no, aika näyttää :)
Polluxia, kp 16/30, yk3
Kiva kuulla että on kohtalotovereita. Mulla on töiden kanssa ihan sama tilanne. :)
Täällä testailtu donnatestillä eikä oo näkynyt mitään ovikseen viittaavaa. Kipuilua sen sijaan on, mutta tänään ei päästy pupuilemaan, eikä huomennakaan. Toivon mukaan siis donnatest on oikeassa. Joka kyllä selittäis aiemmat epäonnistumiset koska oon aika lailla luottanut et toi kipu kertoo ovis-ajankohdan... :/
No pomppaan nyt toivorikkaana pinoon... ;) Mulla on ovis just nyt, eli jos hyvin käy, meillä voisi olla maailman paras joululahja tulossa.
Polluxia ja Zoey, mulla sama tilanne, että töissä on ihan peetä. Mutta mä olen ajatellut kyllä lähteä lätkimään, tulin raskaaksi tai en! Erityisesti, kun luin tänään iltapäivälehdestä, mitkä on työuupumuksen merkit ja mulla täyttyi ne yhtä lukuunottamatta kaikki! Ja se yksi oli alkoholi, jota en juuri käytä äiti-ihmisenä... ;) Mutta artikkeli oli hyvä ja sai mut entistä vakuuttuneemmaksi päätökseni järkevyydestä.
Tsemppiä tähän kuuhun kaikille!
töpsy kp 19/32-35 yk 12
Toivottelen tsempit tähän kuuhun myös kaikille ja liityn haaveilijoiden joukkoon :).
Itsellä ei tosiaan mitään jännitettävää vielä, ovista laskeskelen ja odottelen. Menkat loppuivat eilen. Kierron vakiintumisesta en vielä pillereiden lopettamisen (01/10) jälkeen tiedä, mutta siihen 30-32 saa laskea. Joulukuulle ehditään, jos tästä kierrosta tärppäisi.
Vilho kp6/30-32
Kierto lyheni päivällä, mutta sehän ei mitään :) Kohta miehen kanssa kahdestaan talvilomalle, jospa se olisi kaikinpuolin onnistunut loma ;) Tsemppiä kaikille!
ei mitään uutta tai ihmeellistä, nyt kp 9 meneillään ja ovispäiviä vain odotellaan. Tylsistyttää vain niin vietävästi ettei tiedä mitenkä päin tässä olisi. Mutta on se ihana kun pääsiäinenkin kohta ja kyllä se kevät sieltä pikkuhiljaa tulee!
Enpäs ole ennen tikuttelemalla sitä saanutkaan, joten nyt tässä peruutin aamun jumppani ja huusin miestä lopettamaan hetkeksi työt.. ;D ( kotoa käsin tekee osittain töitä ).. :)
Mulla kp 15/29-34, eli tuliskos tollanen 31pvän kierto. :)
Aloitin tosiaan tyroksiinin syönnin.. Joskos auttaisi. :)
Täällä ilmottautuu yksi kuumeilija joukkoonne! Pillerit jätetty pois viime joulukuussa, mies teki jouluaattona päätöksen ;) Ja nyt siis siitä asti innolla kuulosteltu kehoa. Olen aiemmassa suhteessa yrittänyt lasta reilut puoli vuotta, mutta silloin jäi kuukautiset kokonaan pois ja koko homma oli hirmu stressaavaa. Tällä kertaa päätin, etten lähde siihen samaan vuohkaamiseen mukaan, mutta nyt oli pakko luovuttaa ;) Tällä hetkellä menossa siis 3. yrityskierto. Eka kierto oli 30 pvä, toinen 34 pvä ja nähtäväksi jää paljonko tämä on. Näissä kahdessa ekassa ja nyt tässäkin kierrossa rinnat tullee kipeiksi n.1,5 vkoa ennen kuukautisia. Maanantaina oli samanlaista repäisevää kipua liikkuuessa kuin viime kierrossa. Kävin ostamassa sylki- ja liuskatestejä ovulaation bongaamista varten. Ja tein sitten maanantai-iltana liuskatestin ja testi viiva oli tosi vahva, joten luotan/uskon, että kyseessä oli oviskiput. Vielä tiistai aamunakin näkyi selkeä viiva, mutta tänään ei enään... saa nähdä kuinka käy!
Kerkesin jo kuumeilemaan marraskuun puolella, kun voin pahoin muutan päivän. Tänään alkoi tuhnu vuoto ja itku pääs... Mies on reissussa, joten ei auta ku nyyhkyttää pettymys pois itekseen.
No, positiivista tässä on että nyt kierto olisi taas "normaalissa" 23vrk sitten, jota se oli mooonta vuotta sitten kun aloitin pillereiden syönnin. Ehkä pillereiden vaikutus olis nyt hävinnyt, raskaus olis edes teoriassa mahdollinen.
Rupee usko loppuu...
Tuhru enteilee tulevaa vuotoa, ja laskettu aika oisi ihan joulukuun alussa.. Kiertokin lyhentynyt viikolla nyt parissa viime kierrossa.. Kai se on ihan ok, tosin ovis taitaa olla liian myöhään normikiertoon.. Tarkoitan, että ovis vasta kp 18 ja kierto 27-28.. Ennen oli 32-34