Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloittaako suhde varattuun mieheen...?

Vierailija
18.02.2010 |

Olen sinkku ja tapasin baarissa jumalattoman komean miehen... vaihdettiin vaan katseita ja puhelinnimeroita, ja nyt mies soittelee ja tekstailee koko ajan...ja ilmoitti olevansa varattu;( Nyt ehdottaa tapaamista, en olse suostunut, mutta silti... ei kait mulla mitään menetettävää ole, en ole rakastumassa siihen, enkä sänkyynkään menossa, vaan oishan se kiva saada yksinäisten iltojen ratoksi jotakin seuraa=D Ja siis onhan noita miehiä tarjolla, mutta toi vaikuttaa todella hauskalta ja hmmm...en tiedä. Sitten toisaalta mietin sitä vaimoa(?) joka on kotona lasten kanssa, eikä varmasti arvaa yhtään mitään. No onkos teille hyviä mielipiteitä=D

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan, saadaan taas lisää yksinhuoltajia ja ongelmanuoria Suomeen.

Vierailija
2/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa jaksaisin kertoa oman tarinani kun menin sotkeutumaan varattuun.Aikamoinen kauhutarina siitä tuli.Koskaan ei tiedä toisista ihmisistä kuinka sekoavat ...en menisi härkkimään,sen jälkeen heidän suhde saattaa TODELLAKIN KUULUA SULLE!Saatat pilata ihanan oman elämäsi jos oikein huonosti käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös takavuosilta jutun, kun vaimo tappoi miehensä toisen naisen.

Näinkin voi käydä, voi surku :S

Vierailija
4/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:N täällä pitää kysellä oman moraalinsa

perään niin ei hyvin mene sullakaan.

Mutta hei, onhan tällaisia miehiä ja naisia muuallakin kuin Porvoossa. Aika paljon täällä yhteiskuntamme ongelmajätteiden loppusijoituspalstalla, av-plstalla.

moraalitonta elämää välittämättä muista ihmisistä. Tyylisi taitaa olla kaikki mikä ei lailla ole kiellettyä on sallittua? Teidän kaltaisten takia ne laitkin alunperin säädettiin.

Vierailija
5/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan elä mitään moraalitonta elämää, ja HUOM numero antaessa ja ensimmäisiä viestejä laittaessa, en todellakaan tiennyt miehen olevan varattu (ei ole sormusta ym. enkä edes tiedä onko naimisissa ym). No kuitenkin nyt laitoin välit poikki, koska pelkään juuri, mitä sen ämmä saattaa tehdä, jos saisi jotakin tietää...

MUTTA en voi kieltää, että nyt on tylsää olla, kun ei tule kivoja tekstareita eikä soittoja;( Noo täytyy yrittää josttain ihmeestä etsiä niitä ei-varattuja miehiä, mutta vaikeaa se on täältä kotona;(

Vierailija
6/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäänsä siihen, että mikä on minun vastuu tässä asiassa...sanoin miehelle, että mä voin tehdä mitä vaan, olenhan sinkku, mutta hän ei... mun mielestä mulla ei ole mitään vastuuta heidän suhteesta, mieshän se petää, jos pettää... ja niin, minuakin on petytty, mutta en hetkeäkään syyttänyt muijaa, vaan ainoastaan miestä, ja tietän miten ikävältä pettäminen tuntuu, mutta ei kait mulle pitäisi periaatteessa kuulua heidän suhde millään tavalla.

Vierailija
7/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata!!!

Vierailija
8/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaivaa välttämättä heti eikä kohta, mutta myöhemmin voi alkaa ällöttää

Vierailija
9/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat tämän miehen kanssa suhteeseen ja hän jättää vaimonsa ja kersansa sinun takiasi.

On sinun kanssasi sen viisi vuotta kunnes itse olet hänen toinen vaimonsa ja tekee samat sinulle...

Kannattaako? Ei.

Sinuna pysyisin ihan vapaissa miehissä.. tuollaiset jotka voivat pettää niin pettävät varmasti tulevaisuudessa myös sinua jos suhteesta tulee kestävä.

