Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te puhutte miehenne kanssa?

Vierailija
23.02.2010 |

Meillä ei juuri puhuta. Siis muusta kuin ihan arkisista asioista: mitä lapset on tehneet, koska mennään kauppaa, koska sähkölaskussa on eräpäivä, koska on vapaapäivä, milloin mennään uimaan jne. Jostain uutisesta voi miehelle joskus mainita, mutta emme me mistää päivän polttavista asioistakaan jutella kuin ne kolme sanaa. Illat vietetään telkkaria katsoen. Autolla jos reissataan niin aika hiljaa ajellaan, minä joskus kommentoin jotain tyhjänpäivästä mutta kunnonkeskustelusta ei ole tietoakaan.

Mistä te ihmiset oikeen puhutte? En mä sillä että kaipasin mitään syvällisiä keskusteluja (enhän mä tiedä edes mitä semmoset on!), mutta välillä ärsyttää kun on niin hiljaista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako lapset tosiaan teidän keskustella tuntikausia, vai eikö teitä haittaa, jos joka viides minuutti keskeytetään?

Vierailija
22/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako lapset tosiaan teidän keskustella tuntikausia, vai eikö teitä haittaa, jos joka viides minuutti keskeytetään?

ja ihan nätisti sanotaan silloin lapselle (tai oikeammin lapsille) että annapa me puhutaan tämä asia loppuun, ja sitten on sinun vuorosi. Eli opetetaan, että toisten ihmisten puheen päälle ei saa puhua, mutta että kukin saa puhua vuorollaan. Ja tietysti lapset monesti osallistuvat näihin keskusteluihin omista lähtökohdistaan. Ja sitten tietysti puhutaan illalla kun lapset ovat menneet nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon kinastellaa. Mun mielstä hyvä jös välillä ei tarvi puhua ja arki sujuu silti.jatkuva asioiden järjestely ja hoito on rassaavia ja vikka ajankohtaisista ja yhteiskunnallisista asioista puhutaan paljon, vie keskustelu ja väittely energiaa. Opettelen itsekin olemaan välillä hiljaa. Yleisesti seurassa en ole kauhean puhelias mut sit miehelle yritän varmaan korvata tän. Hanki hyvä naisystävä, ei miehen kanssa ihan kaikesta samalle AALTOPITUUDELLE PÄÄSE, EI SE JAKSA KUUNNELLA JOITAKIN JUTTUJA.

Vierailija
24/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroksun jostain syystä tuota "keskustella"-sanaa, se kuulostaa niin järjestetyltä. Että nyt Istutaan Tähän ja Keskustellaan. Me puhellaan kaikista asioista siinä muun elämän lomassa. Jos on joku polttava aihe menossa niin lapsille voi ainakin yrittää sanoa, että odottaisivat vähän (ovat jo 4, 6 ja 9). Kun lapset on menneet nukkumaan voidaan jäpittää nenäkkäin ja puhua, ja kun me mennään nukkumaan, ennen nukahtamista. Toisen lukemista ei kuitenkaan saa häiritä! :)

Vierailija
25/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tilanne se, että vauva on 10kk ja mietitään, menisinkö töihin kesäksi. Mulla kun olis töitä kesällä, mutta ei enää syksyllä. Vauva kuitenkin aika pieni, eikä kauheen hyvin viihdy hoidossa. Sitten meillä on unelmana omakotitalo, ja nyt ollaan jo jonkun aikaa puhuttu, että rakentaako mies sen talon mahdollisimman paljon itse, se tarkoittaa sitä, ettei sitä näy koskaan kotona. Vai otettaisiinko me avaimet käteen -paketti ja mistä ja millainen ja koska jne. Nyt kun olen pääasiassa kotona, mulla nyt ei oo kummoisia miehelle kerrottavia, muuta kun mitä vauva tai koira ovat tehneet, mies kertoo jotain työjuttujaan. Joskus jutellaan uutisista sen sellaisista.

Vierailija
26/26 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa näkeminenkin

Avioliittoa takana 25 vuotta ja 3 vuoteen ei olla puhuttu toisillemme "sanaakaan"...siis viikolla ehkäpä 10 sanaa ja thats´s it...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän