Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
mies telkkaria tuijotellen, mä tässä AV:lla roikkuen. Jutustellaan tässä ohessa ja nautitaan rauhasta ja siitä ajatuksesta että aamulla nukutaan pitkään kun lapset on yökylässä...
kun monet ongelmat pyörii päässä. Joskus tuntuu että vaikeinta on tietää, onko ongelma todellinen vai luomani. Ja uskokaa tai älkää, vaikka Av on seksi-palstan jälkeen masentavin tietämäni paikka niin on se auttanutkin tietämään että on ongelma. (olen kirjoittanut ketjuja joissa KAIKKI vastanneet ovat kehottaneet eroamaan). Vielä kun löytäis paikan josta saisi niin paljon rohkeutta ja itsevarmuutta että toteuttaisi sen eron..
AV ei ole omiaan tukemaan epävarmaa ihmistä...
Käyn nukkumaan sitten kun silmät ei enää pysy auki.
oli "pakko" olla tappiin asti, kun mies pääsi töistä neljältä, niin oli sama tula hänen kyydillä kotiin :)
Loppuraskaus, ei saa enää unta. Maanantaina synnytyksen käynnistys
..olen menossa aamulla poikien kanssa johonkin ja mun täytyy hoitaa eläimet. Nyt jäin valvomaan, kun vauva herätti ja en saanut enää unta. Näin ensinnäkin kauheaa painajaista, et pienempi poikamme kuoli ja sitten herättyäni mieleeni palasi se tieto, et mua kusetettiin autokaupoissa ja uusi (yksityiseltä ostettu) auto seisoo pihassa rikki. Hienoa, ihan, kun mulla olisi ollut jotenkin ylimääräistä rahaa.
Täyttelemään hyllyjä asiakkaita varten. Kaupassa siis töissä. (aukeaa klo 7)
Täällä kello tulee vasta yksitoista illalla. Odottelen pupua suihkusta, eiköhän sitä jotenkin saada vielä hetken aikaa valvottua.. ;)
istuskelen töissä ja tylsistyn..
miesystäväni meni vieraisiin ja jätti minut ja uniongelmaa, surua ja järkytystä on jo muutaman päivän. Toisaalta asuinmaassani kello on tunnin vähemmän kuin Suomessa.
Oon saikulla. Lapset ovat koulussa, mies töissä. Herään vasta iltapäivällä ja menen nukkumaan aamuyöllä. Tätä on jatkunut jo pari kuukautta. Saikkua jäljellä vielä muutama kuukausi. Paluu normieloon tullee olemaan jänskää.
että saan nukkua eri huoneessa edes yhden ehjän yön pitkästä aikaa. On ollut vähän rankka alku.
Kävin just herättämässä miehen, kun nukkui sikeästi, vaikka vauva huusi nälkäänsä vieressä eikä mies herännyt. Nyt en saa unta...
Ärsyttää taas niin pahasti kaikki, etten unta saa.. Sama vaikka valvon sitten kolmeen ja käännän heti kaikki kellot! Olisi nälkäkin, mutta mitään ei jaksa valmistaa. Onpa taas ihanaa olla ihminen.. :/
mutta en saa pehvaani irti sohvasta! Apua!
ja viihdytän itseäni tällä palstalla.
Pitkästä aikaa. Oli kivvaa!!