Vierailija
10/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle tarpeeksi hyviä syitä, miksi istun ennemin yksin kotona illalla, kun vietän sitä hurmaavan miehen kanssa=D

Vierailija
11/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle tarpeeksi hyviä syitä, miksi istun ennemin yksin kotona illalla, kun vietän sitä hurmaavan miehen kanssa=D

Nähty on

Vierailija
12/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se touhu olla sama kuin lämmin kusi housuissa eli tuntuu ensin hyvältä, mutta jatko ei. Älä hullu lähde siihen kelkkaan, jos vähänkään on itsearvostusta ja haluat välttää ongelmia ja toimia oikein.

Vierailija
13/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin säälittävää. Ettei olisi jotain kostonhalua tms kuitenkin mukana, kun itseäsikin on petetty.

Vierailija
14/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka totta että aina ne jotka pettävät, pettävät myös myöhemmin... niin paljon on pettämistä, ja suhteita alkaa näistä, niin eikö se muka koskaan lopu?

Itse olen myös pettänyt, mutta ikinä enää en pettäisi, jos saisin haluamani miehen, ja siihen asti olen tyytyväisenä sinkkuna.

Ja tiedän ansaitsevani parempaa, enkä nyt oleta että jättäisi vaimonsa ym (ja vähän tiedän miehestä, että ei kyllä ole koskaan aiemmin pettänyt, ja on hmmm... oikeasti kunnon mies...mutta mistäpä noista tietää=D) tai että haluisin siitä mitään muuta kun hetken hupia, tai tietenkin toivoisin löytäväni sen unelmien miehen, ainahan sitä toivoo...hmmm.. en tiiä, mutta varmasti ymmärrätte mitä tarkoitan:)

Vierailija
15/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään kostonhalua, ja miehiä on vaiks kuinka, mutta toi nyt sattuu olevan harvinaisen hurmaava ja jotenkin kiehtova (ja niin, en todellakaan siis tiedä vielä oikeasti, kun ei juuri ees olla juteltu), en tiiä, tosi typerää kyllä, miksi just tota haluan tavata, enkä muita... hmmm...

Vierailija
16/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti jos toinen on naimisissa/avoliitossa ja on lapsia.

Vierailija
17/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan kirjoittamalta.

Että on ihana mies kyllä, koska on komea. Kiinnostunut tuntemattomasta naisesta panoseurana ja varattu. Uhh, ihana mies siis.

Mietihän nyt itse. Et tiedä tyypistä mitään muuta kuin sen, että hän on varattu ja silti ahkera, suorastaan painostavan aktiivinen vonkaamaan baarissa _näkemäänsä_ naista. Toisin saneon kenties hieman päästään vialla oleva uskollisuuteen kykenemätön, empatiakyvytön jne. Lähtee siitä ajatuksesta, että myöskään sinulla ei ole kovin korkea moraalintaju tai suuria odotuksia suhteesta ja olet helppo nakki. Mitä mainiointa seuraa siis miehelle, joka haluaa tapailla paneskelun merkeissä silloin kun itseä huvittaa.

Jos kiinnostut edelleen niin hyvä. Olette toisenne ansainneet, ja sinä olet ansainnut paikkasi varatun miehen panopuuna. Kunhan et tule tänne sitten ruikuttamaan, kun mies ei tarjoakaan sinulle yhtään mitään muuta kuin valheita, seksiä ja roolin pettäjänä. En sano edes että toisena naisena, koska todennäköisesti tuollaisella veikolla on näitä naisia vähän enemmänkin kuin se yksi jo ennestään.

Vierailija
18/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa! Tavallaan ymmärrä, mutta tavallaan en. MÄ olen sinkku, ja aivan vapaa tapaamaan aivan ketä haluan, ja tavallaan mulle ei kyllä kuulu, mitä joku tapailemani tyyppi tekee muun aikaa, eikä ees kiinnosta, muu kuin viettää hauskaa aikaa:)

Vierailija
19/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarviiko tuota rautalangasta vääntää?! Eikö se ole jo itsestään selvää itseään kunnioittavalle ihmiselle, ettei "kerjää verta nenästään" aloittamalla suhteen varattuun mieheen.

Vierailija
20/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ihastut niin et voi olla niin paljoa miehen kanssa kuin haluaisit.