Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
mies luki urheilu-uutiset tekstiteeveestä... kuopus 1v4kk itkeskelee, tekee sitä melkein joka alku yö, en tiedä mistä johtuu.. söin vielä näkkileipää ja appelsiinia pitäs vielä pyykit levittää ja pestä hampaat.. onneks ja toivottavasti huomenna saa nukkua pitkää.. riippuu kuopuksen heräämis ajasta joka vaihtelee 8-10 välissä. kun ei edes pidä olla toimintaterapiassa klo 10.30 kun esikoinen on kuumeessa.
Oli pakko nousta kun silmät rähmivät ja piti niistää jatkuvasti. Nuhakohtaus on nyt menossa ohi. Silmät ovat aivan punaiset.
väsyttää,mut ajatus siitä et noin 3h päästä pitäs taas herätä eli just ku oot varmaan parhaimmassa unessa ni se ketuttaa.mut minkäs teet oma valinta siis se että lapsi tuli taloon ni sen mukaan tarvii myös itekii nousta sängystä.
olen ehkä alkoholisti. ai ehkä??
huolehdin silti lapseni 100% huomenna aamiainen ehkä vasta klo 9.00 kun lapsikaan ei herää aikaisemmin. Keitän puuron, ajattelin tehdä myös french toast. Hyv yötä muuten nyt.
Onko 167/68 plösö, oliko Shkupolli narsisti, oliko oikein että Islannin Euroviisuedustaja pukeutui säkkiin, miksi saksan ja israelin edustajat olivat samoissa kisoissa, miksi vaimoni kuorsaaa, ansaitsenko minä hänet, ansaitsevatko lapseni hänet, miten tästä pääsee ulos
Tero
pyörii mielessä niin, ettei nukutuksi saa. Itkettää
Jonnekkin teille tietämättömille. Tulee ehkä aamuksi, viikon päästä, ehkä kahden no tulee sitten ainakin kun ryyppyrahat loppuu. KYLLÄ ROUTA PORSAAN KOTIIN AJAA P*RK*LE! Ottaa vaan niin aivoon kun taas lähti..., ...
tässä vielä hetken, jos joku tietäväinen av-palstan lukija osaisi ratkaista tietokonepulmani. Av, HERÄTYS! Täällähän tiedetään aina kaikki..
tässä vielä hetken, jos joku tietäväinen av-palstan lukija osaisi ratkaista tietokonepulmani. Av, HERÄTYS! Täällähän tiedetään aina kaikki..
Jonnekkin teille tietämättömille. Tulee ehkä aamuksi, viikon päästä, ehkä kahden no tulee sitten ainakin kun ryyppyrahat loppuu. KYLLÄ ROUTA PORSAAN KOTIIN AJAA P*RK*LE! Ottaa vaan niin aivoon kun taas lähti..., ...
Rakasteltiin vasta puolenyön jälkeen ja oli kuten aina niin voimakas kiima ja himo meillä molemmilla. Se purkaus tuo hetken ylimääräisen pirteyden jolloin voi kirjoittaa vaikka tämän tekstin ja pussit on todella tyhjät ja hiukan arat :)
lähti töihin ennen aamu 6, kolisteli, en saa unta, kun ahdistaa kadonnut 2.5 vuotias poika, joka kohta löydetään metsästä....
Toivossa on ainakin hyvä elää, muuten ei jaksa
miehen kanssa on mennyt lomalla rytmi niin et valvotaan ja sit nukutaan pitkään..
mies yleensä menee 1-2 nukkumaan, minä 3-4
saatan silti herätä kuudelta mutta nyt olen jatkanut unia ja nukuin tänäänkin klo 11 asti.
mikäs tässä lomalla, ei ole kiire mihinkään :)
lisäksi olen paastolla ja nukkuminen helpottaa sitä. kun nukkuu pitkään, ei tule koko päivänä nälkä. outoa mut näin on
Lasten kanssa rankka päivä huomenna edessä.