Mitä naiset saavat parisuhteista?
Kotityöt ovat usein pelkästään naisten harteilla. Seksi voi olla hyvää, mutta voi olla myös, että miestä kiinnostaa pelkkä oma nautinto.
Kommentit (13)
Tukea ja turvaa. Huomiota. Seksiä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään noista. Sinkkuna ehkä.
Miehenä minua kiinnostaa parisuhteessa naisessa vain seksi ja kumppanuus. Naisia tuntuu kiinnostavan vain raha ja puolison kontrollointi, joten helpompi elää ilman, koska seksikin on väline tuohon kontrollointiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen kanssako, vastaus on EI MITÄÄN. Seksi on hajutonta, mautonta ja asennetonta. Suomalainen mies on vätys lähes joka asiassa!
Ihan turhaan sukupuolitat tätä asiaa. Suomalainen nainen on nykyään täysin yhtä vätys, ja kun kerran miehet eivät palstan mukaan osallistu lasten hoitamiseen, niin ne vätysmiehetkin ovat kai sitten omaksuneet sen vätystelyn äidiltään. :)
Minut on kasvatettu idealistiksi, eli odotan parisuhteelta kumppanuutta, arjen jakamista, hyvää seksiä, hellyyttä ja satunnaisesti romanttisia hetkiä. Itse asiassa ainoa asia, mikä parisuhteissani on toiminut, on kotitöiden puoliksi jakaminen. Sekin sen takia, etten vaan ole tehnyt miehen puolesta asioita.
No, onhan aina alussa toki ollut hyvää seksiä, hellyyttä ja satunnaisesti romanttisia hetkiä, mutta sitten ne lopahtavat. Kumppanuus ja arjen jakaminen ovat puuttuneet joka suhteesta.
Sinkkuna mennään.
Minä saan tämän hetkisestä suhteesta:
Hauskaa seuraa
seksiä
asua omakotitalossa, en osaa tai halua huolehtia talosta, miehellä oli se valmiina
Bonuslapsen
Joskus jäätelöä
Autokyytejä
Mitä menetän:
Tuplasti kotitöitä
Tuplasti rahaa ruokaan
Ei omaa huonetta
Ei omaa aikaa kuin satunnaisesti
Sivusta kun sinkkuna olen seurannut niin paljon pettämistä.
Ja harva petetyksi tajuaa/uskoo/ymmärtää tulleensa petetyksi kymmeniä kertoja. Juuri yksi ihannemies kertoi pettäneensä 30 vuotisessa liitossaan satoja kertoja. Nyt tuli ero kun viimeinen lapsi kirjoitti, mies ilmoitti vaimolle, että talo menee myyntiin, ala etsiä kämppää. Talo on hänen, sen tiedän.
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään noista. Sinkkuna ehkä.
Mitä tämä nyt taas on? Minäkin saan tukea, turvaa, huomiota ja säännöllistä seksiä. Näiden ja monien muiden hyvien syiden takia olen parisuhteessa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minut on kasvatettu idealistiksi, eli odotan parisuhteelta kumppanuutta, arjen jakamista, hyvää seksiä, hellyyttä ja satunnaisesti romanttisia hetkiä. Itse asiassa ainoa asia, mikä parisuhteissani on toiminut, on kotitöiden puoliksi jakaminen. Sekin sen takia, etten vaan ole tehnyt miehen puolesta asioita.
No, onhan aina alussa toki ollut hyvää seksiä, hellyyttä ja satunnaisesti romanttisia hetkiä, mutta sitten ne lopahtavat. Kumppanuus ja arjen jakaminen ovat puuttuneet joka suhteesta.
Sinkkuna mennään.
Eli monta suhdetta takana ja kaikissa miehet olivat kelvottomia. Miten ne kaikki osuikin sulle, kumma juttu :)
Minä saan hyvää seksiä ja vielä tärkeämpänä hyvää kumppanuutta, elämänkumppanin, jonka kanssa jakaa maailman ilot ja surut ja onnistumiset ja vastoinkäymiset. Jonka kanssa harrastaa, matkustaa, kasvattaa perhettä, hoitaa kotia ja vanheta.