Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
Valvon koska jäin palstailemaan kun mies meni nukkumaan.
ja en pysty nukahtamaan koska vain mietin että miten paska elämä mulla on.
Mpöemmat tahtois mut, toinen on komistus mutta typerä ja toinen taas mun sielunkuppani, mutta en tunne seksuaalista halua häntä kohtaan.
Vaikeaa!
Pitäisi siis valita joko sielu tai ruumis periaatteessa.
Kumman itse valitsisit ja miksi?
OIkeastaan olen jo valinnut tuohn sielun, mutta sitä ruumista on välillä ikävä ja kumpikin niin tahtois mut kokonaan....ei hitsit, tää on vaikeeta.
Pitäisi siis valita joko sielu tai ruumis periaatteessa.
Kumman itse valitsisit ja miksi?
OIkeastaan olen jo valinnut tuohn sielun, mutta sitä ruumista on välillä ikävä ja kumpikin niin tahtois mut kokonaan....ei hitsit, tää on vaikeeta.
mietin vain mistä saisin rahaa ensikuun vuokraan :(
mietin vain mistä saisin rahaa ensikuun vuokraan :(
tulis yrjö, mahaa polttanu koko päivän mut ei vaan yrjö lennä.
Oli hienot juhlat ja kaunis, umpirakastunut hääpari.
Enkä pysty sulkemaan telkkua kun se on niin mielenkiintoinen.
ku supistelee, mutta sitten aina kuitenkin hiipuu.. miksi tää pitää olla aina tällainen viikon käynnistely, ennen ku synnytys oikeasti pääsee vauhtiin.. sais edes nukuttua...
mietin työnhakua,lapsen hoitopaikkaa,työhaastatteluja ym. Totesin että, lasta ei kannata hankkia ennenkuin itselläsi on vakipaikka, tekis mieli HUUUUUTAAAAAAAA, ei voi lapsi ja isukki nukkuu!Ahistaa.aaaargg
Katselin BB:tä, mut nekin meni jo nukkuun. Pelkään ja jännitän, et mies herää. Tykkään näistä yöllisistä hetkistä. On hiljasta ja saa olla rauhassa, niin ja juoda kaljaa, slurpsis ja hörpsis! Kohta mies varmaan herää... Toivottavasti on hyvällä tuulella:)
Toisaalta käy sääliksi reppanaa kun ilmiselvästi odottelee tuola piparia.
Ja valvoisin mielusti vaikka kahteen mutta kun on puolikuudelta herätys. No huomenna sitten jos edes yhtä pidemmälle säilyy hereillä... Hyvää yötä!
eli raskas työputki loppu ja saan nauttia parista vapaapäivästä!
Ihanaa