Onko anopillani oikeus suuttua
kun ilmoitin etten halua häntä synnärille?En halua ketään muuta synnärille kuin mieheni. Anoppini suuttui tästä ihan hirveästi ja haukkui minut lyttyyn että riistän häneltä oikeuden nähdä lapsenlapsensa juuri syntyneenä.
Kommentit (82)
Mulle ei tullut edes mieleen, että synnärille ei olisi saanut tulla vauvaa ja mua katsomaan. Appi ja anoppi kävivät, oman vanhemmat , sekä iso liuta kavereita. Ja kaikki vaan tulivat sinne huoneeseen ihan ja toivat kukkia ja joku jo lahjapakettejakin vauvalle.
Minusta se oli vain kivaa! Vaikken edes ole ihan ylin ystävä appeni ja anoppini kanssa. Mutta mä olinkin tosi ylpee vauvastani ja olisin halunnut esitellä aikaansaannostani vaikka koko maailmalle.
Entä luitko sairaalan ohjeistuksia huoneessa olevasta kansiosta tai osaston ovista?
Tuo on nimittäin aika harvinaista nykyään, että saa kukaan muu kuin ainakaan isovanhemmat ja isä tulla osastolle. Kauhistuttaa ne, jotka eivät piittaa säännöistä, eivätkä älyä, että vieraiden ramppaaminen rasittaa muita osastolla olevia.
Eikä se mikään ongelma ollut.
Ymmärrän kyllä, että alkaa pää hiiltyä sulla. Ei sulla ole minkäänlaisia velvollisuuksia ajatella anopin oikeuksia nyt. Keskityt vain pikkaisen tuloon ja häneen tutustumiseen. Käsket miehesi sanomaan tiukasti äidilleen, että tervetuloa sitten, kun teille sopii.
Onneksi synnytyksen käynnistymisestä ei tarvitse iloittaa anopille. Jos sitten kuitenkin sattu soittamaan ja tajuaa, että olette synnärillä, niin kyllä ne kätilöt mummon pois lakaisee.
Heh, positiivistahan tässä on se, että lapsellanne on todella innokas mummo. ehkä siitä joskus tulevaisuudessa on jopa iloa ja hyötyä, kuhan sopivaisuuden rajat on ensin mummon päähän paukutettu :) Tsemppiä!