Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lueskelin noita suomalaisia sisustusblogeja. Ne on kaikki ihan samanlaisia!!

Vierailija
21.02.2010 |

Melkein kaikissa tyylina maalaisromanttisuus. Vareina enimmakseen valkoinen, hieman muita pastellivareja. Kaikissa joulukalenteri. Kaikissa arvonta aina silloin talloin. Kaikissa ne samat puput ja valkoiset lasten rautasangyt. Kaikki blogit ihan jees, muttei mitenkaan erotu joukosta.



Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis vähän erilainen blogi:

www.sisustusjasepustus.blogspot.com

Vierailija
2/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkostahan sielläkin on ja maalaisromantiikkaa:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tuota valkoista maalaisromanttista tyylia. Ei siina sinansa mitaan vikaa ole, mutta aika persoonatonta kylla. Itse aina mietiskelen, miten miehet viihtyvat noissa miljoissa, kun ne ovat minusta niin kovin feminiinisia. Ja joskus tulee mieleen, etta aidit kylla sanelevat vahan turhankin tarkkaan kodin sisustusasiat. Valilla vaikuttaa silta, etta lastenhuoneessakin joka huonekalun ja jopa lelun taytyy miellyttaa aidin varisilmaa.

Vierailija
4/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tuota valkoista maalaisromanttista tyylia. Ei siina sinansa mitaan vikaa ole, mutta aika persoonatonta kylla. Itse aina mietiskelen, miten miehet viihtyvat noissa miljoissa, kun ne ovat minusta niin kovin feminiinisia. Ja joskus tulee mieleen, etta aidit kylla sanelevat vahan turhankin tarkkaan kodin sisustusasiat. Valilla vaikuttaa silta, etta lastenhuoneessakin joka huonekalun ja jopa lelun taytyy miellyttaa aidin varisilmaa.

Just luin yhtä maalaisromanttista sisustuslehteä, jossa kerrottiin, mihin lastenhuoneessa oli piilotettu lapsen muoviset lelut, jotka äidin mielestä olivat kamalan rumia :-)

Vierailija
5/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kangaspupuilla ja nukkekodilla ja aidin vakertamilla kangasvihanneksilla ja -muffinsseilla, vaikka oikeasti veri vetaisi dinosauruksien, pokemonien, bratzien ja ties minka pariin.

Vierailija
6/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita linkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin legoilla, bratzeilla ja ihan kaikella mitä nyt lapset yleensä tarvitsevat. Onko siis synti pitää esillä niitä maileg, tilda yms juttuja ? Eihän se tarkoita sitä että jos lelut on siististi piilossa omissa lokeroissaan ja lapsen huone sisustettu ko höysteillä ettei lapsilla olisi leluja tai osaisi niillä leikkiä ?



Ei huoneen tarvitse olla väriä , legoa yms täynnä. Siinä samalla lapsi oppii ottamaan hyllystä, korista, kaapista ihan mistä vain ne leikittävät tavalliset lelut ja samalla osaa ne korjata pois.

Mua ainakin inhottaa noi lego yms hirvitykset lasten huoneissa -verhot dinoa ja muovia ja väriä pullollaan. Nuku siinä sitten tuon sekasotkun keskellä tuossa väriskaalassa ? et nukkuisi itsekään.

Vierailija
8/8 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustusohjelmatkin toistaa itseään. Me aloitetaan talvella rintamamiestalon remontti ja yritetään oikeasti saada siihen persoonallinen ilme talon historiaa kuitenkin kunnioittaen. Ruotsiin tai Tanskaan pitäisi lähteä huonekaluostoksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